මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

pasansnoop

Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    [FONT=&quot]මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ [/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]මම අද MC පැත්තේ ගියා හැම තැනම C[/FONT]ouple[FONT=&quot] බන් ලස්සන කෙල්ලොන්ට චාටර් කොල්ලෝ හිටියා බන් මම එ කොල්ල්න්ට අපහස කරනවා නෙවෙයි බන් එත් සමහර කොල්ලෝ රස්තියාදු කාරයෝ වගේ එත් ඉන්නේ මල් වගේ ලස්සන කොල්ලෝ මම handsome smart කොල්ලෙක් කියනවා නෙවෙයි බන් එත් මට ඉට වඩා පොඩ්ඩක් හරි පෙනුමක් තියෙනවා රස්තියාදු නම් නැ මගේ ගාව එත් සමහාර C[/FONT]oup[FONT=&quot] හැසිරුනේ සබ්ය විදියටත් නෙවෙයි මට මේවා දකිනකොට ජිවිතෙත් එපා වෙනවා බන් මම කෙල්ලක් හොයන්නේ room ගානේ එකක් යන්න නෙවෙයි මචංලා මමත් ආසයි ආදරය කරන්න මම කෙට්ටු කෙනෙක් එකද කෙල්ලෝ කැමති නැත්තේ මට උස 5.5 වගේ අවුරුදු 23 වෙනවා එත් ජිවිතෙට කෙල්ලෙක් එකක් කතා කරාලා නැ බන්[/FONT]

    [FONT=&quot]මට මේවා කියනන් වෙන කවුරුත් නැ යාලුවනේ එකයි එලකිරි එකේ හොද කොල්ලෝ සෙට් එකක් ඉන්න නිසා මේකේ දැම්මේ ජිවිතේ එපා උනා වගේ බන් මට දැන් C[/FONT]ouple[FONT=&quot] දකිද්දී මට එන්නේ ඉරිසියාවකුයි තාරහකුයි බන් [/FONT]

    meka dakkama matath dukai ban.. ube kalin thread walath mama comment kala..
    kello godak penuma gana balanne api hithana widiyata nemei ban.. katta kalu unath hoda strong penumak tiyanam eyala kamathiy.. mamath uba kiwwa wage kettui.. eth kettu kollantath sira kali innawa.. ee unge tiyana attitude eka saha talks nisa..
    ubata tama 23 nisa bayawenna epa.. mata 25y ..eth tama single.. mage yaluwoth keepa denekma innawa ban ehema.. eka ape labima tamai..
    eth uba kiyala tiyanawa neda uba tama kellek ekka katha karalawath naha kiyala? ekanam loku problem ekak bro mokada kello set wennanam kello ashraya karanna one..
    matanam kello keepa denekma innawa yaluwo widiyata.. kello ekka katha karala.. eyalage feelings adunagannakota tamai ubata kello gana terenne.. ewagema eyalatath uba gana hithenne..
    godak aya kiyanna wage baya nathiwa gihin kellekgen kamaththa ahapan kiyana kathawa nam mama wishwasa karanne naha.. mokada awurudu ganan masa ganan try karala kawadawath kamathi wenne nathi kello onetaram innawa..
    monawa unath ubata kello meet wenne nathnam private institute ekaka monawahari dekata class palayan.. uba colombo nam ACBT, ICBT wage giyoth patta kali set wei.. eth putha ee godak denak nikan make up walin powder babala una.. polawe paya gahala inna danne nathi aya tamai.. eka nisa hoda down to earth girl kenek hoya ganin..
    hadawathinma wish karanawa machan hoda kellek set wenna kiyala.. good luck :)
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    eka nam aththa :D

    anika okata ochchara desperate wenna onat nane
    :P
    uba a/l kale class ehema giye nedda...monawada e kale kare...a/l passe degree ekak karanna uni ehema patan gatte nedda?ewage tan wala tama ban kello set wenne....office wala ithin idala hitala set wenawa...usa mahata kettu ewa adala ne....atta kiyanna onene lesiyen kello daganna puluwan kale giya dan office eken hari nattan fb eken hari set karaganna....asa hitena girl kenek innawnaan nikan fb eke hi ekak wage msg ekak dala balanna...
    a/l kara ban e kala kello wisa gahala tibba na dan hodatama gahala thiynna ne thx machan commet ekata mama try karala balnnam
    කෙල්ලො ලැබෙන්නනම් පෙනුම පර්සනලටි ඇටිටියුඩ් හොඳට තියෙන්න ඕන:P

