පොඩි ආතල් එකක් ගමුද(වරෙල්ලකෝ ගන්න)13+
එහෙමම් කට්ටිය තමන් දන්න Film එකක Name එකේ වචනයක් අයින් කරලා ඒ වෙනුවට Underwear කියලා දාලා කමෙන්ට් කරලා යන්න...


Eg:- Dark Knight Rises = Underwear Rises
බනින්න එපා ඉතින් කට්ටියට නිකන් ඉන්න එකේ පොඩි ආතල් එකක් දෙන්න හිතුනා...
පොඩි ආතල් එකක් ගමුදෝ...
එහෙමම් කට්ටිය තමන් දන්න Film එකක Name එකේ වචනයක් අයින් කරලා ඒ වෙනුවට Underwear කියලා දාලා කමෙන්ට් කරලා යන්න...



Eg:- Dark Knight Rises = Underwear Rises

බනින්න එපා ඉතින් කට්ටියට නිකන් ඉන්න එකේ පොඩි ආතල් එකක් දෙන්න හිතුනා...

Last edited:



