බෙල්ල වටේ සහ කිහිලි කළු වෙලා

mr.sgthilina

Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    අප්පොච්චියේ එහෙමද ? හැබැයි ඔය වගේ එකක් මටත් තිබුනා බන් ..එක හරි ගියා ....

    meka ehema hari yanne naha. hama gorosu wela, dark wela enawa.
    tikak velvet reddak wage (dakkama kiyanna puluwan, wistara karanna amarui)
    meka godak welawata familial. and insulin resistant diabetes mellitus ekka associate wenna puluwan. obesity and tawat godak association tiyenawa.
    samahara welawata normal wennat puluwan.

    (mchn uba mawa bite ekata gannawa newe neda? samaharu ehema karanna balana nisa ehema ahanne. bite ekak nwe nm awul ganna epa)
     

    DCSDj

    Well-known member
  • Mar 22, 2011
    4,521
    989
    113
    Cupertino
    Help ekk set wei bn, mama doc knkwa channel krala beheth gaththa, mage nm thyroxine wadi wela kiyala thama kiwe, dunna Levothyroxine
     

    new18505

    Active member
  • Mar 18, 2017
    485
    55
    28
    ලෙමන් ගෙඩියක් අරන් , පොඩි ස්පොන්ච් කැල්ලක තවරලා අතුල්ලපන්. දවසින් හරි යනවා. පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ කරපන්. නැත්න ම් බෙල්ලට දැවිල්ල අල්ලයි
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    meka ehema hari yanne naha. hama gorosu wela, dark wela enawa.
    tikak velvet reddak wage (dakkama kiyanna puluwan, wistara karanna amarui)
    meka godak welawata familial. and insulin resistant diabetes mellitus ekka associate wenna puluwan. obesity and tawat godak association tiyenawa.
    samahara welawata normal wennat puluwan.

    (mchn uba mawa bite ekata gannawa newe neda? samaharu ehema karanna balana nisa ehema ahanne. bite ekak nwe nm awul ganna epa)

    අපෝ නැහැ බන් ...මම මේ සබ්ජෙක්ට් එක මෙලෝ දෙයක් දන්නේ නැහැ ....
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    අපෝ නැහැ බන් ...මම මේ සබ්ජෙක්ට් එක මෙලෝ දෙයක් දන්නේ නැහැ ....

    Ah.. ela ela mchn.. Mma tawa wistara tikak dannam..
    ubata tiyenawada mehema ?

    28758tn.jpg


    28759tn.jpg


    21eua89.png


    twa monawa hari dana ganna ona nam kiyanna. mama kiyala dennam (danna dewal nam )..
     

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    Kojic ...arbutin thiyana product ekak gaapan..... Just google them...and ebay eke badu thiyanawa..

    PS : Hoda kojic soap ekak genna ganin ebay eken... prashney iwarai..
     

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    CHoleterol walatath bella kalu wenawa .... Uba mama kiwwa de karapan hari yanawa....habai internally aniwa check karapan...choiletrol wage....

    mama danna yaluwek ge ehema wela outa sugar thibba...habai boho wita wenne choleterol walata


    BTW use Kojic and Arbutin .,...

    I used to work as a chemist ...so trust me it works (in cdda products)