මගේ ලැප් එක ආවෝ..../හෙල්ප් එකක් ඕනා

3rdEye

Member
Mar 21, 2014
4,465
401
0
අර asus එක ගන්න බලනකොට මේක දැක්කේ.:lol:
තර්ඩ් ගොඩක් දැම්ම එක එක ලැප්ස් ගැන අහලා අන්තිමට දැක්කෙවත් නැති එකක් දැක්කා
මේක දැම්මෙත් ගන්න උන්ට දැන ගන්නයි අනිත් එක උබල බලයි ත්ර්ඩ්ස් දැම්ම විතරයි ගත්තේ නැ කියලා:baffled::dull:
games ටිකක් order කලා සදුදා වෙනකම් ඉන්න වෙනවා :(

උබ දාපු එක හොද තමා..මාත් ගිය මාසේ ගත්ත ලැප් එකට කලින් තෙඩ් එකක් දැම්මා..ෆොටෝ දැම්මේ නැහැ ගත්තම..

එළකිරියේ lap price දාන්න බැරි කුකුලේක් තාම බැන බැන යනවා :dull::dull:

අපි වගේ අනාත කුකුල්ලෝ ලැප් ගන්නේ නැහැ ත්‍රෙඩ් දානවා විතරයිලු :rofl::rofl:
 

BlueBat

Member
Aug 14, 2011
15,181
1,092
0
Win 10 වලට උප්දට් කලොත්? :nerd:

update kaloth factory reset eken apahu original windows walata enne. :growl: win 10 active wenne mother board mac address ekata. hard eka giyath aluthen hard ekak demmath active. win 10 dala licence backup karapan.
 

Mozilla

Well-known member
  • තටමල තටමලා මේකද බං ගත්තේ :lol:

    ela ela

    chicken_square_egg_BLOG.gif

    ඇයි මදිදී?කියපන් ඉක්මනට මාරු කරන්නම් :rofl:

    උබ දාපු එක හොද තමා..මාත් ගිය මාසේ ගත්ත ලැප් එකට කලින් තෙඩ් එකක් දැම්මා..ෆොටෝ දැම්මේ නැහැ ගත්තම..

    එළකිරියේ lap price දාන්න බැරි කුකුලේක් තාම බැන බැන යනවා :dull::dull:

    අපි වගේ අනාත කුකුල්ලෝ ලැප් ගන්නේ නැහැ ත්‍රෙඩ් දානවා විතරයිලු :rofl::rofl:


    මන් කලින් ලැප් එක මොකුත් හදිස්සියට හොයන්නේ බලන්නේ නැතුව ගිහින් ගත්තා.අපෝ එපා උන බන්..ඒ නිසා මේක මන් මාසෙකට වැඩිය හොයලා හොයලා ගත්තේ :baffled:

    update kaloth factory reset eken apahu original windows walata enne. :growl: win 10 active wenne mother board mac address ekata. hard eka giyath aluthen hard ekak demmath active. win 10 dala licence backup karapan.

    එතකොට දැන් උබ කියන්නේ මේක 10 වලට Update කරන්න කියලද?
     

    L-Smoker

    Member
    අද ආවේ බන්..තාම බැලුවේ නැ
    කොහොමත් මේකේ වැඩි වෙලා තියාගන්න බැ
    පැය 2-3ක් වගේ තමයි
    ගේම් ගහන්න පුලුවන්ද පැය 2ක්?
    අඩෝ එළනේ මචන්
    බැටරි එක්ස්ටෙන්ඩර් එකක් ගනින්

     

    .amda

    Well-known member
  • Jun 13, 2012
    11,079
    866
    113
    Colombo
    ai ban asus rog thiyenne gaming walata

    gana tikaka wadi unata masi ekata wala asus eka goda kayal use karanna puluwane ne ekai ahuwe :dull:


    ගණන් වැඩියි යකෝ ඕවා
    MSI කියන්නෙත් බ්‍රෑන්ඩ් එකක්

    :rofl::rofl::rofl::rofl: