බයික් එකට නැග්ගම දැවිල්ල එන අය බලන්න - Bike Accident

dynamite1234

Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113


    මේ video එක බලපන්

    යකෝ මිනිස්සුන්ට කරන්න පුලුවන් දේවලුත් තියෙනවා බැරි දේවලුත් තියෙනවා

    අපේ හුxxxට ඒක තේරුන් ගන්න බෑ



    paw bn ammai, thathai...avurudu ganak munva parissam karala adaren hadala..


    bikes gannawa kiyanne death certificate eka ate tiyana yamak thama, thaman hariyata giyath vena vahanayak avit vaddapu gaman ivarai..
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    අපරාදේ තරුණ ජීවිත... මමත් මාස 03 ක් දුක් වින්ද බයික් එක එක්සිඩන්ට් වෙලා... :( දැන් නම් බයික් පදින්නේ ඉඳල හිටල...... ගොඩක් පරෙස්සමට තමයි ඒකත් :yes:
    apooo ow ban bike nam ona ne,
     

    Uaremylove

    Banned
    Feb 20, 2017
    65
    21
    0
    එක තැනම මැරෙන එවුන් ගැන නෙවෙයි මේ මම කියන්නේ. උබ මේක මෙතන දැම්මාම මට මරුවා ආවේස වුනා..:growl::growl:
    යකෝ... මේ වගේ එකක් වුනාම පන ඇද ඇද ඉන්නෙත් කාගේ හරි අම්ම කෙනෙක්ගේ කුසෙන් බිහිවෙච්ච දරුවෙක් බව අමතක වුනාද උබලට...:growl:
    පට්ට වේසිගේ පුතාලා මේ වගේ දෙයක් වුනාම Photo ගහන්නයි, Photo එක ගහගෙන FB එකේ දාගන්නයි හොදටම දන්නවා. ඒත් සමහර වෙලාවල්වලට ඒ පර හුත්තිගේ පුතාලට මතක් වෙන්නේ නැහැ යකෝ මේ වැටිලා ඉන්න එකාගේ ඇගේ පණ චුට්ටක් හරි ඉතිරි වෙල තියෙන්න පුලුවන් බව. :(

    අඩුම මේ Photo එක ගහගන්න හුත්තිගේ පුතාලට එහෙමවත් ඕන කමක් නැහැ. අහන්න දෙයක් නැහැ මේ ලන්කාවනේ. පුලුවන් නම් සෙල්ෆියකුත් ගහගනිවි පට්ට වේසිගෙ පුතාල. :growl:

    ගෑනු නම් ඇස් දෙක වහගන්නව මේ වෙලාවල් වලට. ඒත් පිරිමි වෙලා ලැජ්ජයි යකෝ. :growl:

    මිනිහෙක් සමහරවිට මැරෙන්න පන අදිද්දී පවා උව එන වාහනේකට පටවලා ඉස්පිරිතාලෙට අරන් දුවන්න ඕන කමක් ඇත්තේ නැහැ සමහර වෙලාවල්වලට. අපේ හන්දියේ ඔහොම එකක් වෙලා එකෙක් දෙන්නෙක් අවා පට්ට වේසි ගෙ පුතාලා Bike නතර කරගෙන වීඩියෝ කරන්න. දුන්න හුත්තිගෙ පුතාලා ටිකට ගෙදරක වැටකින් රීප්පයක් ගලවලා අරගෙන.:growl: ආයේ පැත්ත වත් නොබලා විදින්නම. අද ඉන්න පර වෙසිගේ පුතාලා ගොඩාක් එවුන් අඩුම මිනිහෙක් පාරෙ වැටිලා ඉන්නකොටවත් බලන්නේ නැහැ.
    නිකන් නොදැක්කා වාගේ යනවා. :growl::growl:
    උබ මේක මෙතන දැම්මා එකත් හොදයි. අරුන්ට දුන්න එක මට මතක් වුනා මේක උබ දාලා තියනවා දැකලා.
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,295
    25,072
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    ඔව් බන්.. මමත් පදින්නේ බයික් එකක්.. car එකක් ගන්න තවම විදියක් නෑනේ..
    සැහෙන්න බයෙන් යන්නේ හැබැයි පාරේ.. පරිස්සම් වෙනවා පුළුවන් තරම්..
    එත් ඉතින් කව්ද දන්නේ බන්..​
     
