ප්‍රසාද් මදුසන්ක සර් හොද ද pure වලට? pure

hishaamjaye

Member
Jan 11, 2018
44
3
0
ප්‍රසාද් මදුසන්ක සර් හොද ද pure වලට? pure

ප්‍රසාද් මදුසන්ක සර් හොද ද pure වලට? pure
වලට ගල්ලෙ සුපර් කවුද මචන්
 
  • Like
Reactions: mag123

mag123

Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    ප්‍රසාද් මදුසන්ක සර් හොද ද pure වලට? pure
    වලට ගල්ලෙ සුපර් කවුද මචන්

    2Q==
    med_mangala-samaraweera.jpg

    2Q==
     
    Last edited:

    hishaamjaye

    Member
    Jan 11, 2018
    44
    3
    0
    Galle pure gana seach kaddi awe u nisa ahuwe.
    Aji. Jagoda sirge ynna hithan inne. Eya hodai da?
    Galle bus station eke bahala southern ekata enna ona wakwalla pare da? Pain enna wela yanawada yalos?
    Nathnam bus eke enna onada?
    Mwn Galle gana dn Na
     

    Mewan_Rose

    Well-known member
  • Aug 14, 2016
    3,651
    570
    113
    Galle pure gana seach kaddi awe u nisa ahuwe.
    Aji. Jagoda sirge ynna hithan inne. Eya hodai da?
    Galle bus station eke bahala southern ekata enna ona wakwalla pare da? Pain enna wela yanawada yalos?
    Nathnam bus eke enna onada?
    Mwn Galle gana dn Na

    rail para dige yanna pulun(colombo paththata),echchara vela yanne na,:yes::yes: