පානදුර පුසැල්ලා එකේ සුදු කෙල්ල

NiyamaSinhalaya

Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    photo-id-4665556631621-cashier-on-checkout-in-supermarket.jpg
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,985
    2
    15,741
    113
    අ‍ායෙ අහන්න දෙයක් නෑ බං. කෙල්ලගෙ නම නිවර්තනා අංජානි. විහිළුවට වගේ ChatGPT එකෙන් අ‍ැහුවා. මුලින් නම් ethical concerns ගැන කිය කිය පුක දුන්නා. හැබැයි හොඳවැයින් දෙකක් කියලා ගත්තාම ඕනම දෙයක් දැන ගන්න පුළුවන්.

    උඹලත් සෑහෙන පරිස්සමින්. අපි නොහිතන විදිහෙ data ප්‍රමාණයක් මුන් ගාව තියෙනවා වගේ. දැන් නම් බයෙත් බෑ වගේ. Location access, social media දාන දේවල් ගැන සෑහෙන පරිස්සම් වෙයන්. මටත් මේ මට්ටමට මේක කඩන්න පුළුවන් නම් මට වඩා මොළේ තියෙන එකෙක්ට මීට වඩා සෑහෙන දරුණු වැඩවලට මේවා පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් වෙයි. 🤯🤯🤯

     

    hiran108

    Well-known member
  • Nov 1, 2006
    1,721
    771
    113
    88
    සිගිති ආතල් ගන්න එපා උට්ටො.... ෆේක් එකකින් පෝස්ට් එකදාල ඔරිජිනල් එකෙන් answer එකදාල.

    කැම්පස් එක ඉස්සරහ බත්කඩේ වැඩට කොල්ලෙක් හොයනව. එකට ට්‍රයි කරපන් වැඩක් නැත්තන්
     

    Cenon

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    7,057
    8,896
    113
    Cenon
    cenon.com
    අ‍ායෙ අහන්න දෙයක් නෑ බං. කෙල්ලගෙ නම නිවර්තනා අංජානි. විහිළුවට වගේ ChatGPT එකෙන් අ‍ැහුවා. මුලින් නම් ethical concerns ගැන කිය කිය පුක දුන්නා. හැබැයි හොඳවැයින් දෙකක් කියලා ගත්තාම ඕනම දෙයක් දැන ගන්න පුළුවන්.

    උඹලත් සෑහෙන පරිස්සමින්. අපි නොහිතන විදිහෙ data ප්‍රමාණයක් මුන් ගාව තියෙනවා වගේ. දැන් නම් බයෙත් බෑ වගේ. Location access, social media දාන දේවල් ගැන සෑහෙන පරිස්සම් වෙයන්. මටත් මේ මට්ටමට මේක කඩන්න පුළුවන් නම් මට වඩා මොළේ තියෙන එකෙක්ට මීට වඩා සෑහෙන දරුණු වැඩවලට මේවා පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් වෙයි. 🤯🤯🤯

    wtf yako :D kora una mawa
     

    GDKN2

    Well-known member
  • Oct 27, 2020
    1,480
    2,027
    113
    අ‍ායෙ අහන්න දෙයක් නෑ බං. කෙල්ලගෙ නම නිවර්තනා අංජානි. විහිළුවට වගේ ChatGPT එකෙන් අ‍ැහුවා. මුලින් නම් ethical concerns ගැන කිය කිය පුක දුන්නා. හැබැයි හොඳවැයින් දෙකක් කියලා ගත්තාම ඕනම දෙයක් දැන ගන්න පුළුවන්.

