බොදු බළ සේනා ගොන් තර්ක ගැන අරුණ47 ගේ අදහස....
https://www.facebook.com/photo.php?v=633053003379613
මේ ගැන මට කියන්න තියෙන්නේ පළමුව ඥානසාර ගමක් නගරයක් පාසා යන එකට මේ කතා කරන හිපාටුවා කැමති නැහැ. අපි කව්ද සිංහල. කෝ අපේ ජාතියක් මේ ලංකාවේ ඇරෙන්න වෙන විශාල රටක තියෙනවද අපිට නැහැ. අපි කිසි රටක දේවල් සොරකම් කරලා තියෙනවද නැහැ. අපේ රට පොඩි උනාට සිංහල ජාතිය ගැන සුද්දෝ හෝ වෙනත් ජාතියක් කතා කරොත් කියන්නේ. සිංහලයා කියන්නේ ආගන්තුක සත්කාර දන්නා අහිංසක හොද මිනිස්සු කොට්ටාශයක් කියලා. ඉතින් මේ මුස්ලිම් ප්රශ්න පටන් ගත්තේ මේ අපේ තණකොළ කන බත් බැලයෝ ඒ වගේම මේ video එකේ කතා කරන හරකා හිතුවට මේ ප්රශ්න තිබ්බා යුද්ධය තියෙනකොටත්. හැබැයි මේ මුස්ලිම් සක්කිලින්ගේ ප්රශ්න උඩට අවේ නැහැ ඒ මොකද දෙමල ප්රශ්න තිබ්බ නිසා.
මුස්ලිම් උන් කියන දෙයක් තමයි අපි මේ යුද්දේ වෙනුවෙන් ගොඩක් දේවල් කරා කිව්වා. මම අහන්න කැමති කරපු දෙකක්. මුස්ලිම් කොංග්රසය කියන්නේ සිංහලුන්ට හිනා වෙලා කොටින්ට සහයෝගය දීපු පාහර පක්ෂයක්. මුස්ලිම් කොංග්රසයේ රවුෆ් හකීම් අසාද් සාලි ඒ වගේම අනික් හම්බයෝ කොටින්ට නොකරපු උදව්වක් නැහැ. මතක් කර ගනින් අසාද් සාලි මේ ලගදි හිරේ ගිය එකෙක් වගේම LTTE ගැති වාදියෙක් බව. කොන්ටේනර් පෙට්ට්යේ ඉස්සරහා battery පිටි පස්සේ guns & bullet ගෙනිච්චේ මේ අසාද් සාලිගේ හිතවතෙක් බව. යුදහමුදාවේ සහ ආණ්ඩුවේ එලි නොකළ රහස් කොච්චර තියෙනවද. මේ අවුරුදු 18-22 පොඩි කොල්ලෝ මොනාද බන් මේ යුද්දේ ගැන දන්නේ. TV එකේ යන දේවල් සහ කටින් කටට යන කේලම් අහලා මේ එරෝසන් වගේ උන් මහින්දට සුදු හුණු ගානවා ඇත්ත කිව්වහම මල පනිනවා. අඩුම තරමේ මේ එළකිරි එකේ කියෙන් කි දෙනාද දන්නේ සුදු වැන් කතන්දරේ. ඇයි ගෝඨාබය මේක පිහිටෙව්වේ. මේකෙන් අපිට උන වාසි තියෙනවද. පවුල් කියක් අනාත උනාද කියලා දන්නේ උඩ ඉන්න දෙවියෝ.
මේ video එක කරන එකා මුස්ලිම් උන් ගැන කැක්කුමක් තියන එකෙක් කියල පටන් ගත්ත තැනින්ම පේනවා. මු කියනවා මුට නිහඩව ඉන්න බැහැ ලු. තම්බි ඉන්නවා බන් මේ වගේ සිංහල හොදට කතා කරන උන්. මේ සිංහල බෞද්ධ කියන facebook page එක කරන්නේ සිංහල එකෙක් නම් කොහොමත් වෙන්න බැහැ. මම මේ page එක බැලුවා 5000 like දාලා අපේ උන්. හුගක් උන් මේ සිංහල බෞද්ධයා page එකට විරුද්ධව කතා කරලා තියෙන්නේ. මේක සිංහල විරෝධී page එකක් බව මතක තියාගනිල්ලා. මේ එළකිරි එකේ ඉන්නේ බෞද්ධ උන් කියන ඉන්න හම්බ්යෝ ටිකක්. අල්ලාහ්ට දැන් අපේ උන් බැන්නට මේ බෞද්ධ වගේ ඉන්න හම්බයන්ට රිදෙන්නේ නැහැ නමක් වශයෙන් කිව්වොත්. මේ ලගදි අල්ලගත්ත dead seeking bastards කියන එකා කියනවා මම බොරළුගොඩට මැසේජ් ගැහුවේ ඌ හම්බයෙක්ද නැත්ද හොයා ගන්නලු. ඌ මුස්ලිම් නෙමලු. හැබැයි තම්බි ත්රෙඩ් වල හොදයි කියන්නත්. සිංහල බෞද්ධ ත්රෙඩ් වල මු කෑ මොර දෙන්නත් හොදට සුක්ෂමව දැනගෙන හිටියා. මුගේ dead seeking එකෙන් මෙහම සිංහල ත්රෙඩ් වල කෑ ගහද්දි තව account එකක් තිබ්බා මුට rep වැඩි සහ හොද මුණ පෙන්නගෙන ගහන්න වෙනම account එකක්.
මේ dead seeking එක මම ගත්ත වෙලාවේ මු ලොග් වෙලා පෙරුමාල්ට ගහපු msg වලින් මු දැන ගත්තා මම දෙන ගේම ගැන. මට වැඩියෙන් ඕන කරපු දෙයක් තම්බි එළවීම. මේ dead seeking ගේ original id එක perfectenamy පොඩ්ඩක් බලාපල්ලා හොයලා. මු GT ට msg කරන්න කලින් මම GTට msg කරලා කිව්වේ මුට fake තියෙනවා කියලා. GT පිළිගත්තේ නැහැ. ඊට පස්සේ GT ට proof යැව්වට පස්සේ පිළිගත්තා මු ගමයා honest සිරාජ් පෙරුමාල් අමසින් වගේ උන් fake කප්පිත්තෝ බව.
හරි මේ video එකේ කතා කරන එකා කියන්නේ ආණ්ඩුව තමයි මේ දේවල් වැඩියෙන් මෙහෙයවන්නේ කියලා. ඊට පස්සේ මු කියනවා මුස්ලිම් සියයට 10% ඉන්නවා උන් ඔක්කොම එකතු වෙලා ආණ්ඩුව වට්ටන්න පුළුවන්ලු. ඉතින් මේ දේ කියලා මු කියනවා ක්රිස්තියානි අයත් එකතු උනොත් මේ දේ කරන්න පුළුවන් ලු. උබලට පේනවද මු මේ වක්රව කියන්නේ මුස්ලිම් උන් ලංකාව පාලනය කරනවා කියලා? ඒ වගේම මු කියනවා මුස්ලිම් චන්ද වලින් ආණ්ඩුවක් ඇති කරන්නත් නැති කරනන්ත්...තේරුම් ගත්ත උන් මේ facebook එකේ comment කරලා තියෙනවා මම දැක්කා. අනික් උන් කම්බ හරක් ඔහේ බුරනවා .
ඊට පස්සේ මු කියනවා ජේ ආර් ගේ ප්රේමදාසගේ කාලේ චන්ද්රිකාගේ කාලේ මේ වගේ ජාති වාදී වැඩ උනේ නැහැලු. අනේ අපේ මි හරකුනේ මුන් හින්දා තමයි මේ ලංකාවේ යුද්ද ඇති උනේ. මම මිට කලිනුත් කියලා තියෙනවා මහින්ද යුද්දේ දිනුවා ඒ කට අපි respect කරනවා.ඒත් මේ යුද්දෙට වියදම් කරා වගේ 200% ගසා කන එකට විරුද්දයි. එත් මේ චන්දිරිකා ප්රේමදාස කරලා තියෙනා දේවල් දන්නා උන් දන්නවා. ප්රේමදාස මරුනේ බල්ලෙක් වගේ ජේ ආර් රට කෑවා චන්ද්රිකා රටයි යුද්දෙයි දෙකම කෑවා එහෙව් උන්ට මු හොදයි කියනවා. මේවට දන්නේ නැති හරක් කියනවා උන් ශ්රේෂ්ටයිලු.
කතෝලික දෙමල සිංහල අලුත් අවුරුද්ද සමරනවා මොකද කතෝලික බහුතරය සිංහල නිසා. යුද්දෙදි දෙමල සිංහල දෙගොල්ලොම ගොඩක් මැරුණා එත් උබලා දැන ගනින් යුද්දෙදි කතෝලික සිංහල කොල්ලොත් මැරුණා. දෙමල කොල්ලෝ පවා හිටියා අපිට සහයට. පටු දේශපාලන වාසි තකා මේ සිංහල දෙමල ප්රශ්න වැඩි කරා. දෙමල මිනිස්සු මේ තම්බි වගේ කෝවිල් ගහන්න ඉන්න තැනට මරාගන්න වැඩ කරලා නැහැ. මේ හැම ප්රශ්නයක්ම ඇති කරේ දේශපාලනය කරන උන්.
එත් මේ තම්බි කියන්නේ මුළු ලෝකෙටම පිළිලයක්. දේශපාලන වාසි තකා කරන දෙයක් නෙම මුන් කල්ලි ගැහිලා සක්කිලි අවජාතක ආගමක් ප්රචාරය කරනවා මපට් නබි කියලා නාකි හම්පඩයෙක් වයස අවු: 7 කෙල්ලෙක් බදින්න තව කුරානය කියලා පටන් ගත්ත තැන ඉදල ඉවරවෙනකම් මරණ එව්වා තියන වෙන කිසිම ආගමක් නැහැ.
මේ video එකේ කතා කරන හිපාටුවා කියනවා උලමාවරු අවශයිලු කාටද?? උබේ අම්මටද?? සිංහල අපිට හෝ දෙමල කතෝලික කාටවත් මුන්ව ඕන නැහැ අපි හලාල් ඉල්ලලත් නැහැ ඉල්ලුවෙත් නැහැ. අපිට මොකටද කොහෙවත් ඉන්න පරයෙක් ඉදුල් කරපුවා කන්නේ. වතුර හලාල් කිරි හලාල්ලු. රෙන බෙට්ටත් හලාල් කරපන්.
ගඩොල් කැටයක් අරන් වැසිකිලි ගිහින් හුජ්ජ කරලා ඉවර උනාම අන්තිම බින්දුව ගඩොල් කැටෙන් පිහිදාන්නේ. අර ගඩොල් කැටේ මොකක් හරි විෂබීජයක් තිබ්බොත් අරුගේ මෙව්වා එක සුනේ සුන්. මුන් වගේ මෝඩයෝ වෙනුවෙන් අපේ උන් කතා කරන එකට නම් දුකයි බන්.
අන්තිම වශයෙන් මු කියනවා එන්ගලන්තේ ඇමරිකාවේ සහ අනෙක් රටවල හිජාබ් ඇඳලා බුර්කා ඇඳලා යනවාලු. රටකට නොගිය මුන් වගේ හරක් කතා කරන දේවල් වලින් හිනා යන්නේ. එන්ගලන්තේ සුද්දෝ ඉන්න පැත්තක බුර්කා එකක් ගියොත් එකී එන්නේ හෙළුවෙන් කියලා දන්නේ නැති උන් ඉන්නවා. ප්රංශයේ ඔස්ට්රලියාව වගේ රටවල් බුර්කා තහනම්. එහෙම තියෙද්දී මේ ලංකාව මොකටද. මානව හිමිකම් ලේබලයෙන් අද එංගලන්තේ ඇමරිකාව වගේ රටවල් දුක් විදින්නේ. දන්නේ නැත්නම් එංගලන්තේ ඉන්න ලංකාවේ එකෙක්ගෙන් අහපන් මුස්ලිම් සක්කිලි benefits කොච්චර හොර වැඩ කරලා ගන්නවද කියලා.
තායිලන්තයට උන දෙයක්: https://www.facebook.com/photo.php?v=277710639033294
ලක් දෙරණටත් මෙසේ වන්නට ඉඩ දීපල්ලා
මගේ list එකේ ඉන්න ගොඩක් උන් මට msg කරා එකට ගොඩක් සතුටුයි. මොන ප්රශ්නේ උනත් සිංහල කොල්ලෝ එකට ඉන්න එක ගැන සතුටුයි. තව එකක් මම වෙන හිපාටුවෝ වගේ fake වලින් එන්නෙත් නැහැ ඇවිතුත් නැහැ.
මගේ පොස්ට් එක පල කරන කෙනාට ස්තුතියි. මු මට කඩේ යන්නේ නම් නැහැ මු මට දීපු link එකට පිළිතුරක් මේ දුන්නේ..
අරුණ47
මේකේ අරුන කියන දේවල් වලට 100% ක්ම මම එකග නිසා මේක පල කලා. පෞද්ගලික පලිගැනීම් නිසා අනවශ්ය රන්ඩු ඇති කර නොගනී කියල හිතනවා.
බෑන් වෙලත් තමුන්ගෙ ජාතිය වෙනුවෙන් මේ ලිපිය ලියල මට දුන්නු අරුනට මගෙ ප්රණාමය.
https://www.facebook.com/photo.php?v=633053003379613
මේ ගැන මට කියන්න තියෙන්නේ පළමුව ඥානසාර ගමක් නගරයක් පාසා යන එකට මේ කතා කරන හිපාටුවා කැමති නැහැ. අපි කව්ද සිංහල. කෝ අපේ ජාතියක් මේ ලංකාවේ ඇරෙන්න වෙන විශාල රටක තියෙනවද අපිට නැහැ. අපි කිසි රටක දේවල් සොරකම් කරලා තියෙනවද නැහැ. අපේ රට පොඩි උනාට සිංහල ජාතිය ගැන සුද්දෝ හෝ වෙනත් ජාතියක් කතා කරොත් කියන්නේ. සිංහලයා කියන්නේ ආගන්තුක සත්කාර දන්නා අහිංසක හොද මිනිස්සු කොට්ටාශයක් කියලා. ඉතින් මේ මුස්ලිම් ප්රශ්න පටන් ගත්තේ මේ අපේ තණකොළ කන බත් බැලයෝ ඒ වගේම මේ video එකේ කතා කරන හරකා හිතුවට මේ ප්රශ්න තිබ්බා යුද්ධය තියෙනකොටත්. හැබැයි මේ මුස්ලිම් සක්කිලින්ගේ ප්රශ්න උඩට අවේ නැහැ ඒ මොකද දෙමල ප්රශ්න තිබ්බ නිසා.
