ado ganan neda amzon eke
toiya Well-known member Jan 8, 2007 13,184 4,589 113 පොන්සි ආණ්ඩුව Feb 12, 2016 #141 ado ganan neda amzon eke
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,384 1 101,269 113 34 Kalutara Mar 31, 2016 #142 මේ ලැප් එක redline එකේ ලක්ෂ 3ක් උබට ගිහින් තියෙන්නේ ඔක්කොම 1,55යි. ලාබයිනේ.. එත් වොරන්ටි ක්ලෙම් කරන්නේ කොහොමද?
මේ ලැප් එක redline එකේ ලක්ෂ 3ක් උබට ගිහින් තියෙන්නේ ඔක්කොම 1,55යි. ලාබයිනේ.. එත් වොරන්ටි ක්ලෙම් කරන්නේ කොහොමද?
Mozilla Well-known member Oct 16, 2007 15,845 815 113 අනුන්ගේ ඒවා ඇයි න Apr 1, 2016 #143 qwee123 said: Nice Machan Bump wela Thiyana hinda Thread eka dakke Kohomda Lap eka?Hondai ne? MSI wala reviews Hondai sahenna mageth ekak ganna idea ekak thiyanwa Click to expand... සැහෙන්න හොදයි බං.ඌලීඞ් fans අරවා මෙව්වා මොකුත් ඕනි නැ දැනටනම් උපරිමයි toiya said: ado ganan neda amzon eke Click to expand... එහෙම නැ බං මේකේ එක එක deal යනවා එතකොට ගන්න ඕන Heshan Daminda said: මේ ලැප් එක redline එකේ ලක්ෂ 3ක් උබට ගිහින් තියෙන්නේ ඔක්කොම 1,55යි. ලාබයිනේ.. එත් වොරන්ටි ක්ලෙම් කරන්නේ කොහොමද? Click to expand... 2 yrs warranty බං 1-2 yrs International අනිත් එක මං බඩුවක් ගන්නකොට ඕනවට වැඩිය හිතන්නේ නැ බං Last edited: Apr 1, 2016
qwee123 said: Nice Machan Bump wela Thiyana hinda Thread eka dakke Kohomda Lap eka?Hondai ne? MSI wala reviews Hondai sahenna mageth ekak ganna idea ekak thiyanwa Click to expand... සැහෙන්න හොදයි බං.ඌලීඞ් fans අරවා මෙව්වා මොකුත් ඕනි නැ දැනටනම් උපරිමයි toiya said: ado ganan neda amzon eke Click to expand... එහෙම නැ බං මේකේ එක එක deal යනවා එතකොට ගන්න ඕන Heshan Daminda said: මේ ලැප් එක redline එකේ ලක්ෂ 3ක් උබට ගිහින් තියෙන්නේ ඔක්කොම 1,55යි. ලාබයිනේ.. එත් වොරන්ටි ක්ලෙම් කරන්නේ කොහොමද? Click to expand... 2 yrs warranty බං 1-2 yrs International අනිත් එක මං බඩුවක් ගන්නකොට ඕනවට වැඩිය හිතන්නේ නැ බං