පර්ල් වරාය ප්‍රහාරයේ අමතක නොවන ඡායාරූප

HarshaLulzSec

Well-known member
  • Sep 7, 2015
    3,710
    3,239
    113
    Ratnapura
    පර්ල් වරාය ප්‍රහාරයේ අමතක නොවන ඡායාරූප

    1941 දෙසැම්බර් මස 7 දා එක්සත් ජනපදයේ පැසිෆික් නාවුක බලඇණිය පිහිටා තිබූ පර්ල් වරායට ජපානයෙන් දැවැන්ත ගුවන් ප්‍රහාරයක් එල්ල විය.ප්‍රහාරය එදින පෙ.ව.7.48 ට ආරම්භ විය.ඉන් ඇමෙරිකානුවන් 2,402 මියගිය අතර විශාල පිරිසක් තුවාල ලැබීය.යුද නැව් 4ක් ගිල්වා දැමීමටද ජපනුන් සමත් වූ අතර ප්‍රහාරවලින් ගුවන් පථයන් සහ පහසුකම්වලටද හානි සිදුවිය.


    එක්සත් ජනපද නාවික හමුදාව වනසා දැමීමට දැවැන්ත ප්‍රහාරයක් එල්ල කරන්නට අද්මිරාල් ඉසොරොකු යමමෝටා සැලසුම් සකස් කරන ලදි.ප්‍රහාරය 1941 දෙසැම්බර් මස 7 දාට යොදාගෙන තිබිණි.රූපයේ දැක්වෙන ආකාරයේ ගුවන් යානා 180ක් පමණ ප්‍රහාරයට යොදාගෙන තිබිණි.

    IZAtNW9.jpg




    එදින උදෑසන 7ට පමණ ජපන් ගුවන් යානාවල පළමු රැල්ල රේඩාර් තිරය මත සටහන් විය.නමුත් එය වාර්ත කල වහාම ප්‍රමාණවත් ක්‍රියාමාර්ග ගැනීමට ඇමෙරිකානු නිලධාරීන් පියවර ගත්තේ නැත.මෙම ප්‍රහාරයේ මුල් අවධියේ ලබාගත් ගුවන් ඡායාරූපයක් පහත දැක්වේ.

    CZDhFCy.jpg





    ප්‍රහාරය අතරතුර ජපන් ගුවන් යානා පර්ල් වරාය ඉහළින් පියාසර කරන අයුරු

    7LHJ5Fd.jpg




    ආරක්ෂක විධිවිධාන ගැනීමට පෙර ජපනුන් ඇමෙරිකානු ගුවන් යානාවලට ප්‍රහාර එල්ල කරන්නට පටන් ගත්හ.වරායට එල්ල කරන ප්‍රහාරයට සමගාමීව ගුවන් හමුදාවටද ප්‍රහාර එල්ල කලේ ඇමෙරිකානු ගුවන් යානා ගුවනට නැගීම වැලැක්විමටයි.

    jjNAACg.jpg





    ප්‍රහාරය එල්ලවන අවස්ථාවේ වරායේ නෞකා 90කට වඩා තිබුණු බව සඳහන් වේ.ජපනුන්ගේ මූලික ඉලක්කයන් වූයේ යුද නෞකා 8කි.

    UsciUcM.jpg




    USS West Virginia (වම්පස)ප්‍රහාරයෙන් ගිලී ගිය පළමු යුද නෞකාවයි.දකුණුපස USS Tennessee.ජපනුන් එහි තිබූ යුද නෞකා 8ටම හානි කරන්නට සමත්විය.​

    GUumJ2g.jpg





    පෙරවරු 8.10 USS Arizona නෞකාවේ පතොරම් ගබඩාව පුපුරා ගියේය.මිය ගිය ඇමෙරිකානුවන්ගෙන් භාගයක්ම මෙම නෞකාව විනාශ වීමෙන් මරණයට පත්වූ බව සඳහන් වේ.

    P1kfEYb.jpg





    USS Arizona නෞකාවේ තවත් ඡායාරූපයක්

    Uq8l746.jpg





    USS Shaw නම් Destroyer වර්ගයේ නෞකාව පැය 3ක ජපන් ගුවන් ප්‍රහාරයෙන් පිපිරී යන අයුරු

    mFUX7uy.jpg





    හානිවූ USS Nevada නෞකාව විවෘත මුහුදට පළා යන්නට උත්සාහ දැරුව මුත් එය ජපනුන්ගේ දෙවන ප්‍රහාරයේ ගොදුරක් බවට පත්විය.ජපනුන්ගේ අරමුණ වූයේ නෞකාව මුහුදත් වරායත් අතර මාර්ගයේ ගිල්වා දමා වරාය අවහිර කිරීමයි.නෞකාවේ හුන් 60දෙනෙක් ජීවිතක්ෂයට පත්විය.

    e1sx3DW.jpg





    ඇමෙරිකානු නෞකාවල ගුවන් යානා නාශක තුවක්කුවල ප්‍රහාරයට ලක්වූ ජපන් ගුවන් යානයක් .ජපන් ගුවන් යානා 30 පමණ මෙම ප්‍රහාරයේදී ජපානයට අහිමිවිය.

    XguQH9c.jpg





    ජපන් ප්‍රහාරවලින් ඇමෙරිකානු ගුවන් යානා 188ක් පමණ විනාශ විය.තවත් ගුවන් යානා 159කට හානි සිදුවිය.

