පාසල් සිසුවිය යට කරගෙන දුම්රිය ධාවනය වේ.ර&#353

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Alawuwe Ena Gaththa Train Eka Anna Colombo Walata Genalla Wahala Thiyenawa
    Maradana Pahu Karala Kelani Weli Line Eke Yana Aya Nam Dekala Ethi Badu Issaraha Wahalama Thiyenawa
    :yes::yes::yes:
    මේ ඒක හැප්පෙන්ඩ කලින් ගත්ත ඒකක් දැන් නමි මුන හොයන්ඩ තමයි වෙන්නේ :(
    297424_10150339203054752_845809751_7824377_1115258724_n.jpg
     

    tharindu B

    Member
    Mar 16, 2008
    1,216
    19
    0
    මම දන්නවා මචන් ඒකිව , ඒකි train එකට අහුවෙලා නෙමෛයි මචන් ගෙදරින් ඒකිට බැනලා ඒක නිසා ඒකි train එකට පැනලා ඒකයි case eka ඒකිගෙ වෙලාවට ඒකි බේරිලා
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,999
    2
    116,147
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    මම දන්නවා මචන් ඒකිව , ඒකි train එකට අහුවෙලා නෙමෛයි මචන් ගෙදරින් ඒකිට බැනලා ඒක නිසා ඒකි train එකට පැනලා ඒකයි case eka ඒකිගෙ වෙලාවට ඒකි බේරිලා

    Oh!:baffled::(
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,430
    1,622
    113
    Oceania
    ඒකනෙ බන් ‍‍‍කෝච්චි පාරක් කියන්නෙ මහ ලොකු එකක්යැ.......
    එක පිම්මක් පැන්නනම් එහා පැත්තෙනෙ:confused:

    etakotama ube luck ekatama ee paarenuth kochchiyak enawalu :D
     

    BC_Dilum

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    17,919
    1,168
    113
    192.168.1.1
    මම දන්නවා මචන් ඒකිව , ඒකි train එකට අහුවෙලා නෙමෛයි මචන් ගෙදරින් ඒකිට බැනලා ඒක නිසා ඒකි train එකට පැනලා ඒකයි case eka ඒකිගෙ වෙලාවට ඒකි බේරිලා
    :shocked::shocked::shocked:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    පනින්න ටයිම් තියෙන්න නැතුව ඇති
    බයටම වැටෙන්න ඇති
    ඒ කෙල්ලගෙ වෙලාව හොඳ කමට බේරෙන්න ඇති

    අපෝ උඹලනං