බිරිඳක් විදියට කෙල්ලෙක් තෝර ගද්දි

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,381
    1
    101,254
    113
    34
    Kalutara
    ගෑනු තෝරගනිද්දි බලන්න ඕන දේවල් ඉවරයක් නෑ බන්. මැරෙනකන්ම ඔව්ව බල බල තෝර තෝර තමා ඉන්න වෙන්නෙ. පලවෙනියට එකක් කරද්දි ඒකෙ ගැලපෙන්නෙ නැති එව්වා දැක්කම ආහ් දෙවෙනි එක හොයාගනිද්දි එව්වත් බලන්න ඕන කියල දෙවෙනි එක හොයාගන්නව. ආයෙ ඒකෙත් අඩුපාඩු දැක්කම ඒකත් නැති එකක් තුන්වෙනි එකෙන් හොයාගන්න හිතෙනව. ඉවරයක් නෑ ඉතින් ඕකෙ.

    කොහොම හරි ප්‍රශ්නයක් කතා කරලා විසඳගන්න පුලුවන් ගෑනියෙක් හොයාගන්න ඕන කියන දේ තමා මම අන්තිම එකෙන් ඉගෙනගත්ත පාඩම. ප්‍රශ්නයක් වුනාම සද්ද නැතුව ඉන්න එකෙන්වත් වරදක් වුනාම ඒක පෙන්නල දීල සමාව දෙන එකවත් කරන්නෙ නැතො ගෑනු ලඟට ගන්න හොඳ නෑ.
     

    kushan_mg

    Active member
  • Dec 24, 2007
    868
    199
    43
    marry karana eka wedak ne, nathnam bende mokatada kiyana mathe mamath innawa..
    lassana, sex, education,family background, understanding me okkoma balapanawa.api financialy stable nam gani rassa kalath ekai nathath ekai.
    specially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.

    Thawa mata therichcha api kelawaganna point ekak kiyannam. godakma parartha kami kello ekka pawul kanna be, poddak / yanthamata selfish wenna one family eka ada gena yanna nam. Pararthakami wedi eun job, unge family, friends la and normal society okkotama priority denawa family eka geniyanna karadarai etha kota. Eth api kello hoyana kale me wage gathi guna thiyana kellonta ape hitha tikak adila yanawa, eth marry karala paul geniyanna amarui
     

    DJLEOx78

    Well-known member
  • Jun 10, 2012
    7,324
    2,614
    113
    Colombo
    marry karana eka wedak ne, nathnam bende mokatada kiyana mathe mamath innawa..
    lassana, sex, education,family background, understanding me okkoma balapanawa.api financialy stable nam gani rassa kalath ekai nathath ekai.
    specially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.

    Thawa mata therichcha api kelawaganna point ekak kiyannam. godakma parartha kami kello ekka pawul kanna be, poddak / yanthamata selfish wenna one family eka ada gena yanna nam. Pararthakami wedi eun job, unge family, friends la and normal society okkotama priority denawa family eka geniyanna karadarai etha kota. Eth api kello hoyana kale me wage gathi guna thiyana kellonta ape hitha tikak adila yanawa, eth marry karala paul geniyanna amarui
    oya anthimata kiyala thiyena point eka wediya kawuruth katha kan nathi ekak. anith eka gani poddak loba wenna one. kunu loba nemei ganakata loba nattan kela wenawa family life eka.
     

    jehantheexplorer

    Well-known member
  • Apr 25, 2023
    1,470
    1,136
    113
    marry karana eka wedak ne, nathnam bende mokatada kiyana mathe mamath innawa..
    lassana, sex, education,family background, understanding me okkoma balapanawa.api financialy stable nam gani rassa kalath ekai nathath ekai.
    specially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.

    Thawa mata therichcha api kelawaganna point ekak kiyannam. godakma parartha kami kello ekka pawul kanna be, poddak / yanthamata selfish wenna one family eka ada gena yanna nam. Pararthakami wedi eun job, unge family, friends la and normal society okkotama priority denawa family eka geniyanna karadarai etha kota. Eth api kello hoyana kale me wage gathi guna thiyana kellonta ape hitha tikak adila yanawa, eth marry karala paul geniyanna amarui
    specially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.
    AI
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    ලඟදි සෙට් උනා වෙලාවක කිව්ව කතාවක් මතක් උනා.

    උබ ට කියනවා බඩ ඉගුරු යායක් මැදින් යන්න කියලා, එක කරලක් කඩා ගත්තහකි. හැබැයි එකක් තෝර ගත්තොත් ආයෙ තෝරන්න බෑ, පස්සට එන්නත් බෑ. ඉස්සරහ හොඳ ඒව තියෙන්නෙත් පුළුවන්, මොකුත් නැතුව යාය ඉවර වෙලා උබ හිස් අතින් එන්නත් පුළුවන්. හොඳ එකක් තෝරාගන්න උබට luck එක තමා වැදගත්.
     

    Vermox

    Well-known member
  • Jun 4, 2021
    1,826
    3,912
    113
    කවුරුවත් කියන්නේ නැතී රහසක් කියන්නම්.
    දෙනුන් බලා කිරී ගන්නේ, මවුන් බලා හිර ගන්නේ!
     
    • Like
    Reactions: Cypress and LZP1992

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    marry karana eka wedak ne, nathnam bende mokatada kiyana mathe mamath innawa..
    lassana, sex, education,family background, understanding me okkoma balapanawa.api financialy stable nam gani rassa kalath ekai nathath ekai.
    specially nurse la, bankers la, teachers la avoid karanawa nam hondai, meka ithin umbalage kemeththa.

    Thawa mata therichcha api kelawaganna point ekak kiyannam. godakma parartha kami kello ekka pawul kanna be, poddak / yanthamata selfish wenna one family eka ada gena yanna nam. Pararthakami wedi eun job, unge family, friends la and normal society okkotama priority denawa family eka geniyanna karadarai etha kota. Eth api kello hoyana kale me wage gathi guna thiyana kellonta ape hitha tikak adila yanawa, eth marry karala paul geniyanna amarui
    Nurse la, bankersla, teachers la avoid karanna kiyanne AI?
     
    • Like
    Reactions: kingcapton

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,388
    6,554
    113
    දෙන්නම හිතා ගන්න බැරි තරම් love . මේ love දෙක එක පාර run කරපුවා නෙවේ . එකක් ඉවර වෙලා එකක්
    ඉතින් මොකෝ එකක් දිගටම තියාගත්තෙ නැත්තෙ?
     

    Thilinacw

    Well-known member
  • Oct 3, 2011
    1,363
    613
    113
    Colombo
    බලලා බැන්දත් එකයි, නැතුව බැන්දත් එකයි කොහොමත් කෙලවෙනවා (2)
     
    • Like
    Reactions: Mugen

    kushan_mg

    Active member
  • Dec 24, 2007
    868
    199
    43
    Nurse la, bankersla, teachers la avoid karanna kiyanne AI?
    nursela - weda karana thena ewa nisa hena wairen irisiyawen inne, heena mane wageth thiyanawa. Easily fire wenawa anika rassawe welawak kalawak ne, hambena dekuth ne beluwama

    Banker - Privet banks, firm wala culture eka echcharama set ne mata nam, mamath weda karala thiyanawa, apita weda karanna nam case ekak ne, athal ekakuth thiyanawa, financially th awulak ne.

    Teacher - Me 3 n tikak hari acceptable eka. Tikak pandithai ithin, work life balance eka hondai, salary therumak ne