uba thaama a/l ne ,
ඇයි බන් ඉතින්!!
එක තමා ත්රෙඩ් එකක් දැම්මේ සතුටට!
එක තමා ත්රෙඩ් එකක් දැම්මේ සතුටට!
uba thaama a/l ne ,
එක තමා ත්රෙඩ් එකක් දැම්මේ සතුටට!
ඇයි බන් ඉතින්!!එක තමා ත්රෙඩ් එකක් දැම්මේ සතුටට!

thawa issarahat ubata wena kello gana aasa hitei![]()
ෆස්ට් ටයිම් නේ කොල්ලගේ!
අපි අහන්නේ
ඇස ගැටෙනා දස දහසක් නෙතු මත
ඔබෙ දෑසම මා සෙවු තරම්…
ඒ නෙතු කිසි දින මා සතු නොව බව
දැන දැන මා පෙම් කෙරූ තරම්…
ඔබ නොදනී මුලු ලොවම දනී…



A/l බන්!!
ohoma as gagahanam penna tiyana as 1000kin eka nethu yugalak hoyaganna amaru wewi


ohoma as gagahanam penna tiyana as 1000kin eka nethu yugalak hoyaganna amaru wewi![]()
බොරු කියන්න එපා මිනිහෝ උඹ නිකන් අද ඊයේ ගහෙන් වැටුණ එකෙක් නෙමෙයිනෙ
AL Karanakan mokada kare ban?
ayemula indala montisory palayan
අනිත් උන් දෙක වසරේ ඉදන් කෙල්ලෝ පස්සේ ගියා...
මට එත් වැඩි උවමනාවක් තිබ්බේ නැහැ...කට්ටිය මම ගේ කියලා චාටර් කළා!
මම කොහොමත් බදින්නේ නැහැ කියලා හිටියේ මට ඕනේ උනේ සල්ලි!
ඒත් අද තමා පලවෙනි වතාවට අමුතු හැගීමක් ආවේ....
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22247187 said:මොන හුත්තක් ද බන්
අපරාදේ උබට දාපු කමෙන්ට්
පොන්න ආතල් දෙන් පේක් වේසියෙක් නේ තෝ![]()
Mama kiwwe thopi tawama morala madi kiyala. Ubane patha magal ketuwe system gana kiyala

උබලා විශ්වාශ කරන්නේ නැහැනේ බන්...අනිත් උන් දෙක වසරේ ඉදන් කෙල්ලෝ පස්සේ ගියා...
මට එත් වැඩි උවමනාවක් තිබ්බේ නැහැ...කට්ටිය මම ගේ කියලා චාටර් කළා!
මම කොහොමත් බදින්නේ නැහැ කියලා හිටියේ මට ඕනේ උනේ සල්ලි!
ඒත් අද තමා පලවෙනි වතාවට අමුතු හැගීමක් ආවේ....
![]()
hari , e kellawa daganna bari unoth ubata kohoma hagimak eida ?

Mama kiwwe thopi tawama morala madi kiyala. Ubane patha magal ketuwe system gana kiyala


උබලා විශ්වාශ කරන්නේ නැහැනේ බන්...අනිත් උන් දෙක වසරේ ඉදන් කෙල්ලෝ පස්සේ ගියා...
මට එත් වැඩි උවමනාවක් තිබ්බේ නැහැ...කට්ටිය මම ගේ කියලා චාටර් කළා!
මම කොහොමත් බදින්නේ නැහැ කියලා හිටියේ මට ඕනේ උනේ සල්ලි!
ඒත් අද තමා පලවෙනි වතාවට අමුතු හැගීමක් ආවේ....
![]()

කොල්ලෝ දැක්කම මොනවද හිතන්නේ,![]()
මම කෙල්ලොන්ට කැමති නැහැ එපා වෙනවා!!ඒ උනාට කොල්ලොන්ට කැමති නැහැ!