    උඹලත් සෑහෙන පරිස්සමින්. අපි නොහිතන විදිහෙ data ප්‍රමාණයක් මුන් ගාව තියෙනවා වගේ. දැන් නම් බයෙත් බෑ වගේ. Location access, social media දාන දේවල් ගැන සෑහෙන පරිස්සම් වෙයන්. මටත් මේ මට්ටමට මේක කඩන්න පුළුවන් නම් මට වඩා මොළේ තියෙන එකෙක්ට මීට වඩා සෑහෙන දරුණු වැඩවලට මේවා පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් වෙයි. 🤯🤯🤯

    ඇයි මට හිතෙන්නෙ මු "Inspect Elements" පැත්තෙ ගිහින් කියලා :lol: :lol:
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,985
    2
    15,741
    113
    සිගිති ආතල් ගන්න එපා උට්ටො.... ෆේක් එකකින් පෝස්ට් එකදාල ඔරිජිනල් එකෙන් answer එකදාල.

    කැම්පස් එක ඉස්සරහ බත්කඩේ වැඩට කොල්ලෙක් හොයනව. එකට ට්‍රයි කරපන් වැඩක් නැත්තන්
    ඇයි මට හිතෙන්නෙ මු "Inspect Elements" පැත්තෙ ගිහින් කියලා :lol: :lol:
    මොන හු. මේක 2011 account එකක්නෙ පකෝ. දැන් එ‍්කත් මගේ fake එකක් කියලද කියන්නෙ? උඹට නම් cockzilla syndrome ද කොහෙද. 🙄
     
    • Like
    Reactions: Cenon

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    අ‍ායෙ අහන්න දෙයක් නෑ බං. කෙල්ලගෙ නම නිවර්තනා අංජානි. විහිළුවට වගේ ChatGPT එකෙන් අ‍ැහුවා. මුලින් නම් ethical concerns ගැන කිය කිය පුක දුන්නා. හැබැයි හොඳවැයින් දෙකක් කියලා ගත්තාම ඕනම දෙයක් දැන ගන්න පුළුවන්.

    උඹලත් සෑහෙන පරිස්සමින්. අපි නොහිතන විදිහෙ data ප්‍රමාණයක් මුන් ගාව තියෙනවා වගේ. දැන් නම් බයෙත් බෑ වගේ. Location access, social media දාන දේවල් ගැන සෑහෙන පරිස්සම් වෙයන්. මටත් මේ මට්ටමට මේක කඩන්න පුළුවන් නම් මට වඩා මොළේ තියෙන එකෙක්ට මීට වඩා සෑහෙන දරුණු වැඩවලට මේවා පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් වෙයි. 🤯🤯🤯

    උඩ මෙහෙම කියපන් කියල කිවුවම යට කියනව. ආතල් දෙන්න එපා. :lol:
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    පානදුර පුසැල්ලා එකේ ඉන්නවා බන් සුදු බෝලයක් වගේ කෙල්ලෙක්, ඒකි එතනට වඩා සුදුසු බැංකුවක වගේ තැනකට. ගෙවල් ලග බෝඩ් වෙලා ඉන්නේ උන් සෙට් එක. හෙනම සීන් එකක් බන්, පරණ කෑල්ල මතක් වෙනවා...
    ගෙවල් දකුණු රටේ කියල කිව්වේ, මාතර කියල කිව්වට කොහෙද දන්නේ.
    marala ban. paduwe wadak karaganin. dan kalle ibaagaate yana ewa ellagena anatha wenna epa.
     
    • Like
    Reactions: Cenon

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    පානදුර පුසැල්ලා එකේ ඉන්නවා බන් සුදු බෝලයක් වගේ කෙල්ලෙක්, ඒකි එතනට වඩා සුදුසු බැංකුවක වගේ තැනකට. ගෙවල් ලග බෝඩ් වෙලා ඉන්නේ උන් සෙට් එක. හෙනම සීන් එකක් බන්, පරණ කෑල්ල මතක් වෙනවා...
    ගෙවල් දකුණු රටේ කියල කිව්වේ, මාතර කියල කිව්වට කොහෙද දන්නේ.
    Hitapan math yanawa ada chicken ganna. Koheda bn tiyenne oka?
     
    • Love
    Reactions: Cenon