පාර්සල්_පෝස්ට්_හෙල්ප්

Sun_Boy

Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    පාර්සල්_පෝස්ට්_හෙල්ප්

    මචංලා මට පාර්සලයක් යවා ගන්න ඕනේ UK වලට..හැබැයි කෑම ජාති..5-10kg විතර...කොහොමද ඉක්මණට(දවස් 2-3 ක් ඇතුලත) යවන්න හොඳම විදිහ..??
    කෑම ජාති යවන්න මොකක්ද වෙනම විශේෂ අවසරයක් ගන්න ඕනෙද...:rolleyes::rolleyes: මම srilankan එකට කතා කලාම එහෙම එකක් කිව්වා..ඒකයි....:baffled::baffled:
    ගණන් එහෙම දන්නවා නම් කියන්න...:):)
    DHL, Srilankan ඇර වෙන මොනවද යවන විදි තියෙන්නේ...ශ්‍රීලංකා තැපැල් එකෙන් බැරිද...වැල්ලවත්ත පැත්තෙත් ඔය වැඩ කරන බුවාලා ඉන්නවලු නේද...:rolleyes::rolleyes:
    පොඩ්ඩක් දන්නා අය විස්තර ටිකක් කියමුකෝ බලන්න...:):)
     

    madd_dogg.inc

    Junior member
  • Nov 22, 2008
    58
    9
    18
    Sri Lanka
    samahara kama jathi walata one.. api mehen yawapu kama labila thibune naha eka paaak eheta leeter ekak yawala thibuna mehema parcel ekak thibuna adura ganna baha eka destroy kala kiyala..
    yawwe aus habai
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    දවස් දෙක තුනෙන් යවන්න නම් ඉතින් DHL තමා..... :)

    මාසෙකින් විතර යයි ලංකාවේ තැපෑලෙන් යැව්වොත්..... :dull: හැබැයි ගාන අඩුයි. ජපානෙට යවලා තියෙනවා :)
     

    Dilminidu

    Member
    Jul 8, 2007
    1,179
    55
    0
    Colombo
    macho, DHL, Fed ex dekatama wada hodai UPS. union place tiyenne office 1. ara 2tama wada munge gaana adui. EMS nam yawanna epa. call karala ahapan ubata yawanna tiyena badu yawanna ok da kiyala. gaana keeya unath max 3 days walin yanawa.