    Oct 13, 2016
    2,675
    276
    0
    අපරාදේ තරුණ ජීවිත... මමත් මාස 03 ක් දුක් වින්ද බයික් එක එක්සිඩන්ට් වෙලා... :( දැන් නම් බයික් පදින්නේ ඉඳල හිටල...... ගොඩක් පරෙස්සමට තමයි ඒකත් :yes:

    Same here bro :yes:
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    bike wala pada show eka da gena mama pora sankalpen yana evun mokata risk ekak gannwada manda?? ei yana vihata konda atha paya kadena eka anniwayai ekko marenwa

    thamnge life risk karata kamak ne balanna ona thaman a risk karana ekata labena reward eka gana..

    mun thamnge life eka risk karanna porawal wenndai , labena labbakut ne

    bike race competition ekkta giyata kisima aulak ne me maha parwal wala gu show da marennda hadanwa anik evunut amaruwe da gena
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,475
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ggggiphy.gif
     

    TharushiKU

    Member
    Dec 2, 2016
    1,560
    106
    0
    Don'tCareWhatYouThink
    අපේ හන්දියේ ඔහොම එකක් වෙලා එකෙක් දෙන්නෙක් අවා පට්ට වේසි ගෙ පුතාලා Bike නතර කරගෙන වීඩියෝ කරන්න. දුන්න හුත්තිගෙ පුතාලා ටිකට ගෙදරක වැටකින් රීප්පයක් ගලවලා අරගෙන.:growl: ආයේ පැත්ත වත් නොබලා විදින්නම. අද ඉන්න පර වෙසිගේ පුතාලා ගොඩාක් එවුන් අඩුම මිනිහෙක් පාරෙ වැටිලා ඉන්නකොටවත් බලන්නේ නැහැ.
    නිකන් නොදැක්කා වාගේ යනවා. :growl::growl:
    උබ මේක මෙතන දැම්මා එකත් හොදයි. අරුන්ට දුන්න එක මට මතක් වුනා මේක උබ දාලා තියනවා දැකලා.

    මෝඩකමට බෙහෙත් නැහැ කියන්නෙ ඕකයි
    දෙන්නෙක් ෆොටෝ ගත්තා කියලා උඹට දැවිල්ලද? උන් උන්ගේ ෆෝන් වලින් ෆොටෝ ගනීවි
    උබට කොන්දක් නැද්ද තුවාල උන උන්ව උස්සන්න? උඹට අනිත් උන්ට අණ දෙන්න විතරද පුළුවන්? :lol:
     

    Uaremylove

    Banned
    Feb 20, 2017
    65
    21
    0
    මෝඩකමට බෙහෙත් නැහැ කියන්නෙ ඕකයි
    දෙන්නෙක් ෆොටෝ ගත්තා කියලා උඹට දැවිල්ලද? උන් උන්ගේ ෆෝන් වලින් ෆොටෝ ගනීවි
    උබට කොන්දක් නැද්ද තුවාල උන උන්ව උස්සන්න? උඹට අනිත් උන්ට අණ දෙන්න විතරද පුළුවන්? :lol:

    පට්ට හුත්*යේ. අම්මට හු*න්න කැරි වේසි. මේක දැක්කම උබට මොකද්ද හිතේන්නේ. මම කරපු දේ වැරදියි කියලාද තෝ කියන්නෙ පට්ට බැල්ලී. මෙතන එකෙක් හරි කියහන් මේක බලලා මම කරපු දේ වැරදිද හරිද කියලා.:angry::angry:

    17022391_598460183678093_8394852904039611016_n.jpg


    තොපිලා වගේ කැරි සත්තු නෙවෙයි අපි මෙහෙම එකක් දැක්ක ගමන් කටයි පුකයි වහගෙන Photo එක ගහගන්න තරම්. :angry::angry:
    දැනගනින් එහෙම එකෙක් වැටිල ඉන්නවා දැක්කොත් ජීවිතේට අහක බලගෙන යන්නෙ නැහැ හුත්තියෙ මම. :no: යකෝ ඔය පඩ ශෝ දාගෙන තමන්ගේ වාහනේ ලේ ගැවෙයි කියලා බයේ දගලපු හුත්තිගේ පුතාලටත් කනට ගහලා හැප්පිච්ච එවුන්ව උගේම වාහනේට දාලා Hospital යවපු පොරක් මම. දැනගනින් තෝ එකත්. .:angry:

    එකෙක් වාහනේකට යට වුනාම එකෙක් Accident වෙලා පාරේ වැටිලා ඉන්න වෙලාවට යකෝ ඒ වැටිලා ඉන්න එකාව එකට ඉක්මනින් යැවුවොත් සමහරවිට උගේ ජීවිතේ එක තප්පරෙන් බේරගන්න පුලුවන් වෙන්න ඉඩකඩ තියනවා ඕන තරම්. :angry:

    උබ දැන් කියන්නේ හුත්තී මම කරපු දේ වැරදි කියලාද? අනේ පල හුත්තියේ යන්න.
     
    • Like
    Reactions: THE_RAIN

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    පට්ට හුත්*යේ. අම්මට හු*න්න කැරි වේසි. මේක දැක්කම උබට මොකද්ද හිතේන්නේ. මම කරපු දේ වැරදියි කියලාද තෝ කියන්නෙ පට්ට බැල්ලී. මෙතන එකෙක් හරි කියහන් මේක බලලා මම කරපු දේ වැරදිද හරිද කියලා.:angry::angry:

    17022391_598460183678093_8394852904039611016_n.jpg


    තොපිලා වගේ කැරි සත්තු නෙවෙයි අපි මෙහෙම එකක් දැක්ක ගමන් කටයි පුකයි වහගෙන Photo එක ගහගන්න තරම්. :angry::angry:
    දැනගනින් එහෙම එකෙක් වැටිල ඉන්නවා දැක්කොත් ජීවිතේට අහක බලගෙන යන්නෙ නැහැ හුත්තියෙ මම. :no: යකෝ ඔය පඩ ශෝ දාගෙන තමන්ගේ වාහනේ ලේ ගැවෙයි කියලා බයේ දගලපු හුත්තිගේ පුතාලටත් කනට ගහලා හැප්පිච්ච එවුන්ව උගේම වාහනේට දාලා Hospital යවපු පොරක් මම. දැනගනින් තෝ එකත්. .:angry:

    එකෙක් වාහනේකට යට වුනාම එකෙක් Accident වෙලා පාරේ වැටිලා ඉන්න වෙලාවට යකෝ ඒ වැටිලා ඉන්න එකාව එකට ඉක්මනින් යැවුවොත් සමහරවිට උගේ ජීවිතේ එක තප්පරෙන් බේරගන්න පුලුවන් වෙන්න ඉඩකඩ තියනවා ඕන තරම්. :angry:

    උබ දැන් කියන්නේ හුත්තී මම කරපු දේ වැරදි කියලාද? අනේ පල හුත්තියේ යන්න.


    hehe ara code ekak hinda ubawa rape kala ekata ochchara tharaha ganna epa ban:P

    let it go.
     

    TharushiKU

    Member
    Dec 2, 2016
    1,560
    106
    0
    Don'tCareWhatYouThink
    පට්ට හුත්*යේ. අම්මට හු*න්න කැරි වේසි. මේක දැක්කම උබට මොකද්ද හිතේන්නේ. මම කරපු දේ වැරදියි කියලාද තෝ කියන්නෙ පට්ට බැල්ලී. මෙතන එකෙක් හරි කියහන් මේක බලලා මම කරපු දේ වැරදිද හරිද කියලා.:angry::angry:

    මිනිස්සු ෆොටෝ ගැහුවම උඹට සෑහෙන්න අමාරුයි නෙ?
    ඇක්සිඩන්ට් සුපවයිස් කරලා වැඩක් නැහැ.. උස්සන්නෙ නැතුව ෆොටෝ ගන්න උන්ට දඬුවම් දෙන්න නෙ ඔයා ඉන්නෙ?
    තත්පරෙත් වටිනවා නම් ලොකු සින් නැතුව ලෙඩ්ඩු ඉස්පිරිතාලෙට දාපන් පොන්නයෝ :lol:
     

    Uaremylove

    Banned
    Feb 20, 2017
    65
    21
    0
    [/CENTER]
    [/SIZE] මිනිස්සු ෆොටෝ ගැහුවම උඹට සෑහෙන්න අමාරුයි නෙ?
    ඇක්සිඩන්ට් සුපවයිස් කරලා වැඩක් නැහැ.. උස්සන්නෙ නැතුව ෆොටෝ ගන්න උන්ට දඬුවම් දෙන්න නෙ ඔයා ඉන්නෙ?
    තත්පරෙත් වටිනවා නම් ලොකු සින් නැතුව ලෙඩ්ඩු ඉස්පිරිතාලෙට දාපන් පොන්නයෝ :lol:

    පට්ට වේසිගේ ක*රි හු*ති.. මේ ටිකත් දාපන් ත්‍රෙඩ් වල රෙන්නේ නැතුව.:angry:
    තෝ මම දාපු Reply එකෙන් Edit කරලා ගහන්නේ තෝත් News Channel එකක වගේ හොදම ටික අයින් කරලා ගූ හරිය දානවා වගෙනේ වේසියේ.
    ඔක්කොම දාලා Comment කරහන් කරනකොට.:angry:


    පට්ට හුත්*යේ. අම්මට හු*න්න කැරි වේසි. මේක දැක්කම උබට මොකද්ද හිතේන්නේ. මම කරපු දේ වැරදියි කියලාද තෝ කියන්නෙ පට්ට බැල්ලී. මෙතන එකෙක් හරි කියහන් මේක බලලා මම කරපු දේ වැරදිද හරිද කියලා.:angry::angry:

    17022391_598460183678093_8394852904039611016_n.jpg


    තොපිලා වගේ කැරි සත්තු නෙවෙයි අපි මෙහෙම එකක් දැක්ක ගමන් කටයි පුකයි වහගෙන Photo එක ගහගන්න තරම්. :angry::angry:
    දැනගනින් එහෙම එකෙක් වැටිල ඉන්නවා දැක්කොත් ජීවිතේට අහක බලගෙන යන්නෙ නැහැ හුත්තියෙ මම. :no: යකෝ ඔය පඩ ශෝ දාගෙන තමන්ගේ වාහනේ ලේ ගැවෙයි කියලා බයේ දගලපු හුත්තිගේ පුතාලටත් කනට ගහලා හැප්පිච්ච එවුන්ව උගේම වාහනේට දාලා Hospital යවපු පොරක් මම. දැනගනින් තෝ එකත්. .:angry:

    එකෙක් වාහනේකට යට වුනාම එකෙක් Accident වෙලා පාරේ වැටිලා ඉන්න වෙලාවට යකෝ ඒ වැටිලා ඉන්න එකාව එකට ඉක්මනින් යැවුවොත් සමහරවිට උගේ ජීවිතේ එක තප්පරෙන් බේරගන්න පුලුවන් වෙන්න ඉඩකඩ තියනවා ඕන තරම්. :angry:

    උබ දැන් කියන්නේ හුත්තී මම කරපු දේ වැරදි කියලාද? අනේ පල හුත්තියේ යන්න.


    ඊලග එක උබෙ පොන්න මිනිහා මගේ පොඩි මල්ලිව කටට ගන්නකොට නම් කිවුවේ නැහැ පොන්නයෙක් කියලා. ඒත් උබ නම් Lesbian කියලා කිවුවා. :lol::lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: lalindutj

    TharushiKU

    Member
    Dec 2, 2016
    1,560
    106
    0
    Don'tCareWhatYouThink
    පට්ට වේසිගේ ක*රි හු*ති.. මේ ටිකත් දාපන් ත්‍රෙඩ් වල රෙන්නේ නැතුව.:angry:
    උඹ නම් ඇක්සිඩන්ට් එකක් උනාම දුවන එකෙක් තමා.. මෙතන බොරුවට රඟනවා :lol:
     

    TharushiKU

    Member
    Dec 2, 2016
    1,560
    106
    0
    Don'tCareWhatYouThink
    mechchara deewal weddit ara kaalakannni full face helmet thahanam karanna yanawa
    ඔව් මම ෆේස්බුක් එකේ දැක්කා... පිරිමි ළමයෙක් උඩ ගිහින් වැටිලත් හෙල්මට් එකේ අර නිකට ගාව කෑල්ල නිසා බේරිලා
    තව චුට්ටෙන් මැරෙනවා :baffled:
     

    THE_RAIN

    Well-known member
  • Sep 2, 2016
    1,813
    1,002
    113
    Sri Lanka
    මෝඩකමට බෙහෙත් නැහැ කියන්නෙ ඕකයි
    දෙන්නෙක් ෆොටෝ ගත්තා කියලා උඹට දැවිල්ලද? උන් උන්ගේ ෆෝන් වලින් ෆොටෝ ගනීවි
    උබට කොන්දක් නැද්ද තුවාල උන උන්ව උස්සන්න? උඹට අනිත් උන්ට අණ දෙන්න විතරද පුළුවන්? :lol:

    meki nam colomba hoda muddukkuwaka hodata padam wechha ganiyekda koheda :lol: