පෙයෝනියර් කෙළවෙන්න යන්නේ. ඉක්මන් කරපල්ලා.

slx

Well-known member
  • Jul 2, 2014
    1,512
    683
    113
    ගගෙන් එහා
    As you may have seen on the news, Wirecard AG filed for insolvency on Thursday. Your Payoneer Prepaid Mastercard® Card is issued by its subsidiary, Wirecard Card Solutions Limited (WCSL) in the UK. Today, the Financial Conduct Authority (FCA) which regulates WCSL, issued requirements on WCSL, freezing all prepaid card activity for the time being. We believe that cardholder funds are properly safeguarded and that the freeze will be temporary.

    What does this mean?

    The FCA has communicated that they have taken these measures with the primary objective of protecting the interests and money of Wirecard customers. Pending further actions from the FCA, you will temporarily be unable to withdraw the funds on your card, nor receive new payments onto your card.

    Any funds that are in excess of the maximum balance of your card are held by Payoneer and are therefore not impacted by the FCA’s temporary freeze.

    How can I get paid during this time?

    Any future payments that you receive from marketplaces, platforms and clients will not be affected by the freeze. You can sign in to view your funds, and you can now add your bank account for withdrawal of your future incoming payments.

    We are actively working on offering additional options for you and your patience and understanding are highly appreciated. We apologize for any inconvenience this may cause and we’ll update you with more information as soon as we have it.
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    Appa mageth $180k Tiyenawa :(:(
    dan withdraw karanna be
    උඹල කොහොමද විත්ඩ්‍රෝ කරන්නෙ? ඩිරෙක්ට් බෑන්ක්ද? මම දැන් ටිකකට කළින් කරා බං පවුම් බැලන්ස් එකෙන්. කිසිම අවුලක් වුණේ නෑ. හැබැයි තාම සල්ලි අතට ලැබුනෙ නෑ
     

    rsami

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    1,134
    65
    48
    Kandy
    උඹල කොහොමද විත්ඩ්‍රෝ කරන්නෙ? ඩිරෙක්ට් බෑන්ක්ද? මම දැන් ටිකකට කළින් කරා බං පවුම් බැලන්ස් එකෙන්. කිසිම අවුලක් වුණේ නෑ. හැබැයි තාම සල්ලි අතට ලැබුනෙ නෑ
    ubata error message ekak awe nadda?
    man direct bank karanna giye $ balance eken
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,947
    113
    Colombo
    RFC ලෝකල් බෑන්ක් එකක අකවුන්ට් එකක් හදලා ගන්න පුළුවන් නේද ඩිරෙක්ට්. අප්වර්ක් එක ඩිරෙක්ට් swift ට්‍රාන්ස්ෆර් ගන්නවානම් එහෙම දාන එක හොදම වැඩේ. පොඩි ගණන් නම් එහෙම දාන එක පාඩුයි. දැනට එහෙම තමා කරන්න වෙන්නේ..පෙයෝනියර් එක මාස්ටර්කාඩ් බැලන්ස් එක වෙනම මේන්ටේන් කලානම් ඔය ඉශු එක නැහැ. අපිට ඕනා වෙලාවට මේන් පෙයෝනියර් බැලන්ස් එකෙන් කාඩ් එක රිලෝඩ් කරන්න තිබ්බා නම් එතකොට වයර්කාඩ් උන් බුල ගහනකොට බේරගන්න තිබ්බා ඩොලර් 50-100න්.



    ආහ, සුදු සිංහලයෝ.. දැන් ස' එක්ක "කරුණා" මෙත්තා මුදිතා උපෙක්කා වඩනවා නේද? ස" එක්ක ලේසි වෙන්නේ නැහැ.

    Sir nam apita hondayi.

    Thopita revila neda dan inne ? :lol:

    Swiss lady ehema hondin innawada ?? :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Ultron

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,757
    12,692
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    RFC ලෝකල් බෑන්ක් එකක අකවුන්ට් එකක් හදලා ගන්න පුළුවන් නේද ඩිරෙක්ට්. අප්වර්ක් එක ඩිරෙක්ට් swift ට්‍රාන්ස්ෆර් ගන්නවානම් එහෙම දාන එක හොදම වැඩේ. පොඩි ගණන් නම් එහෙම දාන එක පාඩුයි. දැනට එහෙම තමා කරන්න වෙන්නේ..පෙයෝනියර් එක මාස්ටර්කාඩ් බැලන්ස් එක වෙනම මේන්ටේන් කලානම් ඔය ඉශු එක නැහැ. අපිට ඕනා වෙලාවට මේන් පෙයෝනියර් බැලන්ස් එකෙන් කාඩ් එක රිලෝඩ් කරන්න තිබ්බා නම් එතකොට වයර්කාඩ් උන් බුල ගහනකොට බේරගන්න තිබ්බා ඩොලර් 50-100න්.

