Yes you are correct. I agree as 6.9 millionn voted the same idiotic for GR to do the rest of idiotic things to bankrupt the country in 2years ! to do even more idiotic things.
ow me kana hama parippuwakata ma waga kiyanna oni nandasena i kabral uiඩොලර් බිලියන 7.9ක් (ඩොලර් මිලියන 7900ක්) යහපාලනය යනකොට රටට තිබ්බා කියලා තෝ දන්නේ නැද්ද ගස් බල්ලෝ?තොගේ නන්දසේන ඇවිත් අවුරුදු 2ට ඒවා වාෂ්ප කරා..දැන් පකක් කියනවා ඇවිත් මේකේ..තොපි වගේ උන් බයික් එකේ යනකොට හරි වැටිලා මූණ පොඩි වෙන්න ඕන..සක්කිලි බයියෝ.
ඒ නාමල් ගේ තෙල් නැව් නේ. රුසියාවෙන් කෙලින්ම ගත්තා නම් 4 ක් වගේ පුළුවන්.
ඕක ටෙලිකොම් එකට නෙමේ හොද. ඕක වටේ ලනු ගහලා වැටකොළු පතෝල වල 500 ක් විතර යැව්වා නම් කොලබටම දෙන්න තිබ්බා. ඒ ඇතින් උබ කියන එක හරි මචන්
'පොහොට්ටු කුළුණ' ගැන 'ඵදත් බයියා අදත් බයියා' උන්ට නම් ඵහෙම හිතෙන්න පුළුවන්..
![]()
ඕකෙ අවුල මේකනෙ....
1. කොළඹ මැදට වෙන්න තියෙන හොඳ වටිනා කියන ඉඩමක් නිස්කාරනේ හිරකරල තියෙනව.....
2. තමුන්ගෙ පුද්ගලික සලකුණ සියවස් ගාණක් ගියත් නොමැකෙන විදිහට ලොකුවට ප්රදර්ශනය කරනව...
3. ඒ දේ කරන්න මහජන මුදලින් ඩො.මි. 100ක් වැය වෙලා තියෙනව.
4. ඒ මුදලෙ වටිනාකම බලන්න ඕනෙ 2012ට සාපේක්ශවයි. 2022 ඩොලරයේ අගය වැඩිවීමට සාපේක්ශව ඔය මුදල මේ වෙනකොට වෙනස්වෙන්න ඕනෙ...
5. 2012 ඉඳන් මේ වෙනකල් ඕකෙන් උපයපු මුදල බිංදුවයි.
6. ඔය ඉඩම් කෑල්ලෙ බුලත් විට කඩයක් දැම්මනං, 2022 වෙනකොට, යම්කිසි ආදායමකුත් ඇවිල්ල, වියදම් කරපු ඩො.මි 100ත් ඉතුරුයි.....
ඕකෙ අවුල මේකනෙ....
1. කොළඹ මැදට වෙන්න තියෙන හොඳ වටිනා කියන ඉඩමක් නිස්කාරනේ හිරකරල තියෙනව.....
2. තමුන්ගෙ පුද්ගලික සලකුණ සියවස් ගාණක් ගියත් නොමැකෙන විදිහට ලොකුවට ප්රදර්ශනය කරනව...
3. ඒ දේ කරන්න මහජන මුදලින් ඩො.මි. 100ක් වැය වෙලා තියෙනව.
4. ඒ මුදලෙ වටිනාකම බලන්න ඕනෙ 2012ට සාපේක්ශවයි. 2022 ඩොලරයේ අගය වැඩිවීමට සාපේක්ශව ඔය මුදල මේ වෙනකොට වෙනස්වෙන්න ඕනෙ...
5. 2012 ඉඳන් මේ වෙනකල් ඕකෙන් උපයපු මුදල බිංදුවයි.