මුස්ලිම් උන් කියන දෙයක් තමයි අපි මේ යුද්දේ වෙනුවෙන් ගොඩක් දේවල් කරා කිව්වා. මම අහන්න කැමති කරපු දෙකක්. මුස්ලිම් කොංග්රසය කියන්නේ සිංහලුන්ට හිනා වෙලා කොටින්ට සහයෝගය දීපු පාහර පක්ෂයක්. මුස්ලිම් කොංග්රසයේ රවුෆ් හකීම් අසාද් සාලි ඒ වගේම අනික් හම්බයෝ කොටින්ට නොකරපු උදව්වක් නැහැ. මතක් කර ගනින් අසාද් සාලි මේ ලගදි හිරේ ගිය එකෙක් වගේම LTTE ගැති වාදියෙක් බව. කොන්ටේනර් පෙට්ට්යේ ඉස්සරහා battery පිටි පස්සේ guns & bullet ගෙනිච්චේ මේ අසාද් සාලිගේ හිතවතෙක් බව. යුදහමුදාවේ සහ ආණ්ඩුවේ එලි නොකළ රහස් කොච්චර තියෙනවද. මේ අවුරුදු 18-22 පොඩි කොල්ලෝ මොනාද බන් මේ යුද්දේ ගැන දන්නේ. TV එකේ යන දේවල් සහ කටින් කටට යන කේලම් අහලා මේ එරෝසන් වගේ උන් මහින්දට සුදු හුණු ගානවා ඇත්ත කිව්වහම මල පනිනවා. අඩුම තරමේ මේ එළකිරි එකේ කියෙන් කි දෙනාද දන්නේ සුදු වැන් කතන්දරේ. ඇයි ගෝඨාබය මේක පිහිටෙව්වේ. මේකෙන් අපිට උන වාසි තියෙනවද. පවුල් කියක් අනාත උනාද කියලා දන්නේ උඩ ඉන්න දෙවියෝ.
මේ video එක කරන එකා මුස්ලිම් උන් ගැන කැක්කුමක් තියන එකෙක් කියල පටන් ගත්ත තැනින්ම පේනවා. මු කියනවා මුට නිහඩව ඉන්න බැහැ ලු. තම්බි ඉන්නවා බන් මේ වගේ සිංහල හොදට කතා කරන උන්. මේ සිංහල බෞද්ධ කියන facebook page එක කරන්නේ සිංහල එකෙක් නම් කොහොමත් වෙන්න බැහැ. මම මේ page එක බැලුවා 5000 like දාලා අපේ උන්. හුගක් උන් මේ සිංහල බෞද්ධයා page එකට විරුද්ධව කතා කරලා තියෙන්නේ. මේක සිංහල විරෝධී page එකක් බව මතක තියාගනිල්ලා. මේ එළකිරි එකේ ඉන්නේ බෞද්ධ උන් කියන ඉන්න හම්බ්යෝ ටිකක්. අල්ලාහ්ට දැන් අපේ උන් බැන්නට මේ බෞද්ධ වගේ ඉන්න හම්බයන්ට රිදෙන්නේ නැහැ නමක් වශයෙන් කිව්වොත්. මේ ලගදි අල්ලගත්ත dead seeking bastards කියන එකා කියනවා මම බොරළුගොඩට මැසේජ් ගැහුවේ ඌ හම්බයෙක්ද නැත්ද හොයා ගන්නලු. ඌ මුස්ලිම් නෙමලු. හැබැයි තම්බි ත්රෙඩ් වල හොදයි කියන්නත්. සිංහල බෞද්ධ ත්රෙඩ් වල මු කෑ මොර දෙන්නත් හොදට සුක්ෂමව දැනගෙන හිටියා. මුගේ dead seeking එකෙන් මෙහම සිංහල ත්රෙඩ් වල කෑ ගහද්දි තව account එකක් තිබ්බා මුට rep වැඩි සහ හොද මුණ පෙන්නගෙන ගහන්න වෙනම account එකක්.
