මම generaly දේවල් කරන්නේ පොඩ්ඩක් ethics කියන පැත්තත් තියාගෙන. Understanding එකත් එක්ක. Example - මොනම විදිහකටවත් යාලුවන්ගේ Wife ල කරන්නේ නැහැ ඇඟට ආවත් , same office කෑලි කරන්නේ නැහැ office එකේ ඉන්නකල්. මේ වලින් නැති උන chances ගොඩක් තියෙනවා හැබැයි මගේ හිතට හොඳයි
පොඩි කෙල්ලෙක් ඉන්නවා early 20 වල good family background තියෙන බැඳපු එකෙක් එක්ක සෙට් උන. මම මේකිට දවස් ගානක් කියල දෙන්න හැදුව කෙල වෙන්න යන්නේ කියල. අයෙත් ඌ ගාවටම යනවා. උ*තිට තේරෙන්නේ නැහැ use වෙනවා කියල. මමත් ගහල නිකන් ඉන්නවා දැන්හරි මාර්ගෙට ගැනීම පැත්තක තියල.
පොඩි කෙල්ලෙක් ඉන්නවා early 20 වල good family background තියෙන බැඳපු එකෙක් එක්ක සෙට් උන. මම මේකිට දවස් ගානක් කියල දෙන්න හැදුව කෙල වෙන්න යන්නේ කියල. අයෙත් ඌ ගාවටම යනවා. උ*තිට තේරෙන්නේ නැහැ use වෙනවා කියල. මමත් ගහල නිකන් ඉන්නවා දැන්හරි මාර්ගෙට ගැනීම පැත්තක තියල.
පස්සෙ මුණ දෙන්න බැරුව ඔෆිස් එකෙන් අයින් වෙලා ගියා.