මගේ අලුත් කෙල්ල ගැන ප්‍රස්නයක් යාලුවනේ

පුරවැසියා

Well-known member
  • Mar 4, 2012
    2,032
    4,638
    113
    කන ඒවා පුකෙන් යනවද කියලා අහපන් ටිකක්
    ඒකත් නොදැන රෙද්ද අස්සෙම බේරෙනවද දන්නෙ නැහැනෙ
     

    Pissu kanna

    Well-known member
  • Nov 10, 2020
    911
    688
    93
    අඩෝ මට ඔහොම කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් සෙට් උනා. එකියක් මගේ පරණ යාලුවෙක්ගෙ කෑල්ල, උන් affair එක නවත්තල දාල ඉද්දි මට කොරෝන කාලේ චැට් වලට සෙට් වෙලා එළිවෙනකල් දෙන්නත් එක්ක ඇහැරගෙන sex ගැන පාඩන් කියා දිදී හිටියේ. අන්තිමේ එලි වෙනකන් video call අරගන්න තරමට දුරදිග ගියා.. වැල සයිට් වල video පෙන්නුවා ( educational ටයිප් ඒවා විතරයි පෙන්නුවේ අනික්වා බලන්න එපා කිව්වා මන්) ඒකි වැල බලල ඉවර වෙනකල් මන් මුණ දිහා බලන් ඉන්නවා.. කැරිම ආතල් එකක් ගත්තේ. පයිය පුපුරු ගහනවා ඒකිගෙන් call එකක් එනවා දකිද්දීත්. අන්තිමේ කොහොම හරි මට නොකියන දෙයක් නැති ගානට ඒකිව හදාගත්ත. ඕන වෙලාවක ඇහුවොත් ඇදන් ඉන්න යට එකේ පාටේ ඉදන් ඕන විදියේ පොටෝ එකක් උනත් ගෙන්න ගත්තැකි. ඒකිට සාමාන්‍ය දැනීම හෙන අඩුයි. මිනිහෙක්ට කියන්න ඕන දේවල් මොනාද නැත්තේ මොනාද කියල තේරෙන්නේ නෑ... ඒකෙන් උපරිම වාසි ගත්ත. මොකක්හරි දෙයක් කියන්න ආදි මදි කරනවා වගේ නං මන් එතකොට කියන්නේ ඔයා මට අච්චර personal දේවල් කියල මේ පොඩි දෙය කියන්න බැරිවෙන්න විදියක් නෑනේ කියල... කෙල්ලගේ දින චර්යාවේ ඉදන් ඇගේ මිලි මීටරයක් ගානේ කොල්ල දන්නවා ඉතින් දැන්... පොඩි හරි චාන්ස් එකක් ආපුවම එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගන්න ඕනේ මචන්ලා ආයේ පසුතැවෙන්න ඉඩ තියන්න එපා. 😊

    උබ ඉතින් සිරා කරන කෙල්ල නං ඉතින් හෙමිට හිතල බලල කල්පනාවෙන් ගේම ගහපන්... එහෙම කිව්වේ මොකුත් නෙමෙයි කෙල්ල ඔය දේවල් මේ වෙනකල් නොදැන ඉන්න මොකක් හරි හේතුවක් තියෙන්න එපැයි.. :yes: මේකිගේ නං හේතුව සාමාන්‍ය දැනීම නෑ.. නෑ කියන්නේ බින්දුවයි...නිල් ....සමාජෙට ගිහිල්ල නෑ එක එක හේතු හන්ද... නෑදැයෝ වැඩිය නෑ.. ඉන්න උන්ට ළමයි නෑ.. පොඩි එකෙක්ව වඩා ගන්නවත් දන්නේ නෑ අඩුම තරමේ.. කොටින්ම කියනවා නං පිරිමි උන්ට තියෙන්නේ උන්ගේ වගේ පොරෝ පාරක් නෙමේ වෙන සීන් එකක්‌ කියන එකත් මන් තමා තේරුම් බේරුම් කරලා දුන්නේ. (ඉස්කෝලේ උගන්නද්දී වැරදි විදියට ඉගෙනගෙන, යාලුවෙක් වත් ඉදල නෑ හරියට ඒවා කතා කරලා අහගන්න) ඒ වගේ එකියක් කවද හරි marry කරලා ළමයි හදල අම්මෙක් වෙනවා කියද්දී මට නිකන් හොල්මන් වගේ :baffled: හිතාගන්න බෑ කොහොම කරයිද කියල.. කොටින්ම මට ගෑනු සරීරෙ දැනුමක් තියෙනවා ඒකිට වඩා.. pregnacy කාලේ ගැන, ශරීර සෞක්‍ය ගැන, සමාජේ ගැන, මිනිස්සු ගැන (ඒකි මට වැඩිය අවුරුදු 2කට කිට්ටුවෙන්න වැඩිමල්) දැන් 28යි ඒකිට.. හිතපන්කෝ ඉතින් තත්වේ. 🤷‍♂️