    විශේෂෙන්ම අපි උන්ගැන කෙයා කරනව කියලත් අඟවන්න ඕන. හොඳ කොල්ලෙක්ට තනියම ඉන්න කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න විනාඩි 10ක් ඇති. හැබැයි කෙල්ලො සෙට් වලට ෆේස් කරන්න හොඳ නැහැ.
    :cool::cool:
    kellak set wenna godak hendsome wenna onada ban
    apitath kello na bn :(
    :sorry:
    ලස්සන ඔනේ නෑ කෙල්ලෙක් දා ගන්න. බය නැතුව කොන්ද කෙලින් තියාගෙන කෙල්ලො එක්ක කතා කරපන් ලැජ්ජ වෙන්නෙ නැතුව. උබ හිතන තරම් අමාරු නෑ ඔය වැඩේ.
    ehamada ban reply eka dakkmat happy ekak awa thx a lot
    :yes::yes:

    කතාව+eye contacts ;);)
    :P
    penuma attitude owa mukuth adala ne ban....mage patta handsome yaluwo innawa kello set wenne ne...luck ekath tiyenna one...kello hambenne nethuwa kello daganna bene...mokak hari start karapan ekko honda kello inna course or degree ekak wage....wediya nice wenna epa and attention seeking wage inna epa...ehema wunama kello atract wenne ne....konda kelin tiyan minihek wage idapan mukuth care karanethi ekek wage (like a boss)...etakota marry karala inna genuth attarct wenawa...fb eke kello 30kata witara ada hi msg parak dapan ekak hari reply karai ne...;) nikan idala mukuth hambenne ne...
    hm ow ban godak atta thx machan me conmmet walata hita godak haduna thx a lot:yes::yes::yes::cool:
     

    rocat90

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    10,841
    1,392
    113
    love nokara hitapan me ekkk karala mara gemak dila hitha hada gaththe love ekk karanwa kiyanne lisideyak neme ,kellek takal karanwa kiyanneth lesi deyak neme ,try karapan kipyak itapasse hri yanwa owa ,eth mata wage dekata muhuna denna epa kiyala kiyanwa
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    umbata kellek hitiya nam therenne thanikada jeewithe kochchara hondai da kiyala.
    Boot ekak ehema kewa nam aye kellek diha balanne wath neti wei
    Onna ohe athal eke hitapan machan man wage :D
    එහෙම නැහැ බන්. හිත හයිය කොල්ලො කෙල්ලෙක් දාලා ගියාට සැලෙන්නෙ නැහැ. සැලුනත් තාවකාලිකයි .උගත් පාඩම් වලින් ආයෙ එහෙම නොවෙන්න වගබලාගන්නව.:rolleyes::P
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    meka dakkama matath dukai ban.. ube kalin thread walath mama comment kala..
    kello godak penuma gana balanne api hithana widiyata nemei ban.. katta kalu unath hoda strong penumak tiyanam eyala kamathiy.. mamath uba kiwwa wage kettui.. eth kettu kollantath sira kali innawa.. ee unge tiyana attitude eka saha talks nisa..
    ubata tama 23 nisa bayawenna epa.. mata 25y ..eth tama single.. mage yaluwoth keepa denekma innawa ban ehema.. eka ape labima tamai..
    eth uba kiyala tiyanawa neda uba tama kellek ekka katha karalawath naha kiyala? ekanam loku problem ekak bro mokada kello set wennanam kello ashraya karanna one..
    matanam kello keepa denekma innawa yaluwo widiyata.. kello ekka katha karala.. eyalage feelings adunagannakota tamai ubata kello gana terenne.. ewagema eyalatath uba gana hithenne..
    godak aya kiyanna wage baya nathiwa gihin kellekgen kamaththa ahapan kiyana kathawa nam mama wishwasa karanne naha.. mokada awurudu ganan masa ganan try karala kawadawath kamathi wenne nathi kello onetaram innawa..
    monawa unath ubata kello meet wenne nathnam private institute ekaka monawahari dekata class palayan.. uba colombo nam ACBT, ICBT wage giyoth patta kali set wei.. eth putha ee godak denak nikan make up walin powder babala una.. polawe paya gahala inna danne nathi aya tamai.. eka nisa hoda down to earth girl kenek hoya ganin..
    hadawathinma wish karanawa machan hoda kellek set wenna kiyala.. good luck :)

    :yes:
     

    rocat90

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    10,841
    1,392
    113
    එහෙම නැහැ බන්. හිත හයිය කොල්ලො කෙල්ලෙක් දාලා ගියාට සැලෙන්නෙ නැහැ. සැලුනත් තාවකාලිකයි .උගත් පාඩම් වලින් ආයෙ එහෙම නොවෙන්න වගබලාගන්නව.:rolleyes::P
    komisamawage :P:P:P:P:P:P
     

    heshanikal

    Active member
  • Feb 17, 2012
    583
    243
    43
    MC එක පැත්තේද උඹ කෙල්ලේ හොයන්නේ. එහේනමි ජිවිතේට හමිබවෙන්නේ නැ. හමිබුනත් බඩුවක් තමා. අනික මෙතන ත්‍රෙඩි දැමිමට කෙල්ලේ සෙටි වෙන්නේ නැ. පොඩිඩක් එළි පෙහේළි බැහැලා ලයින් පාරක් දාපන් ඩීසන් විදියට. ඔනි තරමි කෙල්ලෝ ඉන්නවා බං. මම අවුරැදු 3 ක් විතර මොකුත් නැතුව ඉදලා එක පාරටම බැස්සා. අල්ලගත්තා හොදම කෙල්ලෙක්. දැන් එළ. කරන වැඩේ ඩීසන් විදියට කරපං. අනිවා සෙටි වෙයි.
     

    Elakiri Bro

    Member
    Nov 27, 2013
    198
    9
    0
    ඔය සත්තු නැති එකම හොදයි බන්,බොරු නම් සෙට් කරගෙන බලපන්කෝ තියෙන දුක.
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    පෙනුම ඇටිටියුඩ් වගේ දේවල් තියෙන්න ඕන. මනුස්සයෙක්ව දැක්කම එන පලමු හැඟීම හරිම වැදගත් දෙයක්, අනික ඔය දෙකෙන් කෙනෙක් තමන් ගැන කොච්චර සැලකිලිමත්ද කියල පිට අයට පේනව. මොනවකලත් ඉතින් කවුරුත් කෙල්ලො ගෙදරට ගෙනැත් දෙන්නෙ නම් නැහැ. උනන්දුව තියෙන්න ඕන
    hm eka atta eta unnduwa tibbat kellk set wenna na ne ban
    machan mama kiyanna da? umba wadhagath widihata indapan! kello ekkath katha karapan wadagath widihata (umbata honda kellek oone neam baduwak nathuwa). habei oonewata wadaa ganan ganna epa! Kello inna eun oya inne! anna ee wage nikan nothing wage hitapan. habei indala hitala podi joke ekak daala inna gaanakata. balapan 1.5 months pass unama mokada wenne kiyala! fb firends la wei mulinma... ee lanagata chat karai... ee langata phone numbers ganna puluwan! then oky! :lol: :yes: habai umba wadagath widihata indapan! molee paawichchi karapan!
    hm mama nam wadagatama widhatama tami inna ban chater pork nam nawai kata karanna net hoda widhata
    Ah Lanka Puthraya. Kalisama galola balapan walla tibeda kiyala okkotama kalin. btw moko dan Lankaputhrayagen enne naththe?
    :confused::confused::confused::confused:mokk
    උස ඇති. ලංකාවේ කොල්ලෙක්ගේ Average උස අඩි 5 අගල් 4 1/2 යි. උබට කෙල්ලෙක් නැත්තේ ඒක නිසා නෙවෙයි Job/Money නැති නිසයි. ගොඩක් වෙලාවට කොල්ලෝ ආකර්ෂණය වෙන්න කෙල්ලගේ පෙනුමටයි, කෙල්ලෝ ආකර්ෂණය වෙන්නේ මුදල්, කීර්තිය වගේ තත්වයන් වලටයි. උබ හොද Job එකක් කරන ගමන් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න යන්න එතකොට ඕක අමාරු නෑ.

    A7A80Qd.png
    hm ekat atta thx ban reply ekata
    Try AND TRY one Day You Can Fly
    ela ban
    මාත් ඉස්සර කෙල්ලො නෑතිව නාහෙන් අඩ අඩ හිටියෙ
    මට පස්සෙ තෙරුන ආදරෙ කියන්නෙ බොරුවක් කියල
    එ කියන්නෙ අපි මෙ හිතාගෙන ඉන්නව වගෙ එකක් එතන නෑ
    එතන තියෙන්නෙ ගනු දෙනුවක්.
    පෙම්වතුන් පෙම්වතියන් අතර තියෙන ආදරෙ නෙමෙ අම්ම කෙනෙක් දරුවෙකුට කරන ආදරෙත් එහෙම තමයි
    මෙහෙම කිව්වම හුගාක් අය පොලු ඈරගෙන එනවා එ එයාලට තෙරෙන්නෙ නෑති නිසා නෙමෙයි
    හිරවෙලා තියෙන සිනි බොල ලොකෙ කඩා වෑටේ කියන බයට පිලිගන්න කෑමති නෑ

