මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

pawusi

Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    මුන් නහයින් අඩන හැටි දැක්කම මට සසර කලකිරෙනව:lol::lol: .ඇයි යකෝ තොපි ඔක්කොටම වඩා මම වැඩිමල් .තාමත් එක කෙල්ලෙක් කියල නෑ.මට නම් මෙලෝ ගානක් නෑ:lol:.
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    ganu nathi eka hondai bn :)
    :angry::P
    මුන් නහයින් අඩන හැටි දැක්කම මට සසර කලකිරෙනව:lol::lol: .ඇයි යකෝ තොපි ඔක්කොටම වඩා මම වැඩිමල් .තාමත් එක කෙල්ලෙක් කියල නෑ.මට නම් මෙලෝ ගානක් නෑ:lol:.
    naki unama khoamt na tamai:P:baffled:
     

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    ane ban okun naethi ekamayi hodha
    love kiyanne mokakda kiyala uba hariyata watahagena nae ban

    love eka gana mama neme hamudhuru kenek kiwwa kathawak me

    මම ආදරය කළා. ආදරය විශ්වාස කළා. ආදරය කරලා තේරිච්ච විදියට ආදරය කියන්නේ බොරුවක්. අපි කෙනෙක්. කැමැති වෙන්නේ ඒ කෙනාට තියෙන කැමැත්ත නිසා නෙවෙයි. අපි කෙනෙක්ගේ යම්කිසි දෙයකටනේ කැමැති වෙන්නේ. අනෙක් පාර්ශ්වයේ ගැහැනු ළමයට හෝ පිරිමි ළමයට කැමැති වෙන්නේ ඒ කෙනා තුළ තිබෙන ඒ කෙනා තුළ තියෙයි කියලා හිතන අපේ තුළ තිබෙන දෙයට අපි කැමැතියි. සමාජය හොඳයි කියලා සම්මත කරලා තියෙන දේවල්වලට. ඒ කැමැති දේවල් මම අනෙක් කෙනා තුළින් දැක්කොත්, අපේ හිතේ තියෙන රූපයට ඒ කෙනා ගැළපෙනවා නම් අපි ඒ කෙනාට කැමැති වෙනවා. ඒ නිසා අපි කැමැති වෙන්නේ ඒ කෙනාට නෙවෙයි. අපේ තියෙන දෙයට. ඒ කෙනා යම්කිසි අවස්ථාවක වෙනස් වුණොත් අපි හිතන දෙයට වඩා වෙනස්ම වැඩ කළොත් එහිදී අපි ඒ කෙනාව ප්රකතික්ෂේනප කරනවා. ඇත්තටම අපි බලාපොරොත්තු වෙන්නේ අපි තුළ තිබෙන දේ තෘප්තිමත් කරගන්න. ඒකට තමයි අපි ආදරය කියලා කියන්නේ. ඒ කියන්නේ අනේයාල්්න්යන බැඳීමක් නෙවෙයි ආත්මාර්ථය සපුරා ගැනීමට උත්සාහ දැරීමක්.

    මෙවා මම කියන එවා නෙමෙ එ හින්දාවත් බලපන්
    මෙකෙ ඉන්න සමහර ගොබ්බ පක්කුන්ට ඔව අහුවාම මාර අමරුයි
    එ එවුන් පිලිගන්න අකමැති ඇත්ත


    මම නම් දැන්ම තිරනය කරල ඉවරයි මම බදින්නෙන් නැ කියල
    උබටත් බැදපු දවසක ඔකෙ අටඑත්තම තත්වෙ තෙරෙයි
    බැදපු යාලුවො එහෙම උබට නැද්ද බන් උබට
    පුලුවන් නම් හොද fit බැදපු යාලුවෙක් හොයන් හෙමිට ඔය ගැන කතා කරපන්
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    ane ban okun naethi ekamayi hodha
    love kiyanne mokakda kiyala uba hariyata watahagena nae ban

    love eka gana mama neme hamudhuru kenek kiwwa kathawak me


    මෙවා මම කියන එවා නෙමෙ එ හින්දාවත් බලපන්
    මෙකෙ ඉන්න සමහර ගොබ්බ පක්කුන්ට ඔව අහුවාම මාර අමරුයි
    එ එවුන් පිලිගන්න අකමැති ඇත්ත