මේ dead seeking එක මම ගත්ත වෙලාවේ මු ලොග් වෙලා පෙරුමාල්ට ගහපු msg වලින් මු දැන ගත්තා මම දෙන ගේම ගැන. මට වැඩියෙන් ඕන කරපු දෙයක් තම්බි එළවීම. මේ dead seeking ගේ original id එක perfectenamy පොඩ්ඩක් බලාපල්ලා හොයලා. මු GT ට msg කරන්න කලින් මම GTට msg කරලා කිව්වේ මුට fake තියෙනවා කියලා. GT පිළිගත්තේ නැහැ. ඊට පස්සේ GT ට proof යැව්වට පස්සේ පිළිගත්තා මු ගමයා honest සිරාජ් පෙරුමාල් අමසින් වගේ උන් fake කප්පිත්තෝ බව.
හරි මේ video එකේ කතා කරන එකා කියන්නේ ආණ්ඩුව තමයි මේ දේවල් වැඩියෙන් මෙහෙයවන්නේ කියලා. ඊට පස්සේ මු කියනවා මුස්ලිම් සියයට 10% ඉන්නවා උන් ඔක්කොම එකතු වෙලා ආණ්ඩුව වට්ටන්න පුළුවන්ලු. ඉතින් මේ දේ කියලා මු කියනවා ක්රිස්තියානි අයත් එකතු උනොත් මේ දේ කරන්න පුළුවන් ලු. උබලට පේනවද මු මේ වක්රව කියන්නේ මුස්ලිම් උන් ලංකාව පාලනය කරනවා කියලා? ඒ වගේම මු කියනවා මුස්ලිම් චන්ද වලින් ආණ්ඩුවක් ඇති කරන්නත් නැති කරනන්ත්...තේරුම් ගත්ත උන් මේ facebook එකේ comment කරලා තියෙනවා මම දැක්කා. අනික් උන් කම්බ හරක් ඔහේ බුරනවා .
ඊට පස්සේ මු කියනවා ජේ ආර් ගේ ප්රේමදාසගේ කාලේ චන්ද්රිකාගේ කාලේ මේ වගේ ජාති වාදී වැඩ උනේ නැහැලු. අනේ අපේ මි හරකුනේ මුන් හින්දා තමයි මේ ලංකාවේ යුද්ද ඇති උනේ. මම මිට කලිනුත් කියලා තියෙනවා මහින්ද යුද්දේ දිනුවා ඒ කට අපි respect කරනවා.ඒත් මේ යුද්දෙට වියදම් කරා වගේ 200% ගසා කන එකට විරුද්දයි. එත් මේ චන්දිරිකා ප්රේමදාස කරලා තියෙනා දේවල් දන්නා උන් දන්නවා. ප්රේමදාස මරුනේ බල්ලෙක් වගේ ජේ ආර් රට කෑවා චන්ද්රිකා රටයි යුද්දෙයි දෙකම කෑවා එහෙව් උන්ට මු හොදයි කියනවා. මේවට දන්නේ නැති හරක් කියනවා උන් ශ්රේෂ්ටයිලු.
කතෝලික දෙමල සිංහල අලුත් අවුරුද්ද සමරනවා මොකද කතෝලික බහුතරය සිංහල නිසා. යුද්දෙදි දෙමල සිංහල දෙගොල්ලොම ගොඩක් මැරුණා එත් උබලා දැන ගනින් යුද්දෙදි කතෝලික සිංහල කොල්ලොත් මැරුණා. දෙමල කොල්ලෝ පවා හිටියා අපිට සහයට. පටු දේශපාලන වාසි තකා මේ සිංහල දෙමල ප්රශ්න වැඩි කරා. දෙමල මිනිස්සු මේ තම්බි වගේ කෝවිල් ගහන්න ඉන්න තැනට මරාගන්න වැඩ කරලා නැහැ. මේ හැම ප්රශ්නයක්ම ඇති කරේ දේශපාලනය කරන උන්.
එත් මේ තම්බි කියන්නේ මුළු ලෝකෙටම පිළිලයක්. දේශපාලන වාසි තකා කරන දෙයක් නෙම මුන් කල්ලි ගැහිලා සක්කිලි අවජාතක ආගමක් ප්රචාරය කරනවා මපට් නබි කියලා නාකි හම්පඩයෙක් වයස අවු: 7 කෙල්ලෙක් බදින්න තව කුරානය කියලා පටන් ගත්ත තැන ඉදල ඉවරවෙනකම් මරණ එව්වා තියන වෙන කිසිම ආගමක් නැහැ.