    ඇත්තම කතාව මේකයි මචන්, එකී මෙලෝ මලදානයක් දනන් හිටියේ නැතත් කමක් නෑ , උබ බලන්න ඕනේ කෙල්ල උබ දෙන අලුත් දැනුමට react කරන විදිය. ඒකිට ඒ දේවල් දිරවගන්න පුලුවන්ද කියන එක (ටිකක් කල් යනවා ඈ ඒකට) ඒකිව බැන්දොත් අනාගතේ balance කරන යන්න පුලුවන්ද කියන එක.
     

    Pissu kanna

    Well-known member
  • Nov 10, 2020
    911
    688
    93
    දෙවෙනි එකී ඊට හපන්, ඒකිව සෙට් උනේ බිස්නස් වැඩක් කතා කරන්න යද්දී. ගොඩ කලෙක ඉදන් ෆිට් වෙලා හිටියේ එක පාරට අවුල් ගිහින් වගේ සීන් එකක් වෙලා හොයල බලද්දී තමයි දැනගත්තේ අපේ කැම්පස් එකේම කොල්ලෙක් මන් වගේම බිස්නස් මාර්ගයෙන් ඒකිව අදුරගෙන ආදරෙයි කියල ඒකිව රවට්ටලා රූම් ඇදල (පෙට්ටි කඩල නෑ උට පව් කියල හිතිලා) උදේ 8 විතර ඉදන් හවස 4 වෙනකල් වගේ රූම් එකේ ඉදන් ආතල් සේරම අරන් ආයේ beach පවා එක්කන් ගිහින් එතනත් කෙල්ල මෝල් කරලා බස් හෝල්ට් එකේ තනිකරලා දාල ඇවිල්ල. එතකොටලු මේකිට තේරිලා තියෙන්නේ මූ බොරුවක් කරලා තියෙන්නේ කියල... 😂

    කොල්ලව එදා තමයි පලවෙනි පාරට හම්බෙන්න ඇවිල්ල තියෙන්නෙ. මුලින්ම phone එකෙන් කතා කරලත් සතියක් නෑ .. කොහොමද ආතල් එක.. කෙල්ලව රූම් අදින්න ඩයල් එක කියල තියෙන්නේ කලින් දවසේ නයිට් එකක් කරලා ඉන්නේ wash එකක් වත් දාගන්න උනේ නෑ. ඉක්මනට දත්ටික මැදල වොෂ් එකක් දාගෙන හෙමීට කොහේ හරි යන් කියල.

