පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්න උගත්ම මන්ත්‍රී කවුද?

පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්න උගත්ම මන්ත්‍රී කවුද?

  • Dr. හර්ෂ ද සිල්වා (Economics PhD)

    Votes: 33 34.4%
  • Dr. හරිනි අමරසුරිය (Education PhD)

    Votes: 16 16.7%
  • Prof. රංජිත් බණ්ඩාර (Economics PhD)

    Votes: 1 1.0%
  • Prof. G. L. පීරිස් (Law PhD)

    Votes: 19 19.8%
  • Udaya Gammanpila (Island first )

    Votes: 2 2.1%
  • Dr. සුදර්ශනී ප්‍රනාන්දුපුල්ලේ (Consultant doctor)

    Votes: 4 4.2%
  • Dr. චරිත හේරත් (Arts PhD)

    Votes: 1 1.0%
  • Dr. නාලක ගොඩහේවා (Engineering PhD)

    Votes: 2 2.1%
  • පාටලී චම්පික රණවක (Engineer)

    Votes: 14 14.6%
  • අලි සබ්රි (President's Council)

    Votes: 4 4.2%

  • Total voters
    96

helayalk

Well-known member
  • Aug 25, 2022
    6,455
    9,377
    113
    sanath-nishantha-15.gif
     
    • Haha
    Reactions: hkiz and Xi Jinping

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    More:
    Wijeyadasa Rajapakshe
    Suren Raghavan
    Channa Jayasumana
    ah channa amataka unane porata MBBS + PHD tiyanawane

    කැ#ම හොරෙක් කියලා ගම්පහ පැත්තෙ තුන් හතර දෙනෙක්ම කීවා.කතාව ඇත්තද කියන්න දන්නෙ නෑ ගම්පහ නොවෙන නිසා 😑

    Gampaha ewun danne naha mu horek kiyala
    2020 udin chanda dunna

    porage scene eka paththu une 2015 Krish scene ekedi
    https://www.colombotelegraph.com/index.php/fcid-unearths-another-rs-40-million-fraud-in-krrish-deal/

    Sudarshani specialist kenek ne.
    Specialist kenek nan MD ekak machan karanne danna tharamin. Eka equal wenawa PhD ekakata.

    MD wenna Msc ekak tibbama athi, so PhD eka eeta wada wediy neda? :D
    e wenuwata Channa set wenawa
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    ah channa amataka unane porata MBBS + PHD tiyanawane



    Gampaha ewun danne naha mu horek kiyala
    2020 udin chanda dunna

    porage scene eka paththu une 2015 Krish scene ekedi
    https://www.colombotelegraph.com/index.php/fcid-unearths-another-rs-40-million-fraud-in-krrish-deal/



    MD wenna Msc ekak tibbama athi, so PhD eka eeta wada wediy neda? :D
    e wenuwata Channa set wenawa

    MD - Doctor of Medicine neda? Ethakota eka PhD ekakata equal neda?

    බැසිල් තමා මුදල් ඇමතිකම හරියටම කරේ - මහාචාර්ය රංජිත් බණ්ඩාර​


    https://www.gossiplankanews.com/2023/03/basil-ranjith-bandara.html
    ------ Post added on Mar 7, 2023 at 8:52 PM
     

    super077

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    1,841
    2,470
    113
    Matara

    බැසිල් තමා මුදල් ඇමතිකම හරියටම කරේ - මහාචාර්ය රංජිත් බණ්ඩාර--​

    මුන් වගේ උන්ගේ PhD එක රෝල් කරලා ගහන්න ඕන පු# :angry:
     
    • Sad
    Reactions: dfgrendezvous

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Nalaka Godahewa kiyanne MAS ekee aduma age ekan CEO wecha ekkana neda? :baffled: Moratuwa Electronic engineer kanake

    balapanko ithin unuth wenase wena hati mewata awama

    He started his career at Unilever Ceylon as a management trainee, and within less than 10 years, Godahewa became the youngest CEO Offshore Operations of MAS Holdings, an exporter of apparel products to international brands such as Victoria's Secret Stores, Nike, Gap and Marks & Spencer.[

    https://en.wikipedia.org/wiki/Nalaka_Godahewa

    Electroni engineer kenek apparel sector eke CEO kenek wune kohomada?? :baffled:
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Electroni engineer kenek apparel sector eke CEO kenek wune kohomada?? :baffled:
    MAS ekee dan Initiates ekee inna CEO Moratuwa CSE ekkanke mathaka widiyata

    management yana un innawa bung ohoma :yes:

    Puka deemen Thamai , MAS eke godak inne Moratuwa BSc, NDT fields adala nehe
    Unilever MT giya kiyanne muta talent eka thiyanawa bung

    Puka dennath ona CEO level yanna MAS, a unata talent eka nathuwath ba bung
    ------ Post added on Mar 8, 2023 at 2:17 AM
     

    narihashan

    Well-known member
  • Mar 22, 2022
    5,732
    1
    8,602
    113
    සනත් නිශාන්ත මහත්තයා අවංක නිසා ඔය මොන උපාධියටත් වඩා වටිනවා
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    කොච්චර පෙන්නන බැරි උනත් පාටලී තමා ඔතනින් මොලේ තියෙන කපටිම කෙනා
    :yes: ඌ වෙලාවට කලාවට ජැක් එක ගහගෙන වෙනම ගේමක් ප්ලේ කරන්නේ