ohoma un innawa. hemita kiyala diyan. ethakota hari. 


sorry mchn.උබේ ත්රෙඩ් එක හින්ද කලින් කෙල්ලව් මතක් වුනා මට![]()
බලපන් හුත්ත ඉතින් දැන් ඉදන් අද දවසම මුස්පේන්තුයිනෙ![]()


wimarshanaya karanna giye ne. Marry karanakan wimarshanaya karanna denna be kiwaneuba ithin wimarshanya kare nadda
mn uni eke anith kello gena danne ne mchn.Oya uni eke oya kella hera anik okkoma kello mastutbrate karanawada? Unkettu welada godak?
Dan uba mastutbrate kiyala dunna nisa heta kiyayi eyath kala verginity loss una kiyala
මේක නම් ඇත්ත බන්.මටත් සෙට් උනා යුනි එකෙන් මේ වගෙම කෙල්ලෙක්.එයාටත් එහෙම දැනුමක් නෑ වගෙම ෆස්ට් අෆෙයාර් එක(ඒකට හේතුව ඒයා යුනි එන්න කලින් ටිකක් රූපෙන් අඩුයි සහ කලුයි ටිකක්.ඒත් යුනි ඇවිත් ටික කාලයක් ගියාට පස්සෙ ලස්සන උනා පැහැපත් උනා.ඒක නිස කවුරුත් සෙට් වෙලා නෑ එයාට ඕන වෙලත් නෑ)එයත් ඔය සෙක්ස් ගැන වැඩි දැනුමක් නෑ ඒත් බේසික් ටික කියලා දුන්න.ඇත්තටම එහෙම කෙල්ලො ඉන්නව බන් එහෙන් මෙහෙන් අපි නොහිතුවට.මමත් ඔය porn,masterbate කියලා දෙන්න ගියේ නෑ මොක්ද masturbate කරලා porn බලලා ඒවගෙ තියන දඩාර සයිස් ඒවා ඕන උනොත් අපිට හුලන් තමා.danne naththan kellata porn balanna, masturbate karanna kiyala denna epa yako.. ethakota sapa ganna umbawama ona wenne naha..
(kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)