මේ video එකේ කතා කරන හිපාටුවා කියනවා උලමාවරු අවශයිලු කාටද?? උබේ අම්මටද?? සිංහල අපිට හෝ දෙමල කතෝලික කාටවත් මුන්ව ඕන නැහැ අපි හලාල් ඉල්ලලත් නැහැ ඉල්ලුවෙත් නැහැ. අපිට මොකටද කොහෙවත් ඉන්න පරයෙක් ඉදුල් කරපුවා කන්නේ. වතුර හලාල් කිරි හලාල්ලු. රෙන බෙට්ටත් හලාල් කරපන්.
ගඩොල් කැටයක් අරන් වැසිකිලි ගිහින් හුජ්ජ කරලා ඉවර උනාම අන්තිම බින්දුව ගඩොල් කැටෙන් පිහිදාන්නේ. අර ගඩොල් කැටේ මොකක් හරි විෂබීජයක් තිබ්බොත් අරුගේ මෙව්වා එක සුනේ සුන්. මුන් වගේ මෝඩයෝ වෙනුවෙන් අපේ උන් කතා කරන එකට නම් දුකයි බන්.
අන්තිම වශයෙන් මු කියනවා එන්ගලන්තේ ඇමරිකාවේ සහ අනෙක් රටවල හිජාබ් ඇඳලා බුර්කා ඇඳලා යනවාලු. රටකට නොගිය මුන් වගේ හරක් කතා කරන දේවල් වලින් හිනා යන්නේ. එන්ගලන්තේ සුද්දෝ ඉන්න පැත්තක බුර්කා එකක් ගියොත් එකී එන්නේ හෙළුවෙන් කියලා දන්නේ නැති උන් ඉන්නවා. ප්රංශයේ ඔස්ට්රලියාව වගේ රටවල් බුර්කා තහනම්. එහෙම තියෙද්දී මේ ලංකාව මොකටද. මානව හිමිකම් ලේබලයෙන් අද එංගලන්තේ ඇමරිකාව වගේ රටවල් දුක් විදින්නේ. දන්නේ නැත්නම් එංගලන්තේ ඉන්න ලංකාවේ එකෙක්ගෙන් අහපන් මුස්ලිම් සක්කිලි benefits කොච්චර හොර වැඩ කරලා ගන්නවද කියලා.
තායිලන්තයට උන දෙයක්: https://www.facebook.com/photo.php?v=277710639033294
ලක් දෙරණටත් මෙසේ වන්නට ඉඩ දීපල්ලා
මගේ list එකේ ඉන්න ගොඩක් උන් මට msg කරා එකට ගොඩක් සතුටුයි. මොන ප්රශ්නේ උනත් සිංහල කොල්ලෝ එකට ඉන්න එක ගැන සතුටුයි. තව එකක් මම වෙන හිපාටුවෝ වගේ fake වලින් එන්නෙත් නැහැ ඇවිතුත් නැහැ.
මගේ පොස්ට් එක පල කරන කෙනාට ස්තුතියි. මු මට කඩේ යන්නේ නම් නැහැ මු මට දීපු link එකට පිළිතුරක් මේ දුන්නේ..
අරුණ47
මේකේ අරුන කියන දේවල් වලට 100% ක්ම මම එකග නිසා මේක පල කලා. පෞද්ගලික පලිගැනීම් නිසා අනවශ්ය රන්ඩු ඇති කර නොගනී කියල හිතනවා.
බෑන් වෙලත් තමුන්ගෙ ජාතිය වෙනුවෙන් මේ ලිපිය ලියල මට දුන්නු අරුනට මගෙ ප්රණාමය.
bump




