බස්නාහිර පලාතෙන් පිට තමන්ගේ නිවෙස් වලට ය&#353

slrocks

Junior member
  • Nov 22, 2011
    440
    8
    18
    බස්නාහිර පලාතෙන් පිට තමන්ගේ නිවෙස් වලට ය&#353

    curfew නිසා බස්නාහිර පළාතේ හිර වෙලා වෙනත් පළාත්වල තියෙන තමන්ගේ ගෙවල්වලට යන්න ක්‍රමයක් ආණ්ඩුවෙන් සලසල දීල තියෙනවද?
     

    wasantha99

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    4,781
    1,493
    113
    Lagama policiye register wenna kiwwa. Airforce ekenuth dala thibba mokak hari kramawedayak hadanawa kiyala. Bt danna tharamin hira wechcha ekkenek wath gedara gihin na.
     

    slrocks

    Junior member
  • Nov 22, 2011
    440
    8
    18
    Lagama policiye register wenna kiwwa. Airforce ekenuth dala thibba mokak hari kramawedayak hadanawa kiyala. Bt danna tharamin hira wechcha ekkenek wath gedara gihin na.


    eeye news ekak pennala thiyenawa ban colombo wala 5000 gedara yawanna katayuthu kala kiyala


    ekai me hoyala baluwe. dana kenek innawa nam me gana poddak kiyapan. meeta kalin police gihin ahuwata un pass denna ba kiwa. anduwen mokak hari karanawa nam eka hari athine ban. hariyata danaganna ona machan. dan masa ekahamarak vitara mehe kotuwela inne
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,209
    113
    ගම මහනුවරයි
    curfew නිසා බස්නාහිර පළාතේ හිර වෙලා වෙනත් පළාත්වල තියෙන තමන්ගේ ගෙවල්වලට යන්න ක්‍රමයක් ආණ්ඩුවෙන් සලසල දීල තියෙනවද?

    na na :lol: habai rata inna ewunwa nam gennanawa :lol: kohomada gobba anduwe mole ? :lol:
     

    wasantha99

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    4,781
    1,493
    113
    eeye news ekak pennala thiyenawa ban colombo wala 5000 gedara yawanna katayuthu kala kiyala


    ekai me hoyala baluwe. dana kenek innawa nam me gana poddak kiyapan. meeta kalin police gihin ahuwata un pass denna ba kiwa. anduwen mokak hari karanawa nam eka hari athine ban. hariyata danaganna ona machan. dan masa ekahamarak vitara mehe kotuwela inne

    Policepathita kiyanna kiyala police web ekeda koheda thiyenawa. Aeke complain ekak lodge karanna. Kohomath 11n passe nam yanna puluwan wei gedara machan. 5000k yawwa kiyala media karayone kiyanne. Mm danna tharamin yawwe ayojana kalapa wala hira wela hitiya kattiya witharai.