අප්පොච්චියේ එහෙමද ? හැබැයි ඔය වගේ එකක් මටත් තිබුනා බන් ..එක හරි ගියා ....
meka ehema hari yanne naha. hama gorosu wela, dark wela enawa.
tikak velvet reddak wage (dakkama kiyanna puluwan, wistara karanna amarui)
meka godak welawata familial. and insulin resistant diabetes mellitus ekka associate wenna puluwan. obesity and tawat godak association tiyenawa.
samahara welawata normal wennat puluwan.
(mchn uba mawa bite ekata gannawa newe neda? samaharu ehema karanna balana nisa ehema ahanne. bite ekak nwe nm awul ganna epa)
bella kalu wenwa okatath..