වන්දනාවේ යන වයසක මිනිස්සු එහා මෙහා කරන්න ඉන්නේ ට-56 තියාගෙන , මොන හුත්තකටද weapon එකක් ඕන මිනිස්සු එහා මෙහා කරනන් .
මිනිස්සු එක්ක වැඩ කරන්න training තියෙන කැරලි මර්ධන ,STF & police නොදා ඇයි මුන්ව අයුධ එක්ක දාන්නෙ ,මේ තැන් වලට .
පොලිසිය දාන්න ඕන තැන් වලට ට-56 එක්ක army එකෙන් දාල ඇයි ?
හමුදාවේ commando එකේ උන්ට & navy එකේ සෙට් එකකට විතරයි මිනිස්සු එක්ක වැඩ කරන්න training තියෙන්නේ .
මිනිස්සු එක්ක වැඩ කරන්න training තියෙන කැරලි මර්ධන ,STF & police නොදා ඇයි මුන්ව අයුධ එක්ක දාන්නෙ ,මේ තැන් වලට .
පොලිසිය දාන්න ඕන තැන් වලට ට-56 එක්ක army එකෙන් දාල ඇයි ?
හමුදාවේ commando එකේ උන්ට & navy එකේ සෙට් එකකට විතරයි මිනිස්සු එක්ක වැඩ කරන්න training තියෙන්නේ .