    $1000 tiyenawa Upwork to bank danna lesi method eka mokadda den tiyena?

    Client ta direct wire transfer ekak danna kiwwoth narakada?
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    ubata error message ekak awe nadda?
    man direct bank karanna giye $ balance eken

    ඔන්න මේ දැන් සල්ලි අකවුන්ට් එකටත් වැටුන බං. BOC එකේ. අවුලක් නෑ වැඩ. ඉස්සරහට මේක යූස් කරනවද කියන එක ගැන දැන් දෙපාරක් හිතන්න වෙනව
    Capture.JPG
     

    Ultron

    Well-known member
  • Feb 1, 2015
    8,119
    2,813
    113
    ලංකාවේ ටෙක්සාස්
    ඔන්න මේ දැන් සල්ලි අකවුන්ට් එකටත් වැටුන බං. BOC එකේ. අවුලක් නෑ වැඩ. ඉස්සරහට මේක යූස් කරනවද කියන එක ගැන දැන් දෙපාරක් හිතන්න වෙනව

    වෙන යුස් කරන්න එකක් තියේද paypal වලට අමතරව :dull:
     
    • Like
    Reactions: sithija.h

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,389
    1
    101,278
    113
    34
    Kalutara
    තව ඩොලර් 12ක් තියෙනවා ක්ලියර් වෙන්න ෆයිවරේ, ඒකත් ක්ලියර් වුනාම විත්ද්රෝ කරනවා
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,947
    113
    Colombo
    වයර්කාඩ් බෑන්ක්රප්ට් වෙලා. පෙයෝනියර් කෙලවෙන්නයි යන්නේ. ෆන්ඩ්ස් ඉක්මනට විත්ද්රෝව් කරපල්ලා.. අකවුන්ට්ස් සීස් කරන්න යන්නේ.. දැනටමත් බෑන්ක් විත්ද්රෝව් සමහර නැහැ.

    CEO බිලියන දෙකක් බැලන්ස් ෂිට් එකෙන් කෙලලා ජර්මන් පොලිසියට මාට්ටු වයර්කාඩ් එකේ.. ඒකා ඇරෙස්ට් කරලා.

    https://markets.businessinsider.com...sing-billions-ex-ceo-arrest-2020-6-1029340987



    Ubata nam awlakma nane .HSBC eke donation karannath ekka wadipura salli tiyanawane.

    Duppath sinhalunta tama hamadama kelawenne :(
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    වෙන යුස් කරන්න එකක් තියේද paypal වලට අමතරව :dull:
    මම මේ කාලෙ පොඩ්ඩක් හොයල බැලුව Transferwise ගැන. ඊළඟ පාර ට්‍රයි එකක් දාලා බලන්න ඕන බං
     
    • Like
    Reactions: Ultron

    foundation one

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,408
    459
    83
    මම මේ කාලෙ පොඩ්ඩක් හොයල බැලුව Transferwise ගැන. ඊළඟ පාර ට්‍රයි එකක් දාලා බලන්න ඕන බං

    fee eka wadi ban


    mun kiyala tiyana widihatanam aluth transaction walata meka effect wenne na. anee manda
     

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    මේක දැක්ක ක්ෂණයෙන්ම Payoneer Login වෙලා විත්ඩ්‍රෝ කරා. කිසිම අවුලක් නැතුව විත්ඩ්‍රෝ වුණා නේහ් බං. ඒත් බෑන්ක් එකවුන්ට් එකට වැටෙන කල් ෂුවර් නෑ. බලමුකෝ
    uba bank withdraw ne karanne. card ekakuth aran tiyeda?
     

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    fee eka wadi ban


    mun kiyala tiyana widihatanam aluth transaction walata meka effect wenne na. anee manda
    ෂුවර්ද බං? හැමෝම යගේ කියන්නෙ ෆ්‍රී අඩුම උන්ගෙ කියල නේහ්?
    uba bank withdraw ne karanne. card ekakuth aran tiyeda?
    ඔව් බං කාඩ් එකක් නම් අරගෙන නෑ. මම වෙනද NRFC එකට විත්ඩ්‍රෝ කරන්නෙ මේක දැක්ක ගමන්ම ඒ අදහස අත්ඇරල LKR Acc එකටම ගත්ත හදිස්සියේ :lol: :lol: :lol:
     
    • Like
    Reactions: geethq