අහු වෙලා ප්රශ්නයක් වෙයිද?
Amarican.Ekek Well-known member Jul 31, 2018 1,093 805 113 Sacramento Nov 23, 2022 #1 අහු වෙලා ප්රශ්නයක් වෙයිද? Reactions: NRTG and Rumeshzoysa
bokaRaj Well-known member Dec 4, 2008 3,332 7,230 113 Nov 23, 2022 #2 emios gen ahala balanna Reactions: Amarican.Ekek
EVC Well-known member Sep 15, 2008 29,010 21,213 113 Nov 23, 2022 #3 Ow baba Payya katta ganna kota therenawa Reactions: dilrasan, Lokka Ayya, HKavinda and 4 others
saja Well-known member Jan 8, 2007 16,232 2 10,818 113 Home Sweet Home Nov 23, 2022 #4 awulak na ne Reactions: NRTG and Amarican.Ekek
Amarican.Ekek Well-known member Jul 31, 2018 1,093 805 113 Sacramento Nov 23, 2022 #5 hariyata kiymko (wena pattakin badinne)
EVC Well-known member Sep 15, 2008 29,010 21,213 113 Nov 23, 2022 #6 Amarican.Ekek said: hariyata kiymko (wena pattakin badinne) Click to expand... American ekak da ? Reactions: Identity, Ritigala Jayasena69 and Amarican.Ekek
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,651 75,709 113 Nov 23, 2022 #7 Amarican.Ekek said: අහු වෙලා ප්රශ්නයක් වෙයිද? Click to expand... Registrar eken ahapan Reactions: Amarican.Ekek
ඇට්ටරයා Well-known member May 8, 2013 2,568 1,264 113 මෙන්න මෙතන Nov 23, 2022 #8 ගූ වලකට වැටිලා අමාරුවෙන් ගොඩ ඇවිත් ඇයි බං ආයෙ පනින්න හදන්නේ Reactions: wtsamantha, Honda.putha, Splash_smart and 15 others
kasun090354t Well-known member Aug 21, 2011 24,310 36,417 113 කෑගල්ල Nov 23, 2022 #9 ඌව අංගොඩ යාවාපන්. Reactions: NRTG and Amarican.Ekek
Emios Well-known member Dec 10, 2009 75,639 67,991 113 Nov 23, 2022 #10 Was married now unmarried kiyala dapan
lkzombie Well-known member Feb 24, 2013 2,601 1,121 113 Nov 23, 2022 #11 married and divorced. mint condition/brand new condition kiyala damu Reactions: GDKN2, Identity, NRTG and 1 other person
narihashan Well-known member Mar 22, 2022 5,732 1 8,602 113 Nov 23, 2022 #12 තිලිණි ප්රියමාලිගෙ doctorට කියලා නූල ආයි හයි කරගනින් Reactions: HKavinda
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,869 1 51,844 113 ප*යාගල sorry.com Nov 23, 2022 #13 යකෝ ඒක ඒ කෙල්ලට කියපන්.පස්සෙ ඕව එලි උනාම හෙන කේස් ඈ. ඔක්කොටම වඩා මානසික ප්රශ්න Reactions: HKavinda, Splash_smart, Any.key and 1 other person
charitha2011 Well-known member Jan 25, 2011 16,610 1 32,362 113 - උඩරට - Nov 23, 2022 #14 බැන්දට පස්සේ රහසින් කනට කොදුරලා කියපන් හනිමුන් දවසේ රෑ රති කෙලියෙදී Reactions: HKavinda
S scorpion MW Well-known member Dec 9, 2014 10,365 6,785 113 හෙල බිමේ Nov 23, 2022 #16 ප්රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලයෙන් උඹේ id එකට devorced papers තියනවා නම් check කරන්න පුළුවන් .. Reactions: Any.key and NRTG
Ritigala Jayasena69 Well-known member Apr 26, 2021 13,636 24,002 113 උඩරට Nov 23, 2022 #17 ohoma deyak open kiyanna baruwa ai bung bandinne Reactions: HKavinda, තොත්ත බබා and NRTG
chinmak Well-known member Oct 27, 2014 9,831 8,053 113 මෙන්න මෙතන... Nov 23, 2022 #18 Kellath ehema seen ekak unoth kohomada..full of surprise Reactions: charitha2011 and NRTG
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,167 198,746 113 Colombo, Sri Lanka Nov 23, 2022 #19 ආයෙත් අමාරුවේ නේද.... Reactions: HKavinda and PrasangaSPerera
charitha2011 Well-known member Jan 25, 2011 16,610 1 32,362 113 - උඩරට - Nov 23, 2022 #20 chinmak said: Kellath ehema seen ekak unoth kohomada..full of surprise Click to expand... සර්ප්රයිස් ඇන්ඩ් ෆුල් ඔෆ් සෙස්සි ලයිෆ් Reactions: PrasangaSPerera and chinmak
chinmak said: Kellath ehema seen ekak unoth kohomada..full of surprise Click to expand... සර්ප්රයිස් ඇන්ඩ් ෆුල් ඔෆ් සෙස්සි ලයිෆ්