dialog 4g 1700 file ekak
comx Well-known member Jun 11, 2015 2,512 1,080 113 srilanka May 4, 2025 #1 dialog 4g 1700 file ekak Reactions: Stimulus mind and saja
W wissnshaftler Well-known member Dec 13, 2023 6,903 11,414 113 May 4, 2025 #4 1.7gb da? Wadii wage ne giyapu kle Reactions: comx
comx Well-known member Jun 11, 2015 2,512 1,080 113 srilanka May 4, 2025 #5 1gb 700mb wissnshaftler said: 1.7gb da? Wadii wage ne giyapu kle Click to expand... 1gb 700mb ban ------ Post added on May 4, 2025 at 11:27 PM Reactions: wissnshaftler
1gb 700mb wissnshaftler said: 1.7gb da? Wadii wage ne giyapu kle Click to expand... 1gb 700mb ban ------ Post added on May 4, 2025 at 11:27 PM
sinhawanshaya Well-known member Jul 28, 2024 13,946 11,379 113 May 5, 2025 #7 Uploads speeds normally low compared to download speeds
chanakamanjula Well-known member Aug 21, 2007 22,293 4,417 113 ඇයි එන්නද May 5, 2025 #8 slt fiber nam 5 min max yanne
N nalin0001 Well-known member Jun 12, 2014 20,281 34,931 113 May 5, 2025 #9 SLT fiber ඇරෙන්න අනිත් හැම එකේම upload speed චොර. වෙලාවකට Airtel upload speed හොඳයි