එහෙම මැරෙනවද බන් ඔලුව තුවාල උනෙවත්් නෑනෙ
බලු වෑන් සීන් එක නන් මතකයි. ඉස්සර.ess dekata udin kan deka maddata... one shot athi... mam school yana kale ballo maara load ekak maruwa school eke hitapu... issara balu loriya kiyala api kiyanne okata... nagara sabawen enawa marapu ballo daagena...
un enne mokak da manda kudak aran ... eka daapuwama ballo laga pathaka innawa nam ee suwadata enawa... arun pollakin denawa.... 1996-1998 wage dekka mata mathaka widiyata oya seen eka.... loriye kohomath ballo 50 wath ekathu karan yanne ...
passe ballo maranna eka ehemma stop una mokak hari seen ekak nisa...
ess dekata udin kan deka maddata... one shot athi... mam school yana kale ballo maara load ekak maruwa school eke hitapu... issara balu loriya kiyala api kiyanne okata... nagara sabawen enawa marapu ballo daagena...
un enne mokak da manda kudak aran ... eka daapuwama ballo laga pathaka innawa nam ee suwadata enawa... arun pollakin denawa.... 1996-1998 wage dekka mata mathaka widiyata oya seen eka.... loriye kohomath ballo 50 wath ekathu karan yanne ...
passe ballo maranna eka ehemma stop una mokak hari seen ekak nisa...
Tissa janage video ekak thibba oya balu lorrya gane..ess dekata udin kan deka maddata... one shot athi... mam school yana kale ballo maara load ekak maruwa school eke hitapu... issara balu loriya kiyala api kiyanne okata... nagara sabawen enawa marapu ballo daagena...
un enne mokak da manda kudak aran ... eka daapuwama ballo laga pathaka innawa nam ee suwadata enawa... arun pollakin denawa.... 1996-1998 wage dekka mata mathaka widiyata oya seen eka.... loriye kohomath ballo 50 wath ekathu karan yanne ...
passe ballo maranna eka ehemma stop una mokak hari seen ekak nisa...
නිල් පාට වැන් එකකින් අවා වගේ මතකයි පොඩි කාලේ... මොකද්ද විදිනවා උන්ට කෑගහගෙන වැටෙන්නේess dekata udin kan deka maddata... one shot athi... mam school yana kale ballo maara load ekak maruwa school eke hitapu... issara balu loriya kiyala api kiyanne okata... nagara sabawen enawa marapu ballo daagena...
un enne mokak da manda kudak aran ... eka daapuwama ballo laga pathaka innawa nam ee suwadata enawa... arun pollakin denawa.... 1996-1998 wage dekka mata mathaka widiyata oya seen eka.... loriye kohomath ballo 50 wath ekathu karan yanne ...
passe ballo maranna eka ehemma stop una mokak hari seen ekak nisa...
සිරාවටම දැන් ඒවාට මොකද්ද උනේ ඒ කාලේ සිස්ටම් එක එච්චරම අවුලක් නැහැනේ ජලබිතිකා සින් එක හින්ද තමා ඕක කරේ මම හිතන්නේඅපි පොඩිකාලෙත් බලු වෑන් එක ආව මතකයි. තත්පර 30න් විතර මැරෙනවානේ. හෙල්ලක් වගේ දිග බටේක කෙලවරද නේද ඉන්ජෙක්ශන් එක තියෙන්නෙනිල් පාට වැන් එකකින් අවා වගේ මතකයි පොඩි කාලේ... මොකද්ද විදිනවා උන්ට කෑගහගෙන වැටෙන්නේසිරාවටම දැන් ඒවාට මොකද්ද උනේ ඒ කාලේ සිස්ටම් එක එච්චරම අවුලක් නැහැනේ ජලබිතිකා සින් එක හින්ද තමා ඕක කරේ මම හිතන්නේ
Aniwa kalu wesiyak. Mata penna be okunwaශුවර් එකට කළු ගෑනියෙක්.
බලු වෑන් බං. උන් දිග යකඩ කූරක් කෙලවර වැක්සින් එකක් ගහගෙන එන්නෙ. ඇනපු ගමන් දුවනව. දුවල වැටෙනවess dekata udin kan deka maddata... one shot athi... mam school yana kale ballo maara load ekak maruwa school eke hitapu... issara balu loriya kiyala api kiyanne okata... nagara sabawen enawa marapu ballo daagena...
un enne mokak da manda kudak aran ... eka daapuwama ballo laga pathaka innawa nam ee suwadata enawa... arun pollakin denawa.... 1996-1998 wage dekka mata mathaka widiyata oya seen eka.... loriye kohomath ballo 50 wath ekathu karan yanne ...
passe ballo maranna eka ehemma stop una mokak hari seen ekak nisa...
ගොඩක් ඉස්සරම බල්ලො මරන එකා තුවක්කුවකින් වෙඩි තියලා මරලා එතනම වලදාල යනවා කියලා අපේ තාත්තල එහෙම කියලා තියනවාඅපි පොඩිකාලෙත් බලු වෑන් එක ආව මතකයි. තත්පර 30න් විතර මැරෙනවානේ. හෙල්ලක් වගේ දිග බටේක කෙලවරද නේද ඉන්ජෙක්ශන් එක තියෙන්නෙ
මුන් ඉස්කෝලෙ ඇතුලෙ ඉන්න බල්ලොත් මරනවා එතකොට අරකෙන් ඇනල නෙමයි කලුපාට දොදොල් කෑල්ලක් වගේ එකක් කන්න දෙනවා ඒත් අර වගේම ශනිකව මැරෙනවා. පොඩි එවුන් ඉන්න අස්සෙ අර පොල්ලෙන් අනින එක රිස්කි නිසා වෙන්න ඇති
පස්සෙ ලනූවක් බෙල්ලට දාල් බල්ලො මරන්නෙ නැතුව අරගෙන යන කාලෙකුත් තිබුනා නේ
ගොඩක් ඉස්සරම බල්ලො මරන එකා තුවක්කුවකින් වෙඩි තියලා මරලා එතනම වලදාල යනවා කියලා අපේ තාත්තල එහෙම කියලා තියනවා
ඒ කාලෙ ඔහොම කරන්න ඇත්තෙ මිනිස්සුන්ගෙ awareness එක නැති නිසා වෙන්න ඇති. බල්ලො කැවම බෙහෙත් විදින්නෙ නැහැනේ. ඒක නිසා ගොඩක් අය ජලභිතිකාවෙන් මැරෙන්න අති. දැන් නං ඕන කෙනෙක් බල්ලො කෑවම දුවලා ගිහින් බෙහෙත් විදගන්නවානේ
ගොඩක් රටවල තාමත් පාරෙ ඉන්න බල්ලො/පූසො විවිධ ක්රම වලට මරනවානේ

satellite ganige kale ekige puta okata wirudda wela nawaththuwe. u animal doc

සයනයිඩ්බලු වෑන් බං. උන් දිග යකඩ කූරක් කෙලවර වැක්සින් එකක් ගහගෙන එන්නෙ. ඇනපු ගමන් දුවනව. දුවල වැටෙනව