    6r65YhH.jpg





    ගිනිගෙන දැවෙන PBY Catalina ගුවන් යානය බේරාගන්නට උත්සාහ කරන ඇමෙරිකානු නාවිකයන් පිරිසක්

    zbc8lBB.jpg





    ජපන් ප්‍රහාරය ගැන කියවෙන පුවත්පත් සහිතව නිව්යෝක් නගරයේ ටයිම්ස් චතුරස්‍රයේ සිටින ඇමෙරිකානුවන්.මෙම ප්‍රහාරය ඇමෙරිකා එක්සත් ජනපදය දෙවන ලෝක යුද්ධයට සම්බන්ධ වීමට ප්‍රධානතම හේතුව බවට පත්විය.

    KGfOFRj.jpg





    ජපානයට එක්සත් ජනපදයේ ගුවන් යානා රැගෙන යන නෞකාවලට කිසිදු හානියක් කිරීමට නොහැකිවූයේ ප්‍රහාරය එල්ලවන අවස්ථාවේ ඒවා පර්ල් වරායේ නොතිබූ නිසාය.

    PT76Qpf.jpg





    ජපානයේ ගුවන් යානයක් වරායෙන් ගොඩ ගත් අවස්ථාවක්.ජපන් ගුවන් යානාවලින් 10%ක් දෙසැම්බර් මස 7දා විනාශ විය.

    pwTwcaq.jpg





    USS Oklahoma නෞකාවේ අවරපෙති ජලයෙන් ඉහලට මතුව පෙනෙන අයුරු.මෙම නෞකාව පිළිසකර කර නැවත් භාවිතයට ගැනීමට තරම් නොවූයේ එය පැරණි නෞකාවක් වූ නිසාය.

    HDmUe1E.jpg





    ප්‍රහාරයෙන් තුවාල ලැබූ ඇමෙරිකානු සෙබලෙක්

    rrBbOLz.jpg





    ප්‍රහාරයෙන් මිය ගිය ඇමෙරිකානු සෙබලුන්ගේ සොහොන් කොත්

    2qNliLc.jpg





    Source:Businessinsider.com

    -HarshaLulzSec-
     

    HarshaLulzSec

    Well-known member
  • Sep 7, 2015
    3,710
    3,239
    113
    Ratnapura
    me seen ekatada paramanu bomba damme ?


    එහෙමත් නෑ.පරමාණු බෝම්බ දැම්මේ යුද්ධේ ඉක්මණට ඉවරයක් කරගන්න හිතාගෙන වෙන්න ඕනේ(රුසියාවට තමන්ගේ බලය පෙන්නන්නත් එක්කම).ජපානේ ඇතුලේ ඇමෙරිකන් හමුදාවට යුද්ධ කරන්න වුනා නම් යුද්දේ තව ඇදෙන්න තිබ්බා.පර්ල් වරායට ගැහුව එකට පළිගන්න ඇමෙරිකාව පරමාණු බෝම්බ දාන්න කලින් වෙන මෙහෙයුමක් කලා.ඒත් ඒක හිතපු තරම් හානියක් කලේ නෑ ජපානේට

    elane ban..film ekakuth thibe neada perl harbour

    :yes:
     

    rochel1977

    Well-known member
  • May 15, 2006
    11,466
    2,673
    113
    AKL, NZ and Kandy
    me seen ekatada paramanu bomba damme ?

    ජපනට ඕනේ උනා ඇමරිකන් යුද නැව් පැසිෆික් සාගරේ ජපනට කරන්න හිතපු දේවල් කරන්න නොදීම ගැන. ජපනට ඕනේ උනා මුළු පැසිෆික් සාගරයම ජපනා යටතට ගන්න. ඒක කරන්න බැරි උනේ මේ හවායි දුපතේ පර්ල් හාබර් වරායේ තිබුන ඇමරිකන් යුද නැව් ටිකයි යානා ටිකයි. ඒකට තමයි ජපනා ඇමරිකාවට දන්නේ නැතුවම පර්ල් වරායට බෝම්බ දැම්මේ. මේ වෙච්ච දේට පස්සේ තමයි ඇමරිකාවත් දෙවන ලෝක යුද්දෙට අවතීර්ණ උනේ. හිරෝෂිමා බෝම්බෙ වැටුනේ යුද්දේ අන්තිම කාලේ යුද්දේ ඉවර කරලම දාන්න ඕනේ නිසා.
     

    rochel1977

    Well-known member
  • May 15, 2006
    11,466
    2,673
    113
    AKL, NZ and Kandy
    ගිලිච්ච U.S.S ඇරිසෝනා නැවේ තාමත් ගොඩ ගත්තේ නැති නාවික සෙබළු ඉන්නවලු. එයාලා ඒ නැව එක්කම ගිලුනා. :sorry:
     

    RSmith

    Well-known member
  • Sep 23, 2015
    2,178
    267
    83
    ගාල්ල කිට්ටුව
    Pearl Harbor Declassified කියලා doc එකක් ගිය මේ ලඟදි discovery එකේ.
    මේකත් එල මචන්
    උඹට රෙප් දෙන්න බෑ ලු සේරම එකපාර අත අරිනවනේ

    :P:P:P:P