menna PC house unta thada wela rep- deela..
"shut your mouth dumbass" lu
![]()
![]()





mu mokedda me???ahapan muda tatta kiyala,,hehehe
menna PC house unta thada wela rep- deela..
"shut your mouth dumbass" lu
![]()
![]()





mu mokedda me???PC house eke kalakanniyek EK innewa athi ! ! Anyway rep added
menna PC house unta thada wela rep- deela..
"shut your mouth dumbass" lu
![]()
![]()

oya hambayo ohommai.. wetta pasiyaoo... hena gahanna oni okunta.. mage Board ekakuth maru kale naha... Kar*yo.. 