Bolanda kamata wada wisithuru eka hondai. I go with B if she she can manage day to day ordinary work. Samahara salli thiyana kello innawa melo deyak goda daganna beri gon kandan
Both can manage day to day work. But B has better social skills than A.
Bolanda kamata wada wisithuru eka hondai. I go with B if she she can manage day to day ordinary work. Samahara salli thiyana kello innawa melo deyak goda daganna beri gon kandan
Ubata mulinma set une B. Dewaniyata set une A.
B set wela innakota, ubata A kellata hitha giye, uba B ta adare nathi nisai. Uba B ta adare kara nam A ta hitha yanne na.
Uba A set wela innakota, ayemath B ta hitha yanne, uba A ta adare nathi nisa.
E nisa marry karanna wage nam mama oya dennawama thoraganne na. Habai affair ehekata nam wiyadam adu kellawa thora gannawa![]()

මුස්ලිම් වෙලා දෙන්නම බැඳ ගනින්කෝ.![]()
non of this point are matters, what matters is you and your personality
for me, I honour my word so i if i gave hope to B in first place i keep my word

Machan whatever you said...every woman has a devil in her.....