බඩු ඉන්නේ ගහන්න හරි මාර්ගෙට ගන්න නෙවෙයි

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    ඇයි බන් ලංකාවෙ උන් කෙල්ලොන්ට ඇඩ්වයිස් දෙන්න යන්නෙ. උන්ටත් මොලේ තියෙනව උන්ටත් තේරෙනව. ඒකිගෙ සෙක්ස් ලයිෆ් එකනෙ ඒක. ඒකිත් අර බැදපු මිනිහව ගහන්නෙ ඌ බඩුවක් ගානට දාලා තමයි. මොකක්ද ගෑණු විතරක් බඩු වෙන තියරිය. ගෑණුන්ටත් පුලුවන් පිරිමින්ව බඩු ගානට දාලා සැප ගන්න.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    ඇයි බන් ලංකාවෙ උන් කෙල්ලොන්ට ඇඩ්වයිස් දෙන්න යන්නෙ. උන්ටත් මොලේ තියෙනව උන්ටත් තේරෙනව. ඒකිගෙ සෙක්ස් ලයිෆ් එකනෙ ඒක. ඒකිත් අර බැදපු මිනිහව ගහන්නෙ ඌ බඩුවක් ගානට දාලා තමයි. මොකක්ද ගෑණු විතරක් බඩු වෙන තියරිය. ගෑණුන්ටත් පුලුවන් පිරිමින්ව බඩු ගානට දාලා සැප ගන්න.
    ✌️
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    Just to update the thread. Sl*pt with her on Saturday and I asked whether she has any friends like that.

    අැයි බේරගන්න හදන්නේ? ඒකිගේ කි$ රත්තරන්ද?🤣🤣
    එකට හේතුව සමහර උන් කෙල්ලව brainwash කරලා දානවා. යාළුවන්ට introduce කරලා දෙනවා . පස්සේ ඒකිගේ life එකම විනාස වෙලා යනවා. ගෙවල් වල මිනිස්සුත් ඉවර වෙලා තමයි නතර වෙන්නේ එකයි.මම ඒ කට එකග නැහැ එකයි .
    ------ Post added on Apr 2, 2023 at 2:59 PM
     

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    mewata kiyanne bana talk deela hukanna bari unama kiyana katha kiyala bro.
    umba owa kiyala deela try karanneth gahanna ne ban