මේකයි යාලුවනේ සිද්දිය. ලගදි කෙල්ලෙක් සෙට් උනා මට. අපි දෙන්නා සෙට් වෙලා මාස 3ක් වගේ ඇති දැනට. කෙල්ලටයි මටයි වයස 25 යි. කෙල්ල ටිකක් අමුතු චරිතයක් වගේ. උබල අපි කැමතියිනේ ඉතින් කෙල්ල එක්ක sex ගැන කතා කරන්න. ඔන්න මාත් ඉතින් කතාවට බැස්සා.
කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..
හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.
(kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)
කෙල්ල නම් කවදාවත් පෝන් එහෙම බලලා නෑ කිවා.. මාත් ඉතින් හා අවුලක් නෑනේ ඉතින් කෙල්ලොනේ කියලා හිත හදා ගත්තා.ඔහොම යද්දී කිවා එයා කවදාවත් masturbate කරලා නෑ කියලා. වයස 25 k වෙලත් masturbate නොකරන කෙල්ලො ඉන්නවද යාලුවනේ. අන්තිමට මන් කියලා දුන්නා කෙල්ලො masturbate කරන හැටි. ආහ් එහෙමද කරන්නේ කියලා කිවා එයා. ඒකෙන් නම් තේරුනේ ඇත්තටම කවදාවත් masturbate කරේ නෑ කියපු එක ඇත්ත වගේ මචන්ලා..
හොදම කතාව ඕක නෙවෙයි. virginity එක කතා කරද්දී කෙල්ල කීවනේ එයා වර්ජින්ද කියලා එයාවත් දන්නේ නෑ කියලා. මගෙන් අහනවා එහෙම first intercourse එකේ නැතුව එහෙම වර්ජින්ද කියලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා..අනේ මන්දා මචන්ලා මට මොනා කරන්නද කියලා හිතගන්න බෑ. උබලා කියයි දැන් කෙල්ල virginity එක ගැන ඔහොම කියන්නේ කලින් කඩාගෙන ඇති කියලා. එහෙම නෑ මචන්ලා. කෙල්ලගේ first affair එක මේ. කෙල්ලත් අපේ uni එකේම හින්දා මන් කාලෙක ඉදන් මේ කෙල්ලව දැන ගෙන හිටියේ. එහෙම වෙන affairs එහෙමත් තිබ්බෙ නෑ මචන්ලා.
උපදෙසක් දෙන්නකෝ මට උබලගේ ජීවිත අත්දැකීම එක්ක. මට හිතා ගන්න බෑ මචන්ලා.
(kellage photo illanna epaa machanlaa. anika mn skole yana wayase ekek kiyalaa arthel dennath epaa. mata wayasa 25i.)