    උබට එක තෙරුම් නොගිය නිසා තමයි ඔක පිටිපස්සෙ ඔච්චර පන්නන්නෙ
    හොදට මතක තියගනින් කෙල්ලො එන්නෙ උබල හිතාගෙන ඉන්න පරම පවිත්‍ර ආදරෙට(එහෙම එකක් ඈත්ත්ටම නෑ )
    අනෙ පව් කියල නෙමෙ උන් බලපොරොත්තු වෙන යමක් අපෙ ලබෙන තුරා උන් ඉන්නව එව නැති වුන ගමන් යනව
    ඔක කෙල්ලොන්ට විතරක් නෙමෙ ගෙදර මිනිස්සුන්ටත් එකයි

    මෑච් එක දවසට උබව හම්බුනොත් තව කියල දෙන්නම්

    ඔය ටික අවබොද කරගත්තාම ජිවත් වෙන එක ලෙසි වෙනවා
    hm et hama dakinma atedakim ganna eka hodi ne:yes:
     

    @bamba

    Banned
    Nov 8, 2013
    169
    12
    0
    [FONT=&quot]මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ [/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]

    [FONT=&quot]මම අද MC පැත්තේ ගියා හැම තැනම C[/FONT]ouple[FONT=&quot] බන් ලස්සන කෙල්ලොන්ට චාටර් කොල්ලෝ හිටියා බන් මම එ කොල්ල්න්ට අපහස කරනවා නෙවෙයි බන් එත් සමහර කොල්ලෝ රස්තියාදු කාරයෝ වගේ එත් ඉන්නේ මල් වගේ ලස්සන කොල්ලෝ මම handsome smart කොල්ලෙක් කියනවා නෙවෙයි බන් එත් මට ඉට වඩා පොඩ්ඩක් හරි පෙනුමක් තියෙනවා රස්තියාදු නම් නැ මගේ ගාව එත් සමහාර C[/FONT]oup[FONT=&quot] හැසිරුනේ සබ්ය විදියටත් නෙවෙයි මට මේවා දකිනකොට ජිවිතෙත් එපා වෙනවා බන් මම කෙල්ලක් හොයන්නේ room ගානේ එකක් යන්න නෙවෙයි මචංලා මමත් ආසයි ආදරය කරන්න මම කෙට්ටු කෙනෙක් එකද කෙල්ලෝ කැමති නැත්තේ මට උස 5.5 වගේ අවුරුදු 23 වෙනවා එත් ජිවිතෙට කෙල්ලෙක් එකක් කතා කරාලා නැ බන්[/FONT]

    [FONT=&quot]මට මේවා කියනන් වෙන කවුරුත් නැ යාලුවනේ එකයි එලකිරි එකේ හොද කොල්ලෝ සෙට් එකක් ඉන්න නිසා මේකේ දැම්මේ ජිවිතේ එපා උනා වගේ බන් මට දැන් C[/FONT]ouple[FONT=&quot] දකිද්දී මට එන්නේ ඉරිසියාවකුයි තාරහකුයි බන් [/FONT]

    තෝ පොන්නයකේ නිසා
     

    san1020

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    3,496
    506
    113
    ලැප ඉදිරියේ
    1. උඹ අඳින පළදින විදිය තමන්ටම අවේනික එකක් තියා ගනින් , ලොකු ඇදුම් හිර ඇදුම් අදින්න එපා , hair cut දාලා දැක්කම ප්‍රිය මනාප විදියට ඉදපන් .
    2. Build your interpersonal skills ( කතා කරන එක , විහිළුවක් දෙකක් කරන එක )
    3. be friendly with her ( මුලින් ම අහන්න යන්න එපා ගොනා සේ , friend කෙනෙක් කර ගනින් , කෙල්ලට අපි කොයි වගේ කෙනෙක් ද කියලා අදුර ගන්න කාලයක් දියන් , ඊට පස්සේ ඊළඟ පියවර :D )
    4. හැම තිස්සෙම පස්සෙන් යන්නත් එපා . අපිට අපේ ජීවිතයක් තියෙනවා කියල පෙන්නන්නත් ඕනි . :cool:
    5. ටිකින් ටික කෙල්ලට ලං වෙයන් ( මම දන්නවා උබලා දැන් මොනාද හිතුවේ කියල මම කිව්වේ එයාගේ හිතට :love: ;) )
    6. Stand for her ( ආරක්ෂාව දියන් , හිතට සමීප උනාට පස්සේ හැබැයි , නැත්නම් උඹ මෝඩයා වෙනවා අනෙක් උන් ඉස්සරහා )
    7. එයා ඔයා කතා නොකරම ඔයාට කතා කරනවා නම් , ඔයා මොනාද කරන්නේ කියලා හොයලා බලනවා නම් , වැඩේ ටිකක් ගොඩ . :rolleyes:
    8. අහන්න කාලේ හරි කියලා හිතුනම අහපන් :cool: ( good luck )
    තව මග දේවල් ඇති කියන්න , මම දැන් මතක් වුන ඒවා කිව්වේ :D