    කැරිම වැඩේ කියන්නේ මෙකිගෙන් ID එක ඉල්ලලා රූම් එකේ උන්ට දෙද්දී, කාමරේ යතුර ලොක් කරලා උගේ සාක්කුවට දාගද්දී, ගවුම ගලෝල ඒකිටත් වොෂ් එකක් දාන් එන්න කියල ටවල් එක පිටින් ඒකි එද්දී අරූ අතේ පාර ගගහ රෙඩී වෙලා ඉද්දි, තනේ මිරික මිරික තොල් රතු වෙනකල් තොල දාද්දි, කිම්බෙ මයිල් කැලේ මැදින් ලෙවකාල කරලා, පයිය අරන් කටේ ඔබන්න හදල ගත්තේනැති තැන තන් දෙක මැද්දේ අතුල්ලලා බඩු ලෝඩ් එකක් යවල ඒ ඔක්කොමත් කරලත් මේකි හිතල තියෙන්නේ ඒකිට ආදරේට මේවා කරන්නේ කියල... ඒකී කියනවා මට ආදරේටනේ අයියේ එයා මේවා කලේ මන් ඉතින් නිකන් කරන්න දීල හිටිය කොහොමත් ලබන මාසේ මාව බදිනව කියල මෙයා කියලනේ තියෙන්නේ කියල.. හිතපන්කෝ මහා රෑ කෙල්ලෙක් ඔය වගේ කතාවක් කියද්දී තියෙන ආතල් එක..

    කොහොම හරි මේකිට අවුල් ගිහින් තියෙන්නේ මෙන්සස් දවස් 6ක් 7ක් විතර පහුවෙද්දී.. අරූ කොහොමත් එදායින් පස්සේ කතාවක් නෑ. මේකිගේ දුක අහන්න උනේ මට තමා ඉතින්.. කොහොම හරි මන් පොඩ්ඩක් වෙච්චි දේ ගැන ඇහුවම මේකි හැමදෙයක්ම indetail දශමෙන් දශමේ video call එකක් අරන් පැය 4ක් විතර තිස්සේ කිව්වා.. ආයේ මට අහන්න දෙයක් නෑ ඉතින් සේරම මන් ලග ඉදන් බලන් හිටිය වගේ තේරෙන්න කිව්වා... හම්මේ ඉතින් සැප.. පයිය දෙදරනවා..
    බලපන් ඉතින් ගෑණුන්ගේ සමාජේ ගැන තියෙන නොදැනුවත්කමින් ප්‍රයෝජන ගන්න හැටි මිනිස්සු...
     
    • Sad
    • Haha
    Reactions: blackheart and Erzo

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,119
    113
    Porn balanne nati kello innawa a unata athe gahanne nati kello naha. Pattapal boru
     

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    අඩෝ මට ඔහොම කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් සෙට් උනා. එකියක් මගේ පරණ යාලුවෙක්ගෙ කෑල්ල, උන් affair එක නවත්තල දාල ඉද්දි මට කොරෝන කාලේ චැට් වලට සෙට් වෙලා එළිවෙනකල් දෙන්නත් එක්ක ඇහැරගෙන sex ගැන පාඩන් කියා දිදී හිටියේ. අන්තිමේ එලි වෙනකන් video call අරගන්න තරමට දුරදිග ගියා.. වැල සයිට් වල video පෙන්නුවා ( educational ටයිප් ඒවා විතරයි පෙන්නුවේ අනික්වා බලන්න එපා කිව්වා මන්) ඒකි වැල බලල ඉවර වෙනකල් මන් මුණ දිහා බලන් ඉන්නවා.. කැරිම ආතල් එකක් ගත්තේ. පයිය පුපුරු ගහනවා ඒකිගෙන් call එකක් එනවා දකිද්දීත්. අන්තිමේ කොහොම හරි මට නොකියන දෙයක් නැති ගානට ඒකිව හදාගත්ත. ඕන වෙලාවක ඇහුවොත් ඇදන් ඉන්න යට එකේ පාටේ ඉදන් ඕන විදියේ පොටෝ එකක් උනත් ගෙන්න ගත්තැකි. ඒකිට සාමාන්‍ය දැනීම හෙන අඩුයි. මිනිහෙක්ට කියන්න ඕන දේවල් මොනාද නැත්තේ මොනාද කියල තේරෙන්නේ නෑ... ඒකෙන් උපරිම වාසි ගත්ත. මොකක්හරි දෙයක් කියන්න ආදි මදි කරනවා වගේ නං මන් එතකොට කියන්නේ ඔයා මට අච්චර personal දේවල් කියල මේ පොඩි දෙය කියන්න බැරිවෙන්න විදියක් නෑනේ කියල... කෙල්ලගේ දින චර්යාවේ ඉදන් ඇගේ මිලි මීටරයක් ගානේ කොල්ල දන්නවා ඉතින් දැන්... පොඩි හරි චාන්ස් එකක් ආපුවම එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගන්න ඕනේ මචන්ලා ආයේ පසුතැවෙන්න ඉඩ තියන්න එපා. 😊

