eka anith rata wala amuthu nha eheth shape wenawa(ape aya ehen mehen news ekak deka hoyagena utopia kiyala hithan inne west ), me gahan ponnayo hire danna ona aparadha chodana dala job ekak wath ganna bari wenna. ibema wirayo nathi wenawa kalayak yaddi. ow ban honda wahanayak nam penuma thina ekek nam ponna haththage part deguna wenawa.mathakada galle face case ekedi samahara ponnayo irisiyawa primahuwa case asse hangila. ps- ubata banna nememehema scene ekak thiyanawa mchn, ape rate owa walata hariyata neethiya kriyathmaka wenawanam mewa tikak adu wenawa. ehema wenneth na.
Thawa Heena mana scene ekak thiyanawa, thamanta wada thiyana ekekta waradunama, eke arreas cover karana adahasin gahana unuth innawa

kawuda gal yuge? ponnayo tikak ranguwata eka hamotama lagu karanna tharam level eketa watila nam ubath gal yuge thamaiKathava diunu ratak hadanna. Vada gal yuge