    මම නම් දැන්ම තිරනය කරල ඉවරයි මම බදින්නෙන් නැ කියල
    උබටත් බැදපු දවසක ඔකෙ අටඑත්තම තත්වෙ තෙරෙයි
    බැදපු යාලුවො එහෙම උබට නැද්ද බන් උබට
    පුලුවන් නම් හොද fit බැදපු යාලුවෙක් හොයන් හෙමිට ඔය ගැන කතා කරපන්

    eth buddha darmaye kawadawath adaraya karana eka, kasada bandala daruwo hadana eka waradak widiyata dakke na.. ee serama ape pawathmata swabhawadarmayen athi una dewal.. api sansare kawadahari aththa terum aran niwan dakina thanata enakan oya dewal apita karanna wenawa.. siduhath kumaraya ipaduna gaman niwan dakinna giye nane.. tharuna kale gatha karala.. adare karala.. daruwo hadala tamai aththa terum aran abhinikman kale.. eth buddha deshanawe kothanakawath wadarala tiyada niwan dakina margaya awabodha karaganna nam kawruth gihi jiwithe karana dewal atha arinna one kiyala?
    ehema nemei.. adaraya kiyanne boruwak nemei.. eth eka ashawath ekka patalawa gaththama thamayi kawruth mulawe watenne..
    api thawa kenekge api asa karana dewal adaraya widiyata dakinawanam eka api karana loku waraddak..
    amma kenek daruwekta adare karanne eyage pitin wath athulenwath dakina detada?
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    තොපි තාම ත්‍රෙඩ් එක බම්ප් කරලා කෙල්ලො හොයනවද බොලව් lol
     

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    eth buddha darmaye kawadawath adaraya karana eka, kasada bandala daruwo hadana eka waradak widiyata dakke na.. ee serama ape pawathmata swabhawadarmayen athi una dewal.. api sansare kawadahari aththa terum aran niwan dakina thanata enakan oya dewal apita karanna wenawa.. siduhath kumaraya ipaduna gaman niwan dakinna giye nane.. tharuna kale gatha karala.. adare karala.. daruwo hadala tamai aththa terum aran abhinikman kale.. eth buddha deshanawe kothanakawath wadarala tiyada niwan dakina margaya awabodha karaganna nam kawruth gihi jiwithe karana dewal atha arinna one kiyala?
    ehema nemei.. adaraya kiyanne boruwak nemei.. eth eka ashawath ekka patalawa gaththama thamayi kawruth mulawe watenne..
    api thawa kenekge api asa karana dewal adaraya widiyata dakinawanam eka api karana loku waraddak..
    amma kenek daruwekta adare karanne eyage pitin wath athulenwath dakina detada?

    ubalata kiyala waedak na ban
    araka mama kiwwa deyak neme
    wiswasa nathnam giya mawbima paththare ganin
    ubala ohoma hithan nisaa thamai ban haemadaaam duk widinne
    ubala ohoma hituwata lokaye aththa wenas wenne nae aththa thiththai
    saralawama kiwwoth amma kenek adare karanne e eyaage hitha thula thamage lamaya nedha kiyana aakalpeta naethuwa wena dekata neme
    kotinma ethanath thiyenne athmarthe,e eyaata labena dhe......

    hugak aya me aththa piliganna kaemathi nae
    eka loke haeti


    menna meka kiyawapan
    http://goo.gl/R7sAe3
     
    Last edited:

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    attachment.php
     

    Attachments

    • 1526131_613424765369722_468471049_n.jpg
      1526131_613424765369722_468471049_n.jpg
      73.6 KB · Views: 149

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    ubalata kiyala waedak na ban
    araka mama kiwwa deyak neme
    wiswasa nathnam giya mawbima paththare ganin
    ubala ohoma hithan nisaa thamai ban haemadaaam duk widinne
    ubala ohoma hituwata lokaye aththa wenas wenne nae aththa thiththai
    saralawama kiwwoth amma kenek adare karanne e eyaage hitha thula thamage lamaya nedha kiyana aakalpeta naethuwa wena dekata neme
    kotinma ethanath thiyenne athmarthe,e eyaata labena dhe......

    hugak aya me aththa piliganna kaemathi nae
    eka loke haeti


    menna meka kiyawapan
    http://goo.gl/R7sAe3

    naa machan.. mama kiwwe ee hamuduruwo unath kiyanne 100% aththa kiyala wishwasa karanna baha..
    mokada eyath api wagema pruthagjana kenek mahana unata..

