මගේ අලුත් කෙල්ල ගැන ප්‍රස්නයක් යාලුවනේ

dhanuka kumara

Well-known member
  • Jul 30, 2012
    5,519
    8,985
    113
    දැන් ඉන්න කෙල්ලෝ අහන්නත් කලින් රූම් යන්න ready උන්නේ ,මේ කතාව ඇහුවම මට හිතෙන්නේ උබ මාර ලකී.
    පොඩි කාලේ ඉදල කිසිම සමාජ දැනුමක් නැතිව ඉගෙනීම විතරක් කරපු කෙල්ලෝ ඉන්නවා බන්,මාත් හිතාගෙන
    හිටියේ එහෙම අය දැන් නැහැ කියල,මටත් එහෙම කෙනෙක් හම්බ උනා..මමනම් තවම එයාගේ පස්සෙන් යනවා උබ වගේ නෙවයි.මට හිතෙන්නේ ඔය කෙල්ලත් එක්ක උබට අනිත් අම්මණ්ඩිලා එක්ක කරනවට වඩා හොද sex life එකක් ගත කරන්න
    පුළුවන් වෙයි
     

    EssJeeEm

    Well-known member
  • Jan 7, 2020
    2,134
    3,662
    113
    අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..

    කෙල්ල බොරුවක් කියලා තියන්නේ :P
     

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.

    කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..

    හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
    උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.

    (kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)

    wadi dyk na mama ubata eka anwakiyak kynna eki hodta kotu panala tynwa uba paressamen nathnm ubawa kotuwak pannai eki ubata terenne nathi wdytama
     

    mbed

    Junior member
  • Dec 5, 2017
    113
    21
    18
    මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.

    කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..

    හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
    උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.

    (kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)
    Some girls are like this. Dont rush start slowly. Once they start you wont be able to control 😁
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    kiriye inna ewun thama school yanawa kiyala hithan uba apita athal denawa ehema newei ne ban.

    oya kella ohoma katha kiyanawa kiyanne ubawa gonata andala ban.

    awulak ne wediya hithata ganne nethuwa karapan, nethnam uba methane apahu wena depression thread ekak dagena ei kella dala giya hitha hadaganna upades illala
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.

    කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..

    හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
    උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.

    (kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)
    kesel kadan model ekak wage.......... kadekin kema kanna giya wage tiyey ubata. kiyana kiyana eka denawa misak kisima aluth dewal nethiwa tiyey
     
    • Like
    Reactions: boot_boy

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    මගේ වයිෆ්ව මතක්වුනා.🥰🥰
    අද්‍යාපනයට අමතර වල් වැඩ සැට් එකම
    ඔක්කොම මුල ඉඳලා උගන්නලා ගන්න වුනා.😂😂🤣
    ඔහොම කෙල්ලෝ ඉන්නවා බං. හරි එකක් හම්බෙන්න පිං කරන්න ඕන.
    පොඩි කාලේ ඉඳන් මෝල් අමාරුව ඉහට ගහලා තිබුනොත් ගොඩක් වෙලාවට ගන්න සංසාරයක් නෑ.

    බහුතරයක් කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ගැන හිතං ඉන්නේ වැල බලලා ඔලුවේ මවං ඉන්න ඇඟිලි ගහන, ආප්ප ගහන, අරවා මේවා ඔබාගන්න කෙල්ලෝ විදියට. උන්ට මෙහෙම දේවල් හිතාගන්න බෑ. කිව්වත් අදහගන්නත් බෑ.