    උබ ඉතින් සිරා කරන කෙල්ල නං ඉතින් හෙමිට හිතල බලල කල්පනාවෙන් ගේම ගහපන්... එහෙම කිව්වේ මොකුත් නෙමෙයි කෙල්ල ඔය දේවල් මේ වෙනකල් නොදැන ඉන්න මොකක් හරි හේතුවක් තියෙන්න එපැයි.. :yes: මේකිගේ නං හේතුව සාමාන්‍ය දැනීම නෑ.. නෑ කියන්නේ බින්දුවයි...නිල් ....සමාජෙට ගිහිල්ල නෑ එක එක හේතු හන්ද... නෑදැයෝ වැඩිය නෑ.. ඉන්න උන්ට ළමයි නෑ.. පොඩි එකෙක්ව වඩා ගන්නවත් දන්නේ නෑ අඩුම තරමේ.. කොටින්ම කියනවා නං පිරිමි උන්ට තියෙන්නේ උන්ගේ වගේ පොරෝ පාරක් නෙමේ වෙන සීන් එකක්‌ කියන එකත් මන් තමා තේරුම් බේරුම් කරලා දුන්නේ. (ඉස්කෝලේ උගන්නද්දී වැරදි විදියට ඉගෙනගෙන, යාලුවෙක් වත් ඉදල නෑ හරියට ඒවා කතා කරලා අහගන්න) ඒ වගේ එකියක් කවද හරි marry කරලා ළමයි හදල අම්මෙක් වෙනවා කියද්දී මට නිකන් හොල්මන් වගේ :baffled: හිතාගන්න බෑ කොහොම කරයිද කියල.. කොටින්ම මට ගෑනු සරීරෙ දැනුමක් තියෙනවා ඒකිට වඩා.. pregnacy කාලේ ගැන, ශරීර සෞක්‍ය ගැන, සමාජේ ගැන, මිනිස්සු ගැන (ඒකි මට වැඩිය අවුරුදු 2කට කිට්ටුවෙන්න වැඩිමල්) දැන් 28යි ඒකිට.. හිතපන්කෝ ඉතින් තත්වේ. 🤷‍♂️

    ඇත්තම කතාව මේකයි මචන්, එකී මෙලෝ මලදානයක් දනන් හිටියේ නැතත් කමක් නෑ , උබ බලන්න ඕනේ කෙල්ල උබ දෙන අලුත් දැනුමට react කරන විදිය. ඒකිට ඒ දේවල් දිරවගන්න පුලුවන්ද කියන එක (ටිකක් කල් යනවා ඈ ඒකට) ඒකිව බැන්දොත් අනාගතේ balance කරන යන්න පුලුවන්ද කියන එක.

    දෙවෙනි එකී ඊට හපන්, ඒකිව සෙට් උනේ බිස්නස් වැඩක් කතා කරන්න යද්දී. ගොඩ කලෙක ඉදන් ෆිට් වෙලා හිටියේ එක පාරට අවුල් ගිහින් වගේ සීන් එකක් වෙලා හොයල බලද්දී තමයි දැනගත්තේ අපේ කැම්පස් එකේම කොල්ලෙක් මන් වගේම බිස්නස් මාර්ගයෙන් ඒකිව අදුරගෙන ආදරෙයි කියල ඒකිව රවට්ටලා රූම් ඇදල (පෙට්ටි කඩල නෑ උට පව් කියල හිතිලා) උදේ 8 විතර ඉදන් හවස 4 වෙනකල් වගේ රූම් එකේ ඉදන් ආතල් සේරම අරන් ආයේ beach පවා එක්කන් ගිහින් එතනත් කෙල්ල මෝල් කරලා බස් හෝල්ට් එකේ තනිකරලා දාල ඇවිල්ල. එතකොටලු මේකිට තේරිලා තියෙන්නේ මූ බොරුවක් කරලා තියෙන්නේ කියල... 😂

