පුනරුත්ථාපන කඳවුරක් හොයාගන්න
මචන් මේක සිරාම case එකක්. පිනක් කරගන්න පුලුවන් chance එකක්.
seen එක මේකයි...
අපිත් එක්ක හිටපු හොද යාලුවෙක් හිටියා මචන්ලා. ඌට colombo job එකක් set උනා dockyard එකේ. ඌ නැවතිලා හිටියේ කොටහේන පැත්තේ.
එහේ ඉන්නකොට ඌ කුඩු වලට සෙට්වෙලා. ඒ seen නිසාම උගේ job එකත් කෙල උනා නිවාඩු වැඩි නිසා.
පස්සෙ ඌ ගමේ ගියා අනුරාධපුරේ. එහෙදි බඩු නැතුව වෙන්න ඇති (මම දන්න විදිහට ) ඌ ගන්ජා වලට සෙට් වෙලා. දැන් අම්බානක ගහනවා.
මචන් මම ලගදි ගියා උන්ගෙ ගෙදර funeral එකක් වෙලා. ගොඩක් දවසකින් මට ඌව set උනේ. ඇඟ අම්බානක බැහැලා. කිසිම job එකක් කරන්නෙ නෑ. අම්මල තමයි කන්න අදින්න දෙන්නෙ. හැබැයි ඌ කතා කරන්න ගත්තම කතා කරන්නෙ international project කරන විදිහට.
ලොකුම case එක කියන්නෙ ඌ කතා කරන්න පටන් ගන්න තැනින් නෙමෙයි ඉවර කරන්නේ. කිසිම ගැලපීමක් නැතුව කතා කරන්නේ. මට හිතෙන්නේ ගන්ජ ගහල වැඩිකමට මොලේ upset ගිහින්. අනිත් වැඩ කිසිම අව්ලක් නෑ. නොර්මල් විදිහට ඉන්නවා. මට ඌට job එකක් දීල ඌව ඉස්සරවගේ level එකකට ගන්න පුලුවන්. හැබැයි ඔක්කොටම කලින් උගේ ඔලුව හොද කරගන්න ඕනේ.
ලොකු පිනක් මචන්ලා. මට දන්න කෙනෙක් උදව් කරන්න පුලුවන්ද ඒ වගේ කෙනෙක් නවත්තගෙන පුනරුත්ථාපනය කරන place එකක්.
නමට නෙමෙයි හරියටම වැඩේ කරගන්න පුලුවන් තැනක් හොයලා දෙන්න.
ඌ ඉස්සර එලට හිටපු හැමෝටම උදවු කරන් හිටපු හිත හොද කොල්ලෙක් මචන්. ඒකයි මමත් මෙච්චර මහන්සි වෙන්නෙ ආයෙත් ඌව ගොඩ දා ගන්න.
ලොකු පිනක් මචන්ලා. උඹලා දන්නෙ නැත්නම් අඩුගානේ bump එකක් දාපල්ල මචන්. දන්න කෙනෙක් දකිනකම් thread එක යට යන්න නොදී.
මචන් මේක සිරාම case එකක්. පිනක් කරගන්න පුලුවන් chance එකක්.
seen එක මේකයි...
අපිත් එක්ක හිටපු හොද යාලුවෙක් හිටියා මචන්ලා. ඌට colombo job එකක් set උනා dockyard එකේ. ඌ නැවතිලා හිටියේ කොටහේන පැත්තේ.
එහේ ඉන්නකොට ඌ කුඩු වලට සෙට්වෙලා. ඒ seen නිසාම උගේ job එකත් කෙල උනා නිවාඩු වැඩි නිසා.
පස්සෙ ඌ ගමේ ගියා අනුරාධපුරේ. එහෙදි බඩු නැතුව වෙන්න ඇති (මම දන්න විදිහට ) ඌ ගන්ජා වලට සෙට් වෙලා. දැන් අම්බානක ගහනවා.
මචන් මම ලගදි ගියා උන්ගෙ ගෙදර funeral එකක් වෙලා. ගොඩක් දවසකින් මට ඌව set උනේ. ඇඟ අම්බානක බැහැලා. කිසිම job එකක් කරන්නෙ නෑ. අම්මල තමයි කන්න අදින්න දෙන්නෙ. හැබැයි ඌ කතා කරන්න ගත්තම කතා කරන්නෙ international project කරන විදිහට.
ලොකුම case එක කියන්නෙ ඌ කතා කරන්න පටන් ගන්න තැනින් නෙමෙයි ඉවර කරන්නේ. කිසිම ගැලපීමක් නැතුව කතා කරන්නේ. මට හිතෙන්නේ ගන්ජ ගහල වැඩිකමට මොලේ upset ගිහින්. අනිත් වැඩ කිසිම අව්ලක් නෑ. නොර්මල් විදිහට ඉන්නවා. මට ඌට job එකක් දීල ඌව ඉස්සරවගේ level එකකට ගන්න පුලුවන්. හැබැයි ඔක්කොටම කලින් උගේ ඔලුව හොද කරගන්න ඕනේ.
ලොකු පිනක් මචන්ලා. මට දන්න කෙනෙක් උදව් කරන්න පුලුවන්ද ඒ වගේ කෙනෙක් නවත්තගෙන පුනරුත්ථාපනය කරන place එකක්.
නමට නෙමෙයි හරියටම වැඩේ කරගන්න පුලුවන් තැනක් හොයලා දෙන්න.
ඌ ඉස්සර එලට හිටපු හැමෝටම උදවු කරන් හිටපු හිත හොද කොල්ලෙක් මචන්. ඒකයි මමත් මෙච්චර මහන්සි වෙන්නෙ ආයෙත් ඌව ගොඩ දා ගන්න.
ලොකු පිනක් මචන්ලා. උඹලා දන්නෙ නැත්නම් අඩුගානේ bump එකක් දාපල්ල මචන්. දන්න කෙනෙක් දකිනකම් thread එක යට යන්න නොදී.

Last edited:



