oya anthimata kiyala thiyena point eka wediya kawuruth katha kan nathi ekak. anith eka gani poddak loba wenna one. kunu loba nemei ganakata loba nattan kela wenawa family life eka.marry karana eka wedak ne, nathnam bende mokatada kiyana mathe mamath innawa..
lassana, sex, education,family background, understanding me okkoma balapanawa.api financialy stable nam gani rassa kalath ekai nathath ekai.
specially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.
Thawa mata therichcha api kelawaganna point ekak kiyannam. godakma parartha kami kello ekka pawul kanna be, poddak / yanthamata selfish wenna one family eka ada gena yanna nam. Pararthakami wedi eun job, unge family, friends la and normal society okkotama priority denawa family eka geniyanna karadarai etha kota. Eth api kello hoyana kale me wage gathi guna thiyana kellonta ape hitha tikak adila yanawa, eth marry karala paul geniyanna amarui
marry karana eka wedak ne, nathnam bende mokatada kiyana mathe mamath innawa..
lassana, sex, education,family background, understanding me okkoma balapanawa.api financialy stable nam gani rassa kalath ekai nathath ekai.
specially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.
Thawa mata therichcha api kelawaganna point ekak kiyannam. godakma parartha kami kello ekka pawul kanna be, poddak / yanthamata selfish wenna one family eka ada gena yanna nam. Pararthakami wedi eun job, unge family, friends la and normal society okkotama priority denawa family eka geniyanna karadarai etha kota. Eth api kello hoyana kale me wage gathi guna thiyana kellonta ape hitha tikak adila yanawa, eth marry karala paul geniyanna amarui
AIspecially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.
that's why i'm all time single, these peeps hard to find practically...I am looking for the loyalty
Second supportiveness
if she is not loyal i ll dump her
Thats all
Better to be single rather than a cheating bitchthat's why i'm all time single, these peeps hard to find practically...
Nurse la, bankersla, teachers la avoid karanna kiyanne AI?marry karana eka wedak ne, nathnam bende mokatada kiyana mathe mamath innawa..
lassana, sex, education,family background, understanding me okkoma balapanawa.api financialy stable nam gani rassa kalath ekai nathath ekai.
specially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.
Thawa mata therichcha api kelawaganna point ekak kiyannam. godakma parartha kami kello ekka pawul kanna be, poddak / yanthamata selfish wenna one family eka ada gena yanna nam. Pararthakami wedi eun job, unge family, friends la and normal society okkotama priority denawa family eka geniyanna karadarai etha kota. Eth api kello hoyana kale me wage gathi guna thiyana kellonta ape hitha tikak adila yanawa, eth marry karala paul geniyanna amarui
ඉතින් මොකෝ එකක් දිගටම තියාගත්තෙ නැත්තෙ?දෙන්නම හිතා ගන්න බැරි තරම් love . මේ love දෙක එක පාර run කරපුවා නෙවේ . එකක් ඉවර වෙලා එකක්
nursela - weda karana thena ewa nisa hena wairen irisiyawen inne, heena mane wageth thiyanawa. Easily fire wenawa anika rassawe welawak kalawak ne, hambena dekuth ne beluwamaNurse la, bankersla, teachers la avoid karanna kiyanne AI?
Ppl make funny excuses when they want to leavegedarin kamathi ne kiyala . mn danne ai modda reason eka kiyala ehema wenna eth ehema kiyala thmayi giye..