බැංකුවට ගිහින් කාඩ් එකට රු.800ක් විතරක් දැම්&#
මට ඊබේ එකෙන් ගන්න බඩුවක් තියෙනවා. බැංකුවට ගිහින් කාඩ් එකට රු.800ක් විතරක් දැම්මොත් චාටර්ද බන් ?
මට ඊබේ එකෙන් ගන්න බඩුවක් තියෙනවා. බැංකුවට ගිහින් කාඩ් එකට රු.800ක් විතරක් දැම්මොත් චාටර්ද බන් ?


okata kiyanne heena maane... beheth ganin

ubala maara hodai ban. mama hituwe mata kunuhabben banie kiyala 
ane ammapa ban. mama godak hithanawa wadii.
Reply karapu hamotama Jaya wewa.ubala maara hodai ban. mama hituwe mata kunuhabben banie kiyala
![]()
