Bank run ona rataka wenna puluwan..jeppo wage kaalakanni inna rataka nowunoth thamai pudume...mama nam elakiriye unta kiyanne its better to be safe than sorry. Mata bank run ekaka first hand experience thiyena nisa (terra luna) project eka / concept eka kochchara stable unath wedak nehe kawuru hari awasthaawaadi kaalakanni tikak mass panic ekak ethi kaloth kelwena eka nawaththanna sakkarayatawath behe..hebei bank run ekak ewilla eeta kalin salli gaththath loku wedak wenne nehe lankawe situation ekedi nam. Kohomath anaathaiFD walatat mokut awulak naa gono. TBonds wala poliya witrak adu wei. lankawa kiyanne mee harakgen piruna kaalakanni ratak. ekek passport ekak gattot hama ballama ganwa rata giyat nathat.