siddi godak tiyenawa ban liyanna kammaliy.hawasa dannam 1k
ow ban eweleta fun gatthta wadak neha passeth nathnam.e nis 4to tikak gannawa
Ra wennath kittui
siddi godak tiyenawa ban liyanna kammaliy.hawasa dannam 1k
ow ban eweleta fun gatthta wadak neha passeth nathnam.e nis 4to tikak gannawa
කොටා ට විරුද්ධව කුමන්ත්රණයක් යනවා... දවල් දැක්කා කොටා රතු වෙලා ඉන්නවා.. ඔන්න යන්තම් ඌ නිල් වෙලා..කතාවක් වත් දාන්න එකෙක් වත් නැත්ද? කෝ මේ අපේ කොට නිහාල් කොලුවා උස්සපු ජංගිය්ක් ගැන හරි දාපන්කෝ මල්ලියේ
නැතුවබන් ඕනම තැනකදී කොට මල්ලි වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න ලෑස්තීකොටා ට විරුද්ධව කුමන්ත්රණයක් යනවා... දවල් දැක්කා කොටා රතු වෙලා ඉන්නවා.. ඔන්න යන්තම් ඌ නිල් වෙලා..
කොටාගේ කුප්ප කතා කියවලා අපි ගත්තු ආතල් එක කඩන්න කරපු කුමන්ත්රණයක් මේක, මං හිතන විදිහට...!!
කොටාට සප් එක දෙමු... කොටාගේ මානව අයිතිවාසිකම් සුරකිමු.. !!
කොටාට මඩ ගහන මේ SLCRI ගේ කුමන්ත්රණය පරදවමු...!!
එකෙන්ම...නැතුවබන් ඕනම තැනකදී කොට මල්ලි වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න ලෑස්තී

නැතුවබන් ඕනම තැනකදී කොට මල්ලි වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න ලෑස්තී
හදයා;20274334 said:අද රෑට මෙයා ගැන තමයි...
![]()




අක්කා A/L කරපු කාලේ එයාගේ යාලුවෙක් අපේ ගෙදර හිටියා. මං ඒ කාලේ 10. දවසක් පොඩි සැපක් මට දුන්නා. එක තමා මුල්ම අත්දැකීම![]()

ඇයි බන් මෙහෙම කරන්නේ එහෙම ගහෙන් ගෙඩි එනව වගේ සැපක් දුන්නා කියන්න එපා බන් ඒකෙන් අපිට කිසිම සෙතක් නෑ ඩීටේල්ව කියපන් මෙහම කලා මෙහෙම කලා එතකොටනේ බන් උඹ වගේම අපිත් සතුටු වෙන්නේ උඹේ ඔය වැඩේ ගැන පීස් කියපන් ලස්සනට මොනවද කලේ කොහොමද සෙට් උනේඅක්කා A/L කරපු කාලේ එයාගේ යාලුවෙක් අපේ ගෙදර හිටියා. මං ඒ කාලේ 10. දවසක් පොඩි සැපක් මට දුන්නා. එක තමා මුල්ම අත්දැකීම![]()
Mokakda bn sapa.. ? Tikak wisthara athuwa kiyahanako ...![]()