    කොල්ලව එදා තමයි පලවෙනි පාරට හම්බෙන්න ඇවිල්ල තියෙන්නෙ. මුලින්ම phone එකෙන් කතා කරලත් සතියක් නෑ .. කොහොමද ආතල් එක.. කෙල්ලව රූම් අදින්න ඩයල් එක කියල තියෙන්නේ කලින් දවසේ නයිට් එකක් කරලා ඉන්නේ wash එකක් වත් දාගන්න උනේ නෑ. ඉක්මනට දත්ටික මැදල වොෂ් එකක් දාගෙන හෙමීට කොහේ හරි යන් කියල.

    කැරිම වැඩේ කියන්නේ මෙකිගෙන් ID එක ඉල්ලලා රූම් එකේ උන්ට දෙද්දී, කාමරේ යතුර ලොක් කරලා උගේ සාක්කුවට දාගද්දී, ගවුම ගලෝල ඒකිටත් වොෂ් එකක් දාන් එන්න කියල ටවල් එක පිටින් ඒකි එද්දී අරූ අතේ පාර ගගහ රෙඩී වෙලා ඉද්දි, තනේ මිරික මිරික තොල් රතු වෙනකල් තොල දාද්දි, කිම්බෙ මයිල් කැලේ මැදින් ලෙවකාල කරලා, පයිය අරන් කටේ ඔබන්න හදල ගත්තේනැති තැන තන් දෙක මැද්දේ අතුල්ලලා බඩු ලෝඩ් එකක් යවල ඒ ඔක්කොමත් කරලත් මේකි හිතල තියෙන්නේ ඒකිට ආදරේට මේවා කරන්නේ කියල... ඒකී කියනවා මට ආදරේටනේ අයියේ එයා මේවා කලේ මන් ඉතින් නිකන් කරන්න දීල හිටිය කොහොමත් ලබන මාසේ මාව බදිනව කියල මෙයා කියලනේ තියෙන්නේ කියල.. හිතපන්කෝ මහා රෑ කෙල්ලෙක් ඔය වගේ කතාවක් කියද්දී තියෙන ආතල් එක..

    කොහොම හරි මේකිට අවුල් ගිහින් තියෙන්නේ මෙන්සස් දවස් 6ක් 7ක් විතර පහුවෙද්දී.. අරූ කොහොමත් එදායින් පස්සේ කතාවක් නෑ. මේකිගේ දුක අහන්න උනේ මට තමා ඉතින්.. කොහොම හරි මන් පොඩ්ඩක් වෙච්චි දේ ගැන ඇහුවම මේකි හැමදෙයක්ම indetail දශමෙන් දශමේ video call එකක් අරන් පැය 4ක් විතර තිස්සේ කිව්වා.. ආයේ මට අහන්න දෙයක් නෑ ඉතින් සේරම මන් ලග ඉදන් බලන් හිටිය වගේ තේරෙන්න කිව්වා... හම්මේ ඉතින් සැප.. පයිය දෙදරනවා..
    බලපන් ඉතින් ගෑණුන්ගේ සමාජේ ගැන තියෙන නොදැනුවත්කමින් ප්‍රයෝජන ගන්න හැටි මිනිස්සු...

    Karma is bitch :baffled::(
     

    KawudaOiBoy

    Well-known member
  • Apr 27, 2017
    347
    292
    63
    මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.

    කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..

    හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
    උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.

    (kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)
    hane ammee bn umba wage harakek. yako.. kellek masturbate karanawa kiyana eka nodana inna wath virginity gana nodana innawath widihak naha e kath awurudu 25k wela. ohoma yamuko.. machan, poddak prawesamen. 3 months kiyanne kellek poddak hari thamange true self eka gana kiyanawa. ochchara drama danawa kiyanne umbawa alle natawanna puluwan kiyala danagena. kawuruwath thama thamange 3rd person pennanne naha wena kenek ta. habai o ka too much.