ah channa amataka unane porata MBBS + PHD tiyanawaneMore:
Wijeyadasa Rajapakshe
Suren Raghavan
Channa Jayasumana
කැ#ම හොරෙක් කියලා ගම්පහ පැත්තෙ තුන් හතර දෙනෙක්ම කීවා.කතාව ඇත්තද කියන්න දන්නෙ නෑ ගම්පහ නොවෙන නිසා![]()
Sudarshani specialist kenek ne.
Specialist kenek nan MD ekak machan karanne danna tharamin. Eka equal wenawa PhD ekakata.
ah channa amataka unane porata MBBS + PHD tiyanawane
Gampaha ewun danne naha mu horek kiyala
2020 udin chanda dunna
porage scene eka paththu une 2015 Krish scene ekedi
https://www.colombotelegraph.com/index.php/fcid-unearths-another-rs-40-million-fraud-in-krrish-deal/
MD wenna Msc ekak tibbama athi, so PhD eka eeta wada wediy neda?
e wenuwata Channa set wenawa
GL එහෙම කොච්චර උගත් උනත් වැඩක් නෑනෙ කොන්ද පණ නෑනෙ.

Nalaka Godahewa kiyanne MAS ekee aduma age ekan CEO wecha ekkana neda?Moratuwa Electronic engineer kanake
balapanko ithin unuth wenase wena hati mewata awama
He started his career at Unilever Ceylon as a management trainee, and within less than 10 years, Godahewa became the youngest CEO Offshore Operations of MAS Holdings, an exporter of apparel products to international brands such as Victoria's Secret Stores, Nike, Gap and Marks & Spencer.[
https://en.wikipedia.org/wiki/Nalaka_Godahewa

Electroni engineer kenek apparel sector eke CEO kenek wune kohomada??![]()
MAS ekee dan Initiates ekee inna CEO Moratuwa CSE ekkanke mathaka widiyataElectroni engineer kenek apparel sector eke CEO kenek wune kohomada??![]()

Unilever MT giya kiyanne muta talent eka thiyanawa bungPuka deemen Thamai , MAS eke godak inne Moratuwa BSc, NDT fields adala nehe
කොච්චර පෙන්නන බැරි උනත් පාටලී තමා ඔතනින් මොලේ තියෙන කපටිම කෙනා
ඌ වෙලාවට කලාවට ජැක් එක ගහගෙන වෙනම ගේමක් ප්ලේ කරන්නේ