බඩු ඉන්නේ ගහන්න හරි මාර්ගෙට ගන්න නෙවෙයි

vj3660

Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    මම generaly දේවල් කරන්නේ පොඩ්ඩක් ethics කියන පැත්තත් තියාගෙන. Understanding එකත් එක්ක. Example - මොනම විදිහකටවත් යාලුවන්ගේ Wife ල කරන්නේ නැහැ ඇඟට ආවත් , same office කෑලි කරන්නේ නැහැ office එකේ ඉන්නකල්. මේ වලින් නැති උන chances ගොඩක් තියෙනවා හැබැයි මගේ හිතට හොඳයි

    පොඩි කෙල්ලෙක් ඉන්නවා early 20 වල good family background තියෙන බැඳපු එකෙක් එක්ක සෙට් උන. මම මේකිට දවස් ගානක් කියල දෙන්න හැදුව කෙල වෙන්න යන්නේ කියල. අයෙත් ඌ ගාවටම යනවා. උ*තිට තේරෙන්නේ නැහැ use වෙනවා කියල. මමත් ගහල නිකන් ඉන්නවා දැන්හරි මාර්ගෙට ගැනීම පැත්තක තියල.
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    පොඩි කෙල්ලෙක්ව විනාස කරලා ඇවිල්ලා මෙතන සුදනා වෙන්න හදනවා නේද?
    සිරාවට එහෙම නෙවෙයි බන්. මම දන්න එකෙකියක්ගේ cousin කෙනෙක්.
    මම කෙල්ලෝ අන්දන වැඩ කරන්නේ නැහැ මචන්. I sleep with them only
    if they have an understanding what they are getting into.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    ඇයි බන් මේ ලංකාවේ උන් අනුන්ගේ සෙක්ස් ලයිෆ් ගැන හොයන්නේ . මිනිස්සුන්ට උකාගන්න දියන් බන් ඒක මානව අයිතිවාසිකම් . උබ කවුද එක හරි නෑ අනන් මනන් කියන්න උබත් ගහපන් .
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,879
    1
    51,858
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    පොඩි කෙල්ලෙක් ඉන්නවා early 20 වල good family background තියෙන බැඳපු එකෙක් එක්ක සෙට් උන. මම මේකිට දවස් ගානක් කියල දෙන්න හැදුව කෙල වෙන්න යන්නේ කිය
    උබට කියන්න විහගි කියල කෙල්ලෙක් හිටියා. මෙකි ඉදල ඉදල යාලු උනෙ පට්ට බඩු කාරයෙක් එක්ක. මෙකි මගෙන් ඇවිල්ල අහනව මොකද කරන්නෙ කියල. මම කිව්ව උබ ඉන්නවනම් සතා අදුනගෙන කරන දෙයක් කරපන් කියල. අරු මෙකිව රුම් ඇදල ඇදල චාටර් කරල අතැරල ගියා යන්න. :Pපස්සෙ මුණ දෙන්න බැරුව ඔෆිස් එකෙන් අයින් වෙලා ගියා.
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    ඇතිපදං ඇනගෙන ඇති වෙලා මොකක්ද මේ කරගත්තෙ කියලා තේරුණ දවසක මොකෙක් හරි අහිංසකයෙක්ගෙ කරේ නගීවි,එක්කො සුපුරුදු පරිදිම ඇනගන්න ජීවන රටාවක් ගෙවයි
     

    Galvatron

    Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    ඌට දුන්නට ඒකි උබට ගහන්න දුන්නෙ නැති නිසා වේදනාවට නේද දැම්මෙ
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    BR004

    Junior member
  • Oct 27, 2022
    28
    31
    13
    අනියම් සබඳතා වැනි සදාචාර විරෝධී සහ දුරාචාර ක්‍රියාවල නියැලීම තම හෘද සාක්ෂියට අහිතකර ලෙස බලපානු ඇත. හෘදය සාක්ෂිය බොහෝ විට විස්තර කරනු ලබන්නේ පුද්ගලයෙකුගේ හරි වැරැද්ද පිළිබඳ අභ්‍යන්තර හැඟීම ලෙස වන අතර, කෙනෙකුගේ සාරධර්ම හෝ සදාචාරාත්මක මූලධර්මවලට පටහැනි ක්‍රියාකාරකම්වල යෙදීම වරදකාරිත්වය, ලැජ්ජාව හෝ පසුතැවිල්ල වැනි හැඟීම් ඇති කළ හැකිය.

