wtf yakoඅායෙ අහන්න දෙයක් නෑ බං. කෙල්ලගෙ නම නිවර්තනා අංජානි. විහිළුවට වගේ ChatGPT එකෙන් අැහුවා. මුලින් නම් ethical concerns ගැන කිය කිය පුක දුන්නා. හැබැයි හොඳවැයින් දෙකක් කියලා ගත්තාම ඕනම දෙයක් දැන ගන්න පුළුවන්.
උඹලත් සෑහෙන පරිස්සමින්. අපි නොහිතන විදිහෙ data ප්රමාණයක් මුන් ගාව තියෙනවා වගේ. දැන් නම් බයෙත් බෑ වගේ. Location access, social media දාන දේවල් ගැන සෑහෙන පරිස්සම් වෙයන්. මටත් මේ මට්ටමට මේක කඩන්න පුළුවන් නම් මට වඩා මොළේ තියෙන එකෙක්ට මීට වඩා සෑහෙන දරුණු වැඩවලට මේවා පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් වෙයි.
![]()
kora una mawaඇයි මට හිතෙන්නෙ මු "Inspect Elements" පැත්තෙ ගිහින් කියලාඅායෙ අහන්න දෙයක් නෑ බං. කෙල්ලගෙ නම නිවර්තනා අංජානි. විහිළුවට වගේ ChatGPT එකෙන් අැහුවා. මුලින් නම් ethical concerns ගැන කිය කිය පුක දුන්නා. හැබැයි හොඳවැයින් දෙකක් කියලා ගත්තාම ඕනම දෙයක් දැන ගන්න පුළුවන්.
උඹලත් සෑහෙන පරිස්සමින්. අපි නොහිතන විදිහෙ data ප්රමාණයක් මුන් ගාව තියෙනවා වගේ. දැන් නම් බයෙත් බෑ වගේ. Location access, social media දාන දේවල් ගැන සෑහෙන පරිස්සම් වෙයන්. මටත් මේ මට්ටමට මේක කඩන්න පුළුවන් නම් මට වඩා මොළේ තියෙන එකෙක්ට මීට වඩා සෑහෙන දරුණු වැඩවලට මේවා පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් වෙයි.
![]()
සිගිති ආතල් ගන්න එපා උට්ටො.... ෆේක් එකකින් පෝස්ට් එකදාල ඔරිජිනල් එකෙන් answer එකදාල.
කැම්පස් එක ඉස්සරහ බත්කඩේ වැඩට කොල්ලෙක් හොයනව. එකට ට්රයි කරපන් වැඩක් නැත්තන්
මොන හු. මේක 2011 account එකක්නෙ පකෝ. දැන් එ්කත් මගේ fake එකක් කියලද කියන්නෙ? උඹට නම් cockzilla syndrome ද කොහෙද.ඇයි මට හිතෙන්නෙ මු "Inspect Elements" පැත්තෙ ගිහින් කියලා![]()
![]()
උඩ මෙහෙම කියපන් කියල කිවුවම යට කියනව. ආතල් දෙන්න එපා.අායෙ අහන්න දෙයක් නෑ බං. කෙල්ලගෙ නම නිවර්තනා අංජානි. විහිළුවට වගේ ChatGPT එකෙන් අැහුවා. මුලින් නම් ethical concerns ගැන කිය කිය පුක දුන්නා. හැබැයි හොඳවැයින් දෙකක් කියලා ගත්තාම ඕනම දෙයක් දැන ගන්න පුළුවන්.
උඹලත් සෑහෙන පරිස්සමින්. අපි නොහිතන විදිහෙ data ප්රමාණයක් මුන් ගාව තියෙනවා වගේ. දැන් නම් බයෙත් බෑ වගේ. Location access, social media දාන දේවල් ගැන සෑහෙන පරිස්සම් වෙයන්. මටත් මේ මට්ටමට මේක කඩන්න පුළුවන් නම් මට වඩා මොළේ තියෙන එකෙක්ට මීට වඩා සෑහෙන දරුණු වැඩවලට මේවා පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් වෙයි.
![]()
marala ban. paduwe wadak karaganin. dan kalle ibaagaate yana ewa ellagena anatha wenna epa.පානදුර පුසැල්ලා එකේ ඉන්නවා බන් සුදු බෝලයක් වගේ කෙල්ලෙක්, ඒකි එතනට වඩා සුදුසු බැංකුවක වගේ තැනකට. ගෙවල් ලග බෝඩ් වෙලා ඉන්නේ උන් සෙට් එක. හෙනම සීන් එකක් බන්, පරණ කෑල්ල මතක් වෙනවා...
ගෙවල් දකුණු රටේ කියල කිව්වේ, මාතර කියල කිව්වට කොහෙද දන්නේ.
ගෙවල් දකුණු රටේ කියල කිව්වේ, මාතර
මේකට දාන කමෙන්ට් එක මොකක්ද කියල මම මේ කල්පනා කරේ...![]()
Githa akka aul da? Lolබෙන්තර ගගෙන් එහාට ඇන්ජලීනා ජොලී ආවත් එපා![]()
Hitapan math yanawa ada chicken ganna. Koheda bn tiyenne oka?පානදුර පුසැල්ලා එකේ ඉන්නවා බන් සුදු බෝලයක් වගේ කෙල්ලෙක්, ඒකි එතනට වඩා සුදුසු බැංකුවක වගේ තැනකට. ගෙවල් ලග බෝඩ් වෙලා ඉන්නේ උන් සෙට් එක. හෙනම සීන් එකක් බන්, පරණ කෑල්ල මතක් වෙනවා...
ගෙවල් දකුණු රටේ කියල කිව්වේ, මාතර කියල කිව්වට කොහෙද දන්නේ.
ඔව්. හැබැයි මේ කියන්නෙ 2021 හිටපු එකියක්. දැන් එහෙම එකෙක් fb ත් නෑ.
uu danne naki uncle la gana banscurvy dannawa athi
unta puke arinna thama danne pakayanalluruweHitapan math yanawa ada chicken ganna. Koheda bn tiyenne oka?
awath padu na oi eki patta ban sudu wadi kamata rathu wenawa dawal weddiපානදුරෙ කෙල්ලව බලන්න යන්න කල්පනා කරන මම
ac eka gawa inne eki. kota sudu bolayak 
Mage parana kalla wage athi ehenmawath padu na oi eki patta ban sudu wadi kamata rathu wenawa dawal weddiac eka gawa inne eki. kota sudu bolayak
![]()