6. ඔය ඉඩම් කෑල්ලෙ බුලත් විට කඩයක් දැම්මනං, 2022 වෙනකොට, යම්කිසි ආදායමකුත් ඇවිල්ල, වියදම් කරපු ඩො.මි 100ත් ඉතුරුයි.....
meke toyena godak eva karanna be 100M $ walin, godak boru tiyene
200 room 5stars hotels 6k tiya ekak wath be
cars nam puluwan eth wedak ne tower eka haduwa wagema tama
university ekak kiyanne complex system ekak. oya ganen science lab ekak wath hadanna be
wind farm ekak puluwan (over 100MW puluwan)
Hospital ekaka ICU ward ekak ekka base hospital ekak wath hadanna be oya ganen
me list eka viable investments widiyata haduwa nam
01. Wind farm eka - good investment
02. Improve existing unis
03. Improve regional hospitals (at least few)
කොලබ dildo tower එකදනෙළුම් කුළුණට ගියෙ ඩොලර් මිලියන 100නෙ. ඒ කියන්නෙ තෙල් නැව් 2ක් වත් ගන්න බැරි ගානක්. ඒත් මාකට් කරලා ගත්තොත් ඔය ගාන ඕකෙන් හොයන්න පුළුවන් නෙ.
ඩොලර් බිලියන 7.9ක් (ඩොලර් මිලියන 7900ක්) යහපාලනය යනකොට රටට තිබ්බා කියලා තෝ දන්නේ නැද්ද ගස් බල්ලෝ?තොගේ නන්දසේන ඇවිත් අවුරුදු 2ට ඒවා වාෂ්ප කරා..දැන් පකක් කියනවා ඇවිත් මේකේ..තොපි වගේ උන් බයික් එකේ යනකොට හරි වැටිලා මූණ පොඩි වෙන්න ඕන..සක්කිලි බයියෝ.
අනේ පල හිගන පොන්නයෝ යන්න තෝ දන්න swap..රනිලා ඕක පාලිමන්ට් එකේ කියනකොට තොගේ පොහොට්ටු වේසාවෝ කටේ පිට්ටු තියන් වගේ බලන් හිටියේ මොකෝ..උන්ට කියන්න තිබ්බනේ කට ඇරලා..අනික තොගේ වැඩ බැරි ගෝටා බල්ලා ඌව අගමැති කරේ අපි නෙමෙයි.ඌට ඕක උගෙන් අහන්න කොන්දක් නැත්නම් උගේ මුර බල්ලොන්ට අහන්න කියපන් පාලිමන්ට් එකේදී.ඒකෙන් 3.9ක් ස්වෑප් පොන්නයො..අපි අහන්නෙ වරාය විකුනල ගත්ත සල්ලි වලින් මොනවද උබේ ගූ පොන්නය හැදුවෙ කියල??????
අනේ පල හිගන පොන්නයෝ යන්න තෝ දන්න swap..රනිලා ඕක පාලිමන්ට් එකේ කියනකොට තොගේ පොහොට්ටු වේසාවෝ කටේ පිට්ටු තියන් වගේ බලන් හිටියේ මොකෝ..උන්ට කියන්න තිබ්බනේ කට ඇරලා..අනික තොගේ වැඩ බැරි ගෝටා බල්ලා ඌව අගමැති කරේ අපි නෙමෙයි.ඌට ඕක උගෙන් අහන්න කොන්දක් නැත්නම් උගේ මුර බල්ලොන්ට අහන්න කියපන් පාලිමන්ට් එකේදී.
ඉතින් පොන්න බල්ලෝ ඕක අහන්න කියපන්කො උගෙන් තොගේ වේස පොහොට්ටු බල්ලොන්ට පාලිමන්ට් එකේදී..අනේ නිකන් පල පොන්නයෝ යන්න..අපි අහන්නෙ වරාය විකුනල ගත්ත සල්ලි වලින් මොනවද උබේ ගූ පොන්නය හැදුවෙ කියල??????පුලුවන් නම් උත්තර දීපිය පොන්නයො රනිලගෙ ගූ කන්නා...
ඒ නාමල් ගේ තෙල් නැව් නේ. රුසියාවෙන් කෙලින්ම ගත්තා නම් 4 ක් වගේ පුළුවන්.
ඕක ටෙලිකොම් එකට නෙමේ හොද. ඕක වටේ ලනු ගහලා වැටකොළු පතෝල වල 500 ක් විතර යැව්වා නම් කොලබටම දෙන්න තිබ්බා. ඒ ඇතින් උබ කියන එක හරි මචන්