පොත් බලල AL ගොඩ දාගන්න පුලුවන්ද.
බෝක්කල කියපන්කො බලන්න හවසට පොත් බලල ගොඩ දාගන්න පුළුවන් AL subject 3ක්. මන් maths කරේ. chemistry නං down වගේ. ෆ්රීලන්සින් වලට බැස්ස නිසා ලබන පාර maths කරන එක අපරාදයක්.
බෝක්කල කියපන්කො බලන්න හවසට පොත් බලල ගොඩ දාගන්න පුළුවන් AL subject 3ක්. මන් maths කරේ. chemistry නං down වගේ. ෆ්රීලන්සින් වලට බැස්ස නිසා ලබන පාර maths කරන එක අපරාදයක්.
