ප්‍රශ්නයක් - කාවද තෝර ගන්නේ

කාවද තෝර ගන්නේ

  • A

    Votes: 3 14.3%
  • B

    Votes: 18 85.7%

  • Total voters
    21

slickdeath

Well-known member
  • Sep 3, 2014
    3,413
    1,678
    113
    Bolanda kamata wada wisithuru eka hondai. I go with B if she she can manage day to day ordinary work. Samahara salli thiyana kello innawa melo deyak goda daganna beri gon kandan

    Both can manage day to day work. But B has better social skills than A.
     

    slickdeath

    Well-known member
  • Sep 3, 2014
    3,413
    1,678
    113
    Johnny+being+Depp_f9de8c_4556535.jpg

    At some point of time., both both became the second one
     

    slickdeath

    Well-known member
  • Sep 3, 2014
    3,413
    1,678
    113
    Ubata mulinma set une B. Dewaniyata set une A.
    B set wela innakota, ubata A kellata hitha giye, uba B ta adare nathi nisai. Uba B ta adare kara nam A ta hitha yanne na.

    Uba A set wela innakota, ayemath B ta hitha yanne, uba A ta adare nathi nisa.

    E nisa marry karanna wage nam mama oya dennawama thoraganne na. Habai affair ehekata nam wiyadam adu kellawa thora gannawa :P

    A ta wiyadam adu una kiyala B mta wiyadam nokara inneth ne:rolleyes: