බීලා එළවලා ජීවිතයක් නැති කරපු දෙරණෙ නම්කිලා 3 දෙනා

Monkey D.Luffy

Active member
  • Nov 29, 2022
    143
    185
    43
    mehema scene ekak thiyanawa mchn, ape rate owa walata hariyata neethiya kriyathmaka wenawanam mewa tikak adu wenawa. ehema wenneth na.

    Thawa Heena mana scene ekak thiyanawa, thamanta wada thiyana ekekta waradunama, eke arreas cover karana adahasin gahana unuth innawa
    eka anith rata wala amuthu nha eheth shape wenawa(ape aya ehen mehen news ekak deka hoyagena utopia kiyala hithan inne west ), me gahan ponnayo hire danna ona aparadha chodana dala job ekak wath ganna bari wenna. ibema wirayo nathi wenawa kalayak yaddi. ow ban honda wahanayak nam penuma thina ekek nam ponna haththage part deguna wenawa.mathakada galle face case ekedi samahara ponnayo irisiyawa primahuwa case asse hangila. ps- ubata banna neme ;)
    Kathava diunu ratak hadanna. Vada gal yuge
    kawuda gal yuge? ponnayo tikak ranguwata eka hamotama lagu karanna tharam level eketa watila nam ubath gal yuge thamai
     
    • Like
    Reactions: JokerFan

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    eka anith rata wala amuthu nha eheth shape wenawa(ape aya ehen mehen news ekak deka hoyagena utopia kiyala hithan inne west ), me gahan ponnayo hire danna ona aparadha chodana dala job ekak wath ganna bari wenna. ibema wirayo nathi wenawa kalayak yaddi. ow ban honda wahanayak nam penuma thina ekek nam ponna haththage part deguna wenawa.mathakada galle face case ekedi samahara ponnayo irisiyawa primahuwa case asse hangila. ps- ubata banna neme ;)

    kawuda gal yuge? ponnayo tikak ranguwata eka hamotama lagu karanna tharam level eketa watila nam ubath gal yuge thamai
    Majority eka gal yuge 😂😂
     

    Monkey D.Luffy

    Active member
  • Nov 29, 2022
    143
    185
    43
    siravata bn..adu kule nugath ballo set ekak vata vela gahanawa yako...patta ponnayo inna ratak meka...mekita tiyenen okunta virddawa nadu danan, videoth tiyenawane...etekota oya virayo vage kagahana ponna set eka hangila idi..
    mewata mini marum walata wage system ekak danna ona aniwaryen rajayen nadu dana. mokada mahajana samayata bada kirima nisa. minissu owa karanwa adui. horakan wadi wenneth 50 parak police ahu una hora eka parak wath usawi dala naha .ithin uhamadama horakan karanwa, poddak guti kawata unta ganak naha hire noya. methana wata wela gahana banina unta "ponnayo" kiyana wachenae 100% galapenawa.
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,007
    2
    15,759
    113
    Jealous seen akak tiyennen salli tiyana un akkka godak un tarahai dan paw itin
    අනිවා බං, අ‍ැරියස් එළියට එනවා පුදුම විදිහට. ගොඩක් පොන්න හැත්ත ඕක එළියට පෙන්නන්න බැරිව ඉන්නෙ. මෙහෙම චාන්ස් එකක් අ‍ාවාම හිතේ තියෙන කුණු කන්දල් නියමෙට එළියට එනවා.
     

    hariuda

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    1,498
    2,259
    113
    Colombo
    යකෝ මේක මාර වැඩක්නේ? මුන්ගේ කැලෑ නීතියට අනුව ටැක්සියක ගිහින් ඩ්‍රයිවර් කාව හරි හැප්පුවත් පිටිපස්සේ යන එවුන් ගුටි කන්න බලගෙන යන්න වෙන්නේ. cleaning බුවත් ඉදලෙන් ගහනවා arrears cover කර ගන්න.
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    Munta gahau eka nm kisima awlk na
    Denna one sambuwata patta bitchesla clubwala athal dala minee maranawa.
    Elakiri ayyalata nangi gana mara anukampawak awilla🤣
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    උඹල එච්චර කලබල වෙන්න එපා! මේවා තිරිසනුන්ගෙන් එන සිංහල ජාන! තිරිසනෙක් විජයගේ ආච්චි එක්ක බුදියගෙන බිහිවෙච්ච ජාතියනේ!

    අමෝර් අමෝර්! කට්ටියට හොඳටම රිදිලා වගේ! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    අනුන්ගේ ජීවිතේ අවදානමේ දාල වාහන එළවන පොන්සියොන්ටයි, ටික්ටොක් එකේ ඕව ප්‍රමෝට් කරන 2000න් පස්සේ එවුන්ටයි අහුවෙච්ච තැන ඔය වගේ රෙදි ගලවල සලකන්න ඕනේ!
    මෙතන ටිපර් පාක් කරන එවුන්ට ඒක කරන්නත් පුළුවන්!
    යකෝ කැහිබැල්ලියෝ ගැන මාර පුකේ අමාරුවක්නේ කිරියොන්ටත් තියෙන්නේ! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: Ozone4

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,419
    113
    කෑගල්ල
    බැරි වීමකි බීලා එකම එක දවසක් වාහනේ හයිවේ එකෙත් ඇවිල්ලා නෝමල් පරේත ඇවිල්ලා ගෙදර ඇවිල්ලා තියනවා මීට අමතරව

    කරටි කැඩෙන්න ගහලා බිල නෑ වගේ වාහන එළවපු අයත් එක්ක ත් ඇවිත් තියනවා.