    පුද්ගලයන්ට විවිධ සදාචාරාත්මක සහ සදාචාරාත්මක රාමු තිබිය හැකි බැවින් හෘද සාක්ෂියට ඇති බලපෑම පුද්ගලයාගෙන් පුද්ගලයාට වෙනස් විය හැකි බව සැලකිල්ලට ගැනීම වැදගත්ය. සමහර පුද්ගලයන්ට ඔවුන්ගේ හැසිරීම තාර්කික කිරීමට හෝ යුක්තිසහගත කිරීමට හැකි විය හැකි අතර තවත් සමහරු වරදකාරි හැඟීම සහ පසුතැවිල්ල සමඟ අරගල කළ හැකිය.

    පොදුවේ ගත් කල, යමෙකු සදාචාර විරෝධී හෝ සදාචාර විරෝධී ක්‍රියාකාරකම්වල යෙදෙන්නේ නම්, එය ඔවුන්ගේ හෘද සාක්ෂියට අහිතකර ලෙස බලපානු ඇත. මෙය වරදකාරී හැඟීමක් හෝ ලැජ්ජාවක් ලෙස ප්‍රකාශ විය හැකි අතර දිගුකාලීන මානසික හෝ චිත්තවේගීය ප්‍රතිවිපාකවලට තුඩු දිය හැකිය.

    පුද්ගලයන්ට ඔවුන්ගේ වටිනාකම් සහ ප්‍රතිපත්ති ගැන මෙනෙහි කිරීම සහ ඔවුන්ගේ සදාචාරාත්මක මාලිමාව සමඟ ගැලපෙන තේරීම් කිරීම වැදගත් වේ. යමෙකුට තම ක්‍රියාවන් පිළිබඳව ගැටුම්කාරී බවක් හෝ අවිනිශ්චිත බවක් දැනේ නම්, විශ්වාසවන්ත මිතුරෙකුගේ හෝ වෘත්තීය චිකිත්සකයෙකුගේ මගපෙන්වීම මෙම දුෂ්කර අවස්ථාවන්හි සැරිසැරීමට උපකාරී වේ.
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    ඌට දුන්නට ඒකි උබට ගහන්න දුන්නෙ නැති නිසා වේදනාවට නේද දැම්මෙ
    honestly ඒක හින්ද නෙවෙයි මිනිසුන්ට දේවල් clarify කරපුවම එක තේරුම් ගන්නේ නැති එක මට හෙන පුදුමයි.
     
    • Like
    Reactions: cheyrav

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    Photos please
    උබට කියන්න විහගි කියල කෙල්ලෙක් හිටියා. මෙකි ඉදල ඉදල යාලු උනෙ පට්ට බඩු කාරයෙක් එක්ක. මෙකි මගෙන් ඇවිල්ල අහනව මොකද කරන්නෙ කියල. මම කිව්ව උබ ඉන්නවනම් සතා අදුනගෙන කරන දෙයක් කරපන් කියල. අරු මෙකිව රුම් ඇදල ඇදල චාටර් කරල අතැරල ගියා යන්න. :Pපස්සෙ මුණ දෙන්න බැරුව ඔෆිස් එකෙන් අයින් වෙලා ගියා.
    ඔව් උන් රැවැටීම Justify කරගන්න හැටි තමා interesting. S*X කරන එකයි මිනිස්සුන්ගේ ජිවිත එක්ක long term සෙල්ලම් කරන එකයි දෙකක්.

    Ethical Fantastic Family Background Badu Talk.
    මම හිතන frame work එක වෙනස් . ඔයාගේ විදිහට ඒක වැරදි වෙන්න පුළුවන්. I respect your view.
    ------ Post added on Apr 1, 2023 at 1:12 AM