වැදගත්ම දේ ත්රෙඩ් එකේ...explain more sir! Link?(ගෑනු කැම් ෂෝ වලට විකුනන්න romania පැනපු පිම්පියෙක් ගැනත් කියනවා)
![]()
sirawata owa nam suranagana katha.ලංකාවේ ඉන්න මෝඩ මිට්ටෝ තමන්ගේම රටේ ඉපදුන තමන්ගෙම රටේ පරම්පරා ගානක් ජිවත් වෙන අනික් ජාතින් වල මිනිස්සුන්ටත් සලකන්නේ third class citizen විදිහට.
ඉතින් උන්ගේ හිතේ සාධාරණ බයක් තියනවා තමුන් සුදු මහත්තුරුන්ගේ රටවල් වලට ගියාම බල්ලොන්ට වගේ සලකයි කියල. උන් දන්නේ නෑ ඉතින් මුළු ලෝකෙම උන් වගේ නෑ කියල.
අසරණකම තමයි ඉතින්.
A simple Google or YouTube search will answer these fairy tales.sirawata owa nam suranagana katha.
kiwwa ekak nam hari amma thaththaa laga nathi awulak nam thiyanwa.
visa reject උනාට පස්සේ මිනිස්සු quality of life බලන විදි හරි පුදුමාකාරයි.
Unskilled = third class
වැදගත්ම දේ ත්රෙඩ් එකේ...explain more sir! Link?
sirawata owa nam suranagana katha.
kiwwa ekak nam hari amma thaththaa laga nathi awulak nam thiyanwa.

දැන් බලපන් google එකෙන් රට ගිය සෙට් එක ඇවිත් උඹට උගන්නයි![]()
සල්ලි තියනවා නම් ලංකාව තමයි රට කියල පට්ට ගහපු Google visa category එකෙන් රට ගිය සෙට් එකඋබ පරක්කුයි. දැනටම ඇවිත් උගන්නල ගිහින් තියෙන්නෙ.
උබල මේ ජොබ් කරලා පරක්කු වෙලා ආවට කරන්න දෙයක් නෑ ජොබ්ලස් පම්පෝරි මල්ලිලා ටික කලින්ම ඇවිත් Google, YouTube වලින් හොයාගත්තුවා දාලා ගිහින්.
@EVC ගෙන් අහල බලපන්කො ටිකක්.

Andrew Tate කියල හාදයෙක් ගැන කියන්නේ අන්න ඌ.
පොඩ්ඩක් search කරලා බලපන්. ඌ ගෑනු අරන් ගිහින් උන්ගේ අහවල් එකේ owned by tate කියල පච්ච කොටලා උන්ව දාල cam show කරවල සල්ලි හොයන එකෙක්. ඕව ඉතින් හරි හමන් රටක කරොත් කුට්ටම ලාච්චුවේ නිසා ඌ Romania ගිහින් ඉන්නේ.
දැන් බලපන් google එකෙන් රට ගිය සෙට් එක ඇවිත් උඹට උගන්නයි![]()
Since Google was mentioned I am directly quoting.උබ පරක්කුයි. දැනටම ඇවිත් උගන්නල ගිහින් තියෙන්නෙ.
උබල මේ ජොබ් කරලා පරක්කු වෙලා ආවට කරන්න දෙයක් නෑ ජොබ්ලස් පම්පෝරි මල්ලිලා ටික කලින්ම ඇවිත් Google, YouTube වලින් හොයාගත්තුවා දාලා ගිහින්.
@EVC ගෙන් අහල බලපන්කො ටිකක්.
අමෝ අමෝ මේවනේ comment. google එකෙනුයි YT එකෙනුයි රට යන්න පුළුවන් කියල කලින් දැනන් හිටියේ නෑනේ .A simple Google or YouTube search will answer these fairy tales.![]()
Since Google was mentioned I am directly quoting.
Are you two guys trying to claim that immigrants don't face any discrimination or racism from natives in western nations?
That's a pretty bold claim like "Lankawe inna hithana un horu saha thakkadiyo"
Content from Google and Youtube was just to prove a point over an online forum. How else do you propose I do it?
Content found through these platforms definitely have more validity than comments on an anonymous forum.![]()


Morrison janele elluna
Mahinda mahattaya gena amataka karamuko...මතක් කරන්න එපා ඔය අගමැති ප@යලව. මරන් කන්න තරහයි වෙලාවකට.![]()
