පිනකට සහභාගි වන්න කෑමති අයට අවස්ථාවක්.......

romeshnonis

Active member
  • May 1, 2010
    777
    189
    43
    39
    Moratuwa
    Honda wadak machan. Meka dushkara paththaka thiyena aranyayakda? Mokada podi podi dewal (pahan) wage wath nathi pansal thiyenawa kiwwama bauddayek widihata lajjai. Dewala walata monaru dena kattiya inna rataka pansalakata pahanakwath nathi wena deka gana dukai.

    මේ පැත්ත දුෂ්කරම පැත්තක් නොවෙයි ...... මේක ගම්බද පැත්තක්..... මේක පන්සලක් නෙවාවයි ආරාණයක්.... එතනට සමහර දවස් වලට දානත් නෑ... සමහර දවස් වලට දාන භාර ගත්තු අයට අමතක වෙනවා... මම ඉද්දි එහෙම වැඩක් උනා....
    පහන් තියෙනවා එකේ තියෙන ඒවා පරණ ඒවා ඉතින් පිනකුත් වෙන නිසා තමයි පහනුත් පුජා කරන්න හිතුවේ...



    අන් සියලු දෙනාටම බුදු සරණයි පින් කරන්නම හිත් පහල වේවා...
    ඒ පින සම්මා සම්බුදු රජානන් අවබොධ කරගත් ඒ උතුම් ධර්මය අවබොධ කරගන්නම හේතු වසානා වේවා
     

    amandi3891

    Member
    Sep 10, 2008
    3,524
    216
    0
    yanna widiha podake kiyanna...danayake bara ganna widihathe dana ganna kamathi....horana koha hariyada? mehenin wahanselathe inne nawada? man danna aramayake thiyenewa mehanin wahansela inna oya hariya..mathe next monthe yanna inna....podake oya hariya wistharayake danna puluwanie da?

    godake pin..pin karanna thawa thawathe sithe pahala we waaaaaaa....

    theruwan saranie.......
     

    romeshnonis

    Active member
  • May 1, 2010
    777
    189
    43
    39
    Moratuwa
    yanna widiha podake kiyanna...danayake bara ganna widihathe dana ganna kamathi....horana koha hariyada? mehenin wahanselathe inne nawada? man danna aramayake thiyenewa mehanin wahansela inna oya hariya..mathe next monthe yanna inna....podake oya hariya wistharayake danna puluwanie da?

    godake pin..pin karanna thawa thawathe sithe pahala we waaaaaaa....

    theruwan saranie.......

    මේතන ඉන්නේ ස්වමින් වහන්සේලා විතරයි... පොඩි ආරාමයක්.. යන්න තියෙන්නේ හොරනට ගිහින් 285 හොරන මතුගම බස් එකේ යන්න එකෙන් ගිහින් නිරගල හන්දියෙන් බහින්න එතනින් කගෙන් හරි ඇහුවාම කියනවා..

    Lamaya, Oya aranyaya thiyena thana Google Maps wala tiyenavanam poddak danavada methana?

    Route_zps8akovm8b.jpg


    මෙන්න ගුගල් එකේන් තියෙනක තැන....
    එතනට කොල් එකක් දෙන්න පුලුවන් නම්බර් එක 0343743074
    කොල් කරන්න උදේ 8.00 ත් 11.00 අතර හවස 7.30 පස්සේ... අනිත් වෙලාවලට උත්සහ කරන්න එත් මේ වෙලා වලට ස්වාමින් වහන්සේ අනිවාරයෙන් කුටියේ ඉන්නවා

    https://goo.gl/loynUH - ගුගල් මැප් ලින්කුව

     
    Last edited:

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,201
    1
    6,258
    113
    Sri Lanka

    මේ පැත්ත දුෂ්කරම පැත්තක් නොවෙයි ...... මේක ගම්බද පැත්තක්..... මේක පන්සලක් නෙවාවයි ආරාණයක්.... එතනට සමහර දවස් වලට දානත් නෑ... සමහර දවස් වලට දාන භාර ගත්තු අයට අමතක වෙනවා... මම ඉද්දි එහෙම වැඩක් උනා....
    පහන් තියෙනවා එකේ තියෙන ඒවා පරණ ඒවා ඉතින් පිනකුත් වෙන නිසා තමයි පහනුත් පුජා කරන්න හිතුවේ...



    අන් සියලු දෙනාටම බුදු සරණයි පින් කරන්නම හිත් පහල වේවා...
    ඒ පින සම්මා සම්බුදු රජානන් අවබොධ කරගත් ඒ උතුම් ධර්මය අවබොධ කරගන්නම හේතු වසානා වේවා

    Umba moratuweda machan. Sahabagi wenna nam welawak nathi wei. E unata dayaka wenna puluwankamak thiyenawanam hodai. Monahari baraganna kamathi mamath.