meh dawas wala gahanwa nam lassana kshanika gemak tiyenawa bn..

hebei ubata set weida danne neh ithin .. mokada loku seen eke level ekata jiwath wena hamu type unta eka kara ganna beh ithin..

mekai seen eka mee dawas wala machn pol gediyak 80/- withara wenawa.. eeta wedi wennath thiyenawa kada wala..

namuth machn pol wathu walin apita ganna puluwan 35-40 ta wage gediyak ..
ubata meka krama dekakata karanna puluwan .. ekak thama ubama wathu thiyena unta talk karala unge pol gannawa.. ehema nettam eee widiyata talk karala collect karala dial innawa oya piyagio wheel ehema aran oya weda karana.. anna ehema dial ekak aran karanwa .. pol gedi 1000 cost eka 40,000 wage wenawa ... ubama talk karala gatththoth.. nettam 46,000/- wage wenawa talk karala collect karana ekek gen gattoth..
gediyak 80/- dunnoth ubata 1000 kata 80,000/- ewith .. pure profit eka witharak 40,000 ganna puluwan.


uparima dawas 3 yawi salli kara ganna oya tika...
ape mamaa kenek mee dawas wala wede set wela inne .. man ta salli problems godak tiyena nisa mekata set wela dan. eeya nam ganne 45/ gane kiwwa wathu walata gihin talk karala ganna yanna welawa madi kama saha thiyena pethi danne nethikama nisa.. pereda hawasa genaawa gedi 200 ada weddi badu iwarai.. minihata 6000/- witara labai weden dawas dekai giye..
ubata eka para godak yata karann puluwan nam profit wedi ithin.. pol loku godawal kewal karala ganna puluwan.. kemathi nam try ekak deela balapan..