    තව කරටි කැඩෙන්න ගහලා පිස් සෝ වගේ වේගෙන් යන එවුන් එක්ක එලොව පෙනිලා මෙලොව ආපු ගමනුත් ගිහින් තියනවා.

    බීලා ගිහින් වාහන හතර පහ accident කරපු එවුන් එක්ක එවලේ එකට වාහන වල ගිහිනුත් තියනවා.

    කියන්න තියෙන්නේ බීලා වාහන එලවන්න එපා. ඇයි අහන්න එපා එපා. පාරේ යන හා වාහනේ ඇතුලේ යන අනිත් මිනිස්සු පට්ට පවු.

    වාහන තියෙන්නේ හයියෙන් යන්න තමා. හැබැයි තමන්ට පාලනය කරන්න පුළුවන් හා වාහනේ දරන්න පුළුවන් ගානට.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,990
    28,901
    113
    Munta gahau eka nm kisima awlk na
    Denna one sambuwata patta bitchesla clubwala athal dala minee maranawa.
    Elakiri ayyalata nangi gana mara anukampawak awilla🤣
    elawapu ekaata Seththa pochchi wenna gahuwanan awlak na 🙄
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    කවුද දන්නෙ මොන පාර්ට් එක දාගෙන ආවද කියල, සාමන්යෙන් ඔහොම මිනිස්සු ගැණි කෙනෙක්ට කරන්නෙ නැ හැම දේටම හේතුවක් තියෙනව, ..
     
    • Like
    Reactions: dxx

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    බීලා වාහනේ එලවන ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක් එක්ක තමයි ගමන යන්නෙ කියන එකම වාහනේ ඇතුලෙ යන උන්ගෙ වැරැද්දක් බූරුවනේ. තොපිට ගෑනු ජංගියක් දැක්කම හිත උනු උනාට එකෙක් මැරිලා තියෙන්නෙ. උබලට වෙච්ච දවසක තේරෙයි
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනිවා බං, අ‍ැරියස් එළියට එනවා පුදුම විදිහට. ගොඩක් පොන්න හැත්ත ඕක එළියට පෙන්නන්න බැරිව ඉන්නෙ. මෙහෙම චාන්ස් එකක් අ‍ාවාම හිතේ තියෙන කුණු කන්දල් නියමෙට එළියට එනවා.
    කුණු කන්දල්ද බුරුවො හැප්පිලා අහිoසක මිනිස්සු එලොව ගියාම, උබල මේ හැම ප්‍රශ්නයක් දිහාම බලන්නෙ මහ ගොන් විදිහට... ඇමරිකාවෙවත් නැ උබල වගේ ගොන් ආකල්ප තියෙන උන්..
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,152
    5,047
    113
    -In Darkness-
    බීලා එලවන කැරි පොන්නයන්ව නම් ජීවිතාන්තේ දක්වා හිරේ දැම්මත් කමක් නෑ. සමහරු උජාරුවට කියනවා බීලා වුනත් මට වාහනේ ගේන්න පුලුවන් අවුලක්ම නෑ කියලා. මේ රටේ නීති ලිහිල් වැඩියි ඒ පොන්නයින්ට. බීලා මරණයක් සිද්ධ කරා නම් මිනීමැරුම් චෝදානා දාලම හුකවලා ගන්න ඕන.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    බීලා වාහනේ එලවන ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක් එක්ක තමයි ගමන යන්නෙ කියන එකම වාහනේ ඇතුලෙ යන උන්ගෙ වැරැද්දක් බූරුවනේ. තොපිට ගෑනු ජංගියක් දැක්කම හිත උනු උනාට එකෙක් මැරිලා තියෙන්නෙ. උබලට වෙච්ච දවසක තේරෙයි
    මෙන්න මේකයි ඇත්ත කතාව, සාධාරන කතාව..කන පැලෙන්ඩ බිල වේස මායම් දදා පාරෙ එන උන් ඔක්කොම වැරදියි, වරදට අනුබල දෙන උන් වැරදියි, ඒකට ලිoග බේදයක් නැ,
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    යකෝ මේක මාර වැඩක්නේ? මුන්ගේ කැලෑ නීතියට අනුව ටැක්සියක ගිහින් ඩ්‍රයිවර් කාව හරි හැප්පුවත් පිටිපස්සේ යන එවුන් ගුටි කන්න බලගෙන යන්න වෙන්නේ. cleaning බුවත් ඉදලෙන් ගහනවා arrears cover කර ගන්න.
    උබ යන ටැක්සියෙ ඩයිවර් බිල නම් අනිව උබලට ගහන්ඩ ඕන ඒක සාධාරනයි..
     
    • Like
    Reactions: dxx