බලන්නම ඕනා එකක් - ගෝඨාභය රාජපක්ෂ
මේ වීඩියෝ දෙක බලලා උබේ අදහසත් කියපන්
නාවල නිහාල්;24927087 said:
රටට ද්රෝහීවී හමුදා අධිකරනයට ගියපු එකා දැන් සජිත් එක්ක,
bump
Bump
බලපන්කො මූගෙ කෙළින් උත්තර. සුපිරිම පොරක් තමයි. කවුද බන් මේ ?![]()
bump

ෆොන්සේකා කරපු දේට හුරේ කියන උන්ට මේක පෙන්නන්න ඕනා.
වැඩේ කියන්න පොර ඔය යස අපුරුවට ඉන්නේ![]()
ammo munge comment dakkada dan thora terunada real drohiya kauda kiyala amu amu rata gini tyana.මේ ඉන්නේ ද්රෝහියා![]()
hoda dewal walata hoda kiyapan,weradi dewal kohomath weradi.ammo munge comment dakkada dan thora terunada real drohiya kauda kiyala amu amu rata gini tyana.
නිකාඩෝ නූඩ්ල්ස් පකයා.ammo munge comment dakkada dan thora terunada real drohiya kauda kiyala amu amu rata gini tyana.
hoda dewal walata hoda kiyapan,weradi dewal kohomath weradi.
hemadetama ube gon manasikathwaya pennanna epa.
mata thiyena ekama awla gota dumindawa nidahas karalath karagaththe anatha wela hitapu unta uta baninna headline ekak hadagaththa.
uge wala uma kapagannawa.ubata godak sathutu dawasak wage ada duminda nidahas karapu nisa.
mokadda bn hoda de karapu. kiyapan eka hodak. man kiyanne hitapu ekpata wada karapu eka hodak.hoda dewal walata hoda kiyapan,weradi dewal kohomath weradi.
hemadetama ube gon manasikathwaya pennanna epa.
mata thiyena ekama awla gota dumindawa nidahas karalath karagaththe anatha wela hitapu unta uta baninna headline ekak hadagaththa.
uge wala uma kapagannawa.ubata godak sathutu dawasak wage ada duminda nidahas karapu nisa.
Hoda? Monawada karapu hoda? 5k kiyapan balanta...
video eke katha karana de gena mama kiwwe.Hoda? Monawada karapu hoda? 5k kiyapan balanta...
Katin batala hitawapuada eka yako hama desapaluwama karapuwane. dan ehenam me rata surapurayakvideo eke katha karana de gena mama kiwwe.
ekath weradi deyaknam ubata athine weradi dewal ona tharam eken 4k kiyala nidaganin.
muta mokeda une? dan athal denne naneAnura kumara giya nam. answer eka kiyala karanne rajapakshalata baninna ekaeth anurata english ba
![]()