    adare karana eka boruwak nemei.. eth jiwithe hama deyakma dukak thamai.. ee duken midennane api hamoma try karanne bauddhayo widiyata.. eth ehemai kiyala hoda gihi jiwithayak gatha karanna nam api hamotama adaraya awashya wenawa.. loke pawathma tiyenneth ethana.. :)
     

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    naa machan.. mama kiwwe ee hamuduruwo unath kiyanne 100% aththa kiyala wishwasa karanna baha..
    mokada eyath api wagema pruthagjana kenek mahana unata..

    adare karana eka boruwak nemei.. eth jiwithe hama deyakma dukak thamai.. ee duken midennane api hamoma try karanne bauddhayo widiyata.. eth ehemai kiyala hoda gihi jiwithayak gatha karanna nam api hamotama adaraya awashya wenawa.. loke pawathma tiyenneth ethana.. :)

    ubalata kiyala waedak na .uba aththa piliganna kaemathi nae
    ube wayasa keeyada bn
    me jiwath wechhca tikata hikila rewila guti kaala ,wenna ona hugaak dewal wela thiyenaw mata nam

    api ithin nokarapu dekutha nae

    ane manda ayi ban samahara ewun adare boruwak kiyala piliganna mechchra ma kamathi naeththe :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    ubalata kiyala waedak na .uba aththa piliganna kaemathi nae
    ube wayasa keeyada bn
    me jiwath wechhca tikata hikila rewila guti kaala ,wenna ona hugaak dewal wela thiyenaw mata nam

    api ithin nokarapu dekutha nae

    ane manda ayi ban samahara ewun adare boruwak kiyala piliganna mechchra ma kamathi naeththe :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    ehema piliganna bari mulu jiwithema godak adaren sathutin inna ayath onetaram dakala tiyana nisa ban.. uba ehema experience ekak nathinisa adare kiyanne boruwak kiyala terum aran athi.. uba witarak nemei godak denek ehemai.. eth uba inna society eken poddak eth wela aluth job ekakata ehema nathnam wenama society ekakata gihin balapan lassanata inna aya onetaram innawa..
    mamath uba wagema jiwite godak experience tiyanawa.. eth dan api wate hitapu yaluwoth ethwela.. untath ungema jiwitha tiyanawane.. mata 25i..
    eth hoda kellek kamathi wela naha tama :rolleyes:
     

    sw7x

    Well-known member
  • Nov 12, 2007
    11,120
    2,300
    113
    ehema piliganna bari mulu jiwithema godak adaren sathutin inna ayath onetaram dakala tiyana nisa ban.. uba ehema experience ekak nathinisa adare kiyanne boruwak kiyala terum aran athi.. uba witarak nemei godak denek ehemai.. eth uba inna society eken poddak eth wela aluth job ekakata ehema nathnam wenama society ekakata gihin balapan lassanata inna aya onetaram innawa..
    mamath uba wagema jiwite godak experience tiyanawa.. eth dan api wate hitapu yaluwoth ethwela.. untath ungema jiwitha tiyanawane.. mata 25i..
    eth hoda kellek kamathi wela naha tama :rolleyes:

    maath ohioma thamai issara hituwe ban
    sathutin innawa wage penunata aeththa thathwe eka neme ban
    api dakina dei aththa dei atara loku wenasak thiyenawa ban

    balapanko campus wala couples inna sathuta
    maara aathal eke ne inne
    campsu iwara wunaama a affair walin keeyen keeyda digatama thiyenne ban


    oka matath terune na kalin
    ubatath oka dawasaka terei samahara wita noterenneth puluwan



    mata uba ekka waadha karanna uwamana nae ban
    mata uwamana me thread eka damma eka wage adare kiyana boruwa nisaa duk windha windha inna ewunta aththa torala dennayi


    budhdu hamudhuruwoth kiwwe prmathi jaayathi soko kiyala
    ekenawath terum ganin mama kiyana de
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    mata penne mu thread eka bump kara kara apen aathakl gannawa wage
    pissuda ban ubalai okkma commet mama kiywana ban meka mama damma hitata apu upset ekata ekkiri eka ela kollo set ekak inna nisa godak advice dunna maga hita haduwa godak pin e ayata:D:D:D