මම දන්නේ නෑ ඔයාලා කොහොමද ෆයිල් තියන් ඉන්නේ කියලා. හැබැයි සයිට් එකේ structure එකටනම් ඔයාලා සබ් ෆයිල් ටික download script එකකින් user ලට දෙන්නේ. ඉතින් Performance කන එක අහන්න දෙයක්ද. මම කියන්නද වැඩක්. මම ඔයාලාගේ knowledge level එකනම් දන්නේ නෑ. මමත් ඉගෙන ගන්න ගමන් ඉන්නේ. ටික කාලයක් අරන් මේ ෆයිල් ටික CDN File hosting දෙන සයිට් එකක දාන්න. Mediafire 50GB File hosting දෙනවා, Google Drive පාවිච්චි කරන්න එහෙම නැත්නම්. කලින් දුන්නා තමයි රජා වගේ. ඔය අපේ EK එකෙන් උදව් කරන්න කැමති අයගෙන් Free hosting අරන් කෝකටත් කියලා සයිට් එකේ copyright ඔයාලාගේ කියලා MOU එකක් අත්සන් කරන් වැඩේ දිගටම කරගෙන යන්න.
මමත් ගොඩාක් ෆිල්ම් වලට සබ් ඩවුන්ලෝඩ් කරන් තියෙනවා. ඉංග්රීසි බැරි නිසා නෙවෙයි. හදපු එවුන්ට සප් එකක් වෙන්න. සේවය නිකන් තමා දෙන්නේ ඒක ඇත්ත. නමුත් සයිට් එකෙන් income එකක් නැත්නම් අපරාදේ ඒකට වැය කරලා තියෙන resources ටික.
ගොඩ යන්න පුලුවන් මාර්ගයක්
1. Mediafire එකේ අලුත් Email එකකින් අලුත් account එකක් හදන්න.
2. ඔක්කෝම සර්වර් එකේ තියෙන සබ් ටික ඒකට upload කරන්න.
3. දැන් ඒකේ තියෙන Download location එක ඔයාලාගේ sub file database එකට update කරගන්න.
4. කැමතිනම් මොඩ් ලා කිහිප දෙනෙක් පත් කරගන්න file manage කරගන්න.
සයිට් එක වැඩ කරන විදිය.
දහස් ගනනක් සයිට් එක බැලුවට එයාලාගේ http content request විතරයි. ඔක්කෝම download බර ටික යන්නේ CDN සයිට් වලට(https://www.maxcdn.com/). සයිට් එකත් හරිම ලයිට්. පොඩි hosting plan එකකින් survive වෙන්න පුලුවන්. ඔය use කරන article movie posters ටිකත් CDN වලින්ම දෙන්න. සයිට් එක හරිම සැහැල්ලුයි.
එහෙම කරහම එක request එකකින් සර්වර් එකෙන් එවන්නේ පොඩි බයිට් ගානක්. මාසෙකට 1TB ඇති වෙයි එහෙම කලොත්.
පොඩි තියරියක්:
දවසට වැයවෙන resources ගණන.
100KB weighting articles X 10,000 Users = 976.5625 Mb per day.
Round up: 1GB X 30 days = 30GB Monthly traffic.
(100KB Article එකක් කියුවේ නම් වචන 4000+ වගේ)
Current Performance Testing:
http://www.webpagetest.org/result/150506_GH_NPJ/
http://gtmetrix.com/reports/බයිස්කෝප්එල්කේ/jPh4Ay5T
*බයිස්කෝප් එල්කේ spam වෙනවා. කඩ්ඩෙන් කොටා ගන්න.
http://www.webpagetest.org/result/150506_GH_NPJ/
දැනටමත් හොඳයි නමුත් මට පේන විදියට අර download script එක නිසා තමයි performance & bandwidth කන්නේ. සයිට් එක ලෝඩ් වෙන්න 10Mb ගියත් කමක් නෑ තමන්ගේ resources නෙවෙයි නම්. මේකෙන් බලන්න ගොඩාක් content එන්නේ වෙන සයිට් වලින්. එතකොට load balance වෙලා තියෙන්නේ.
මේ ටික කරලා බලන්න. ජය වේවා කියලා ප්රාර්ථනා කරනවා
ela karunu tikk, oya loku software hadana aya hitan free file hosting site use karanawa. man dakala tiynva.
site eka Google app engine ek hadant Puluvn. Wordpress walata dan appspot eka dan suppot karanawa. appspot ek mila ganam ehamat godak adui a vagema hodama host ekk math site ekk host karala tiynva
කතා කරලා වැඩක් නෑ ඉතින් ඒ ගැන.......









