පුනරුත්ථාපන කඳවුරක් හොයාගන්න

ashan_j

Well-known member
  • Jul 17, 2008
    1,638
    290
    83
    7.2906° N, 80.6337° E
    Machan Kandy - Peradeniya Kittuwa me wage thanak tiyanawa
    Ube yaluwata Hodatama galapena thanak
    Name eka Meth Sewana

    Meka Gov. sambandai
    Godak wishwasawantha, Arakshitha thanak
    Mama wagakimen kiyanne

    Private than walata ekka gihin e manussayawai salli dekama nasthi karaganna epa
    Meka palanaya karanneth Hodata Athdakim tiyana aya (ex army kernel la wage aya)
    Ubata terum ganna puluwan ne.
    methanata ana aya samanya tatwen nemei enne.ekai ehema aya inne'.
    habai Army wage karan na.

    Math drawya walata abbahi una godak aya methanin hoda wela gihin tiyanawa.
    meka parivasa kadaurak kiyala hithanna epa.
    Hodatama karagena yana thank meka.
    Contact number eka mama heta hoyala dennam.

     

    Ela Kollek

    Junior member
  • Apr 18, 2012
    116
    9
    18
    Ragama
    http://www.nddcb.gov.lk/

    මෙක තමයි මචන් ඔකට හොදම විසදුම...
    මෙයාලගෙ ගාල්ලෙ තියෙනව පුරුනුත්තාපන මධ‍යස්තානයක් එක හොදයි...
    වයස 20ට අඩුනම් නුවර තියෙන එකට තමයි යන්න වෙන්නෙ
     

    sumudusp2005

    Well-known member
  • May 17, 2013
    1,113
    110
    63
    Machan Kandy - Peradeniya Kittuwa me wage thanak tiyanawa
    Ube yaluwata Hodatama galapena thanak
    Name eka Meth Sewana

    Meka Gov. sambandai
    Godak wishwasawantha, Arakshitha thanak
    Mama wagakimen kiyanne

    Private than walata ekka gihin e manussayawai salli dekama nasthi karaganna epa
    Meka palanaya karanneth Hodata Athdakim tiyana aya (ex army kernel la wage aya)
    Ubata terum ganna puluwan ne.
    methanata ana aya samanya tatwen nemei enne.ekai ehema aya inne'.
    habai Army wage karan na.

    Math drawya walata abbahi una godak aya methanin hoda wela gihin tiyanawa.
    meka parivasa kadaurak kiyala hithanna epa.
    Hodatama karagena yana thank meka.
    Contact number eka mama heta hoyala dennam.



    Thanks machan. Thanks lot.

    Contact no ekath hoyala balapan machan.
     

    rukey184

    Well-known member
  • Aug 14, 2010
    4,420
    680
    113
    on earth
    mehema kiwata awl ganda epa machan ada jobak nathuwa kollo patta kattak kanne.samahara un govithena karanawa mama dakina widihatanam eka anik hama job ekata wadama hodai.. muta ban life eka goda danda hoda awasthawak hambuna eke mu ekata pain gahala, uba hithanawada uba oya karanda yana weden wedak wei kiyala?
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    වැඩේ හරි ගියාද මචන්.

    දන්නෑ පුතා. මිනිහව අවුරුදු 10කින් විතර දැක්කෙත් නෑ. අපි ඉස්කොලෙ යන කාලෙමයි මිනිහව ඕකට එක්කන් ගියේ
     

    sumudusp2005

    Well-known member
  • May 17, 2013
    1,113
    110
    63
    mehema kiwata awl ganda epa machan ada jobak nathuwa kollo patta kattak kanne.samahara un govithena karanawa mama dakina widihatanam eka anik hama job ekata wadama hodai.. muta ban life eka goda danda hoda awasthawak hambuna eke mu ekata pain gahala, uba hithanawada uba oya karanda yana weden wedak wei kiyala?

    මචන් මුටත් ඉඩම් එහෙම ගොඩක් තියනවා. මූ ගමේ ඇවිත් ඒ වැඩ වලටත් අත ගහල. ඒත් ඔලුවෙ අව්ල නිසා මූට එක දේක රැදිල බලන් ඉන්න බෑ. ඒකෙ ප්‍රතිපල එන්න ඉස්සර තව දෙයකට try කරන්න ගිහින් අරක අත ඇරල දානව. මූ වැඩිය talented welding, motor mechanic වගේ ෆීල්ඩ් වලට. ඒකයි මම හිතුවෙ ඔලුව හදල ඉවරවෙලා ජොබ් එකක් සෙට් කරන්න මම ඉන්න තැනම. එතකොට මූව මට හැම වෙලාවෙම check වෙනවා. නැතුව colombo ගෙනත් අතඇරල දැම්මොත් අපි කරපු දේ ගගට ඉනි කැපුව වෙයි.
    අනික මචන් ගමේ හිටියොත් යාලුවො වැඩියි. ඒකත